Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за 1UZ-FE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за 1UZ-FE

    Дисплея на таблото го проверявах преди две години, но не вярвам да е паднала цената с две нули...
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за 1UZ-FE

      Абе здрави пущинаци са това ...какви части толкова има да се мислят! Не може да няма чаркове в Дубай, откъдето маса народ вкарват в бг! За 4к.лева все ще си правиш кеф няколко годинки, а нищо чудно да изкара и много повече!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за 1UZ-FE

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Дисплея на таблото го проверявах преди две години, но не вярвам да е паднала цената с две нули...
        Малииии, кола на цената на дисплейАко му стане нещо, продавам колата и си купувам дисплейСигурно свети страхотно за толкова пари и ще създава неповторима атмосфера в гаража. Ще загасям всички лампи, ще си го гледам и с пръстче ще бутам стрелката от 0 до 260км/ч. Кеф!
        Стига глупости. Сигурно е много здрава машина и надали ще има нещо, което да се развали и да трябва да се подменя, но ако това стане... Колкото и да са евтини частите от Дубай и каквато и отстъпка да направи вносителят им, цените сигурно ще се доближават до щатските/оригиналните. И аз ще си имам за вечни времена совалка и всеки изкаран лев ще отива за привеждането й в изправност

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за 1UZ-FE

          Това нещо, ако му се забоде един газов инжекцион, няма ли да фърфи? Или и кутията ще се смахне. Да му се намалят авточастите един вид?
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за 1UZ-FE

            В това усещаш търсенето на съвършенството в детайла от конструктора когато е изправно. Историята на конструиранетро на тази кола е описана в Пътят на Тойота част първа. Много е интересно да се прочете. Поучителна е за философията на тази кола.

            Иначе и с осем фиатови карбуратора няма причина да не върви. Те принципите на ДВГ с вътрешно горене важат и там.

            Карал съм неведнъж такава. Уникална е. Нямам никакъв проблем да я купя, но сърце няма да ми даде да я правя с тел и пирони...
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за 1UZ-FE

              GOODYEAR Part # K49241A Kit Includes Poly-V and Tensioner Assembly
              Accessory Drive; Kit Includes Poly-V and Tensioner Assembly
              * Stocked in outlying warehouse--shipping delayed up to 2 business days
              BECK/ARNLEY Part # 1032940
              Rear Inner
              $9.98
              DNJ ENGINE COMPONENTS Part # FGS9071 Full Upper and Lower Set
              $291.7
              $72.79

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за 1UZ-FE

                Моите уважения ама цените на частите на тоя автомобил са съпоставими с лада 2107, просто хората се плашат от всичко неизвестно За 3-5 дена идва всичко
                BECK/ARNLEY Part # 1016933 {#4334059045}
                Front Lower Left
                $45.79
                MEVOTECH Part # MS86107 Control Arm and Ball Joint Assembly
                Front Left Upper
                $127.79

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за 1UZ-FE

                  И масления филтър е толкова. Дай сега задно стъкло, радиаторче парно компютър запалване и подобни.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за 1UZ-FE

                    http://www.rockauto.com/ после пишете на ЖОРО ЦСКА или на ДЕда ви Владко и сте готови Е като цяло частите са скъпи за американска кола, все пак за крайслера цялото окачване отпред е 145$ за от 2те страни тука само горния носач е почти толкова, ама сравнено с Sкласа 98г с 1 бр въздушно окачване 2000лв мисля че е перфектна като цени

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за 1UZ-FE

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      В това усещаш търсенето на съвършенството в детайла от конструктора когато е изправно. Историята на конструиранетро на тази кола е описана в Пътят на Тойота част първа. Много е интересно да се прочете. Поучителна е за философията на тази кола.

                      Иначе и с осем фиатови карбуратора няма причина да не върви. Те принципите на ДВГ с вътрешно горене важат и там.


                      Карал съм неведнъж такава. Уникална е. Нямам никакъв проблем да я купя, но сърце няма да ми даде да я правя с тел и пирони...
                      С удоволствие ще потърся книгата. Предполагам, че Пътят на Тойота е пътят към търсене на съвършенство от всеки един японец във всичко, което правят и създават.
                      Защо с тел и пирони? Нали затова обсъждаме цените и видовете доставка на оригинални части. Аз досега почти винаги съм се опитвал, без значение каква кола съм карал (немска или японска), да използвам оригинални части или поне най-високия клас неоригинални. А и точно за този Лексус има ли евтинийки или всичко е оригинално и скъпо?
                      Каква е цената на задното стъкло, радиаторчето на парното и компа на запалването, че не успях да се ориентирам с бедния си английски в американския сайт? И какъв е шансът нещо от тях да се развали или счупи? Проблемни ли са? Не се заяждам, а просто питам. Колата започва да ми става все по интересна. След толкова наливане в немски машини и японски машини (няма да споменавам марки и модели, за да не тръгне разговорът в друга посока) защо да не се метна в това луксозно начинание Поздрави!
                      Последно редактирано от zlost; 08-07-13, 22:16.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за 1UZ-FE

                        Я гледай ..всички гарнитури за 290$..за Субаруто ми са 490$! Дамм...една от последните истински коли е това..
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за 1UZ-FE

                          Мерак с пари се гаси. Вземи, хем ще пишеш от първа ръка.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за 1UZ-FE

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Мерак с пари се гаси. Вземи, хем ще пишеш от първа ръка.
                            Ако да беше 4х4 замислил бих се, но на който му требе класически магистрален кръстосвач, едва ли ще намери по-сгодна колица..
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за 1UZ-FE

                              Магистрален кръстосвач как го разбираш. За мен е автомобил който с 200 гори 8. Този е магистрален кръстосвач от преди петролната криза. Определено е супер автомобил.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за 1UZ-FE

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Магистрален кръстосвач как го разбираш. За мен е автомобил който с 200 гори 8. Този е магистрален кръстосвач от преди петролната криза. Определено е супер автомобил.
                                12/ 100 смесено му дават! Айде да не са 200, ама със 150 км/ч ще ги върже 8/100..и все си мисля, че ще върви още , когато тия новите скрапове са рециклирани вече във вид на кофички за кисело млеко, от каквито всъщност са направени!
                                Последно редактирано от sonda; 09-07-13, 13:07.
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X