От няколко дни турбото се изключва когато си реши при постоянни обороти- някъде около 2500. Трябва да мина на по-ниска предавка и сработва. Не го прави винаги. Може ли проблема да е в това, че карам без гърне?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
2LT - турбина - ремонт, нова, коментари
Свий
X
-
Re: Проблем с турбото на TLC
какво ще рече "изключва се"? клапанът ли отваря?помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
-
Re: Проблем с турбото на TLC
Както си върви и се чува "виу-у-у" и продължавам без турбо! След 20-30 сек. си се включва! Не знам какво командва турбото. Иначе си се задейства на около 1800 оборота. Прави проблема например като се качвам по Симеоновското шосе с 80 км.Какъв е този клапан?
Коментар
-
Re: Проблем с турбото на TLC
Вярно, че вие имате лампичка, която се включва от пресостат след компресора. Полезна работа. А щом не пуши значи ГНП-то има коректор на подаването според налягането на турбото.
Няма какво да изключи турбото при такова натоварване. Уестгейта (клапана) може да му ограничи налягането, но не мисля, че чак до там, че да изгасне лампата. А щом има и виене май е за ремонт турбокомпресора... Нека и някой тойотаджия да каже...
Коментар
-
Re: Проблем с турбото на TLC
има едно вакумче което излиза от смукателните тръби ,което отива във една система от троиничета,ел винтилчета и клапанчета, извади го и сложи едно което от смукателния колектор да отива до горната част на помпата ,да не би някои от ел винтилите да ти прави мизерия- пробваиМИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА
Коментар
-
Re: Проблем с турбото на TLC
Сигурен ли си, че има проблем? Казваш, проблема се появява на 2500 оборота. При каква газ? Като тръгнеш да изкачваш въпросният баир, подай пълна газ и виж какво ще стане. Мисля си, чрез датчиците, ECU-то разбира, че е достигната нужната мощност за конкретното натоварване и разтоварва турбото - сам казваш, като включиш по-низка предавка и лампата светва.Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
Re: Проблем с турбото на TLC
Провери управлението на клапана за разтоварване.Виж и самия клапан да не е зацапан с нагар и да не затваря хубаво.Тогава турбото включва и изключва когато си иска.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Re: Проблем с турбото на TLC
Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеМисля си, чрез датчиците, ECU-то разбира, че е достигната нужната мощност за конкретното натоварване и разтоварва турбото - сам казваш, като включиш по-низка предавка и лампата светва.
Коментар
-
Re: Проблем с турбото на TLC
Първоначално публикуван от hf hpe Преглед на мнениепровери и за някоя разхлабена скоба по турбо пътищата
от където при по-голямо налягане да издишапомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
До: Колко струва турбо компресор за ТЛК LJ 70
Нов от официалния вносител е около 4000 . Втора употреба съм виждал 2 за около 800 лв доставка от Гърция но и двата не ставаха за нищо и бяха върнати. Мисля че ремонтен комплект имаха във Варна и за ремонта искаха около 600 лв. Ако искаш утре да поразпитам за повече инфо. А и колегите от Варна може да имат повече инфо. Успех с намирането, че 2LT без компресор... .
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар