Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 80 4,0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ТЛК 80 4,0

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    Напълно теоретизирате, показвайки незнание на важни детайли... Конкретно за бензините с главите има проблем на 4.5 литровият двигател, когато е произведен за Европа или САЩ. Главата е АЛУМИНИЕВА и при недостатъчно внимание има проблем... не чак толкова често. За Арабският свят главите са чугунени... същата, но чугунена. Те нямат проблеми... 4.0 литровият бензин се е произвеждал само и единствено с ЧУГУНЕНА глава... даже няма и верига за разпределителният вал.. с долен е...

    Колкото до дизелите, те пък си имат други проблеми, напълно решими разбира се, особено когато човек знае какво прави. И да, турбината има живот измерващ се в пъти по-малко от този на двигателя...

    Да не говорим, че всичко това се променя драстично само от факта с автоматик ли е или с ръчни скорости... и т.н.
    Не споря за ресурса на турбината,но далеч не винаги се налага смяната с нова за хиляди!А относно главите-срещал съм спукана ЧУГУНЕНА глава на 4.0...може да е изолиран случай,не споря!Спора се превърна в лично-пристрастен!Твърдя,конкретно на въпроса на момчето,че ако е запазена дадена 80-ка,с какъвто и мотор да е -да я взима!Ако ,обаче трябва да се избира между няколко,в идентично състояние,то трябва да решава според лични пристрастия-бензин или дизел!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #32
      От: ТЛК 80 4,0

      Тук сме напълно на едно мнение! Колкото до това дали нещо може да бъде счупено, също подкрепям, всичко е възможно! А си пишем, не за да Ви убеждавам в нещо, нямам такова желание към никого, а всеки да сподели каквото знае, за да бъде изборът на колегата максимално правилен. Пък той ще си реши. И винаги трябва да помни, че безплатен обяд няма, всичко е компромис...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #33
        Re: ТЛК 80 4,0

        На мен 4 литровия бензин+ автомат ми се струва мноооого бавна, наистина има мощност в ниските и до там. Ако се наложи да се придвижваш по асфалт ще е напрегнато. Незнам дали има версия с ръчни скорости, защото чувството е, че автоматът изяжда поне 50 коня. Относно здравината, при 20-годишен джип си е въпрос на късмет
        "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

        Коментар


        • #34
          От: Re: ТЛК 80 4,0

          Писал съм не малко. За да върви както следва, автомата иска едни сериозни промени. Но пък е изключително здрав и надежден. Колкото до общата надеждност, не е никакъв проблем и на 30 годишен джип да е перфектна. Основен ремонт на всички агрегати, разглобяване до болтче и сглобяване...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #35
            Re: ТЛК 80 4,0

            Да тунингът на автомата го преобразява, тази на Яро със смененото управление вървеше много добре. Но доколкото си спомням, струва колкото половината осемдесятка от началото на темата.
            Това за цялостната реставрация на даден джип съм го мислил за моя, но не излиза ли по-евтино да се купи нещо ново от магазина/дифендър, тойота 7* 4.2д, та даже и Г-класа/.
            "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

            Коментар


            • #36
              От: ТЛК 80 4,0

              Драмата е, че такова возило не може да се купи ново от магазина. Нямат типово одобрение за европа и няма да получат.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #37
                От: ТЛК 80 4,0

                В подкрепа на Джамбазов... Не, не може да се купи. А дори да може не си заслужава. С годините примерно Тойота се "научиха" да правят коли... Например, понеже т.н. хеви дюти сега може да се продава само в Австралия и Африка, тя на практика е без антикорозионно покритие... Това там с поцинкованите ламарини е забравен етап. Освен това, има ред "подобрения" като например скоростната кутия на 105-цата вече е от старата 70-ка... ;-) Който ги е виждал двете заедно се сеща защо не ми харесва. При това един такъв автомобил струва 100 000 лева. А това е сума за която може да се направи 80-ка в идеално състояние... Но не искам да развивам излишни полемики, то въпросът е пък на кого му е нужна и защо...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #38
                  От: ТЛК 80 4,0

                  Дилемата е следната: Имам един ПАТРОЛ ОТ 7-8 г ,който вече трябва основно да се стяга/ремъци ,ролки,в скоро време сигурно и съединител,притягане на окачване и т.н./ -2-3000лв или продажбата му за около 4000-5000лв доплащане още 6-7000лв,за да взема Тойота за която нищо незнам,но пък ми харесва и ми е мерак.
                  Джипа го ползвам 2-3 пъти в месеца за риба или разходка и зимата в снега.Разход въобще не ме интересува.
                  Та това се чудя от един месец-да се хвърля на нещо непознато или да си стягам джипката ?????

                  Коментар


                  • #39
                    От: ТЛК 80 4,0

                    Та това се чудя от един месец-да се хвърля на нещо непознато или да си стягам джипката ?????Здравей, според мен с последното изречение сам си си дал отговора.
                    0898532785-КИКО

                    Коментар


                    • #40
                      От: ТЛК 80 4,0

                      Първоначално публикуван от edd2 Преглед на мнение
                      Дилемата е следната: Имам един ПАТРОЛ ОТ 7-8 г ,който вече трябва основно да се стяга/ремъци ,ролки,в скоро време сигурно и съединител,притягане на окачване и т.н./ -2-3000лв или продажбата му за около 4000-5000лв доплащане още 6-7000лв,за да взема Тойота за която нищо незнам,но пък ми харесва и ми е мерак.
                      Джипа го ползвам 2-3 пъти в месеца за риба или разходка и зимата в снега.Разход въобще не ме интересува.
                      Та това се чудя от един месец-да се хвърля на нещо непознато или да си стягам джипката ?????
                      Има ли вече с какво да се похвалиш или няма да има...?
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #41
                        От: ТЛК 80 4,0

                        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                        Има ли вече с какво да се похвалиш или няма да има...?
                        Още се чудя.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X