Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

    ........това с температурата е от термостата....за по топлите региони, слагат термостат с по ранно отваряне,примерно на 72 градуса и тук в БГ не може да загрее, а зимата направо си няма парно......навремето имахме един Нисан,който по същия начин имаше проблем с температурата.....

    Коментар


    • #17
      От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

      Честито и браво, браво..! Доста , доста хубаво камионче. Радващо е, че няма всичките електронни подробности по окачването, а и катализатори, предвид нагласата ти за дълги преходи ! Именно за това е опростена конструкцията, а дюзите не ги мисли толкова..последно поколение са, изчистени са недостатъците на старите и ще работят много..с хубаво гориво., но щом ще пътуваш в чужбинско- нафтата там е читава Слагай рейки горе, качвай една покривна палатка или товарен сандък и газ по света...това е работата на това камионче, а не да ходи от Драгалевци до Мол-а и обратно... Иии...купи нови, хубави гуми..не знам какви са ти в момента де..,а термостата можеш да смениш с по-високотемпературен в Тойота- няма да е много пари , а компромиси с ментета не прави ! Успех и чакаме снимки от пътешествията ! Ейй..ама хубава работа е при тия обороти да движиш със 160, и то джип , мърка, мърка моторчето, а камиона пердаши..
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #18
        От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

        Направих градската засечка- 214 километра при 17,7/100 нормално каране. Ако отчетем, че трафикът ще се натовари от 15-ти, предполагам 18 ще се стигне.
        Относно гумите, в момента е със зимни дънлоп 275/65/17, но мисля да му сложа AT 275/70/17 - един см лифт му е нужен, защото вчера се спуснах по едни стъпала и рамата одраска първото...
        Някакви идеи за 275/70/17?
        Смених задните дискове и всички накладки , но не обрах ръчната и сега малко поттраква в завой. днес ще я оправя с една дълга отвертка
        Последно редактирано от kalibbg; 14-09-14, 09:29. Причина: корекция
        TLC 200 V8
        TLC LJ79
        Toyota Prius2

        Коментар


        • #19
          От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

          Ако имаш мерак можеш да си сложиш и чип/powerbox е по точно/ оригинален от Тойота са пуснали.За цена не знам.

          Коментар


          • #20
            От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

            Не знам, дали има смисъл от чипосване... камиона има зверско ускорение и динамика..
            По скоро ме интересуват маслата
            Мотулски масла дали ще и паснат???
            TLC 200 V8
            TLC LJ79
            Toyota Prius2

            Коментар


            • #21
              От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

              Най-добре ще паснат оригиналните на тойота . Хубава машина
              Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

              Коментар


              • #22
                От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                Първоначално публикуван от kalibbg Преглед на мнение

                Мотулски масла дали ще и паснат???
                Ще, ще...само да са истински
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #23
                  От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                  А знаеш ли какви масла са ?

                  Коментар


                  • #24
                    От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                    Каквито се изискват по спецификация ..това е лесно проверимо. Истинския "Мотул" е качествено масло, правят масла, брандирани за много марки с прецизни мотори / пример -Субару/ и място за притеснения няма !
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #25
                      От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                      Дано се оправиш само с термостат. Като цяло при производството за топъл климат доста неща се различни. Радиатор - по-голям, дебит водна помпа- по голям, допълнителни радиатори според автомобила, маслени, интеркулери и прочие. Липса на всякакви кори и изолации около мотора. Идеята е да се охлажда максимално, понеже на 40+градуса, висока влажност и климатик разбира се, уравнението трябва да се получава.

                      Мисли в насока да го топлиш по друг начин. Иначе ще си мръзнеш.

                      Коментар


                      • #26
                        От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                        Я напиши какви масла ще слагаш /вискозитет- преден диф ,заден диф -имали Lsd провери ли ?някой от тях имат,раздатка,кутия/.Айде за марки няма да говорим.

                        Коментар


                        • #27
                          От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                          Привет,
                          Според спецификациите:
                          Мотор - 10 литра 5W-30 (умерен климат)
                          Заден диф: GEAR 300 LS 75W-90 (целогодишно) (ЛСД според надписа на прасето)
                          Скорости: АТФ VI

                          Преден Диф: GEAR 300 75W-90 (целогодишно)
                          Раздатка: GEAR 300 75W-90 (целогодишно)
                          За предния и раздатката дали няма да е по-добре Мобил Агрифлуид 424???
                          http://www.mobil-mc.ru/auto/transmissionnye-masla-mobil/transmissionnoe-maslo-mobil-agri-fluid-424/ Чел съм чудеса по австралийските форуми за това масле. Мислех да сложа на фрилендъра, но е 20 литра варел.... има дълго време да го пия



                          Последно редактирано от kalibbg; 16-09-14, 21:46.
                          TLC 200 V8
                          TLC LJ79
                          Toyota Prius2

                          Коментар


                          • #28
                            От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                            За мотора е 5в/40
                            Другите са грешни.

                            Коментар


                            • #29
                              От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                              Мотора е 5w/30 е вярното/ горния пост е моя грешка/
                              Раздатка LF 75W -и е червено -специално за това продават в едни консервени кутии метални цена някъде към 90 лв/лтр
                              Трябват 2 литра.
                              Преден дифф LT 75W-85
                              Заден дифф LT 75W-85 ако е обикновен.С LSD LX 75W-85

                              Не знам с горните масла който си писал какво ще стане.Твоя отговорност .

                              Коментар


                              • #30
                                От: TLC 200 V8 4,5 D - особености за експлоатация и поддръжка.

                                А и за скоростите ,ако сипеш ATF 4 -ще правиш кутия. Маслото е WS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X