Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 80 4,0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК 80 4,0

    Заглеждам една 80-ка с бензинов мотор 4,0 1995г. В момента съм с Патрол и Тойотите не ги познавам.
    Интересува ме имали заводско блокажи и колко .Мотора беше доста омаслен(мисля от гарнитура на капака,но не съм сигурен). Някъкви насоки на какво да обърна внимание.По принцип търсех 4,5 мотор,но като четох из форума 4,0 е по-удачен за извън пътя-уникална тяга в най-ниските обороти (по-добра от турбодизела) и прилично вървене на високите.Последното е мнение на г-н Венцислав Петров,а на него му имам доверие.

  • #2
    От: ТЛК 80 4,0

    Трудна работа да има повече тяга в ниските от турбодизела...много трудна!Любим ми е въпроса"колко блокажа има?".Какво би било поведението ти относно решението за даден автомобил,ако чуеш "три" или "нито един"?
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #3
      От: ТЛК 80 4,0

      Турбо дизела по принцип е зле с тягата в ниските, чистият дизел е по-добре, бензинът най-добре (конкретно 4.0) Това е валидно само и единствено като мое лично мнение и за автомобилите които аз съм имал и карал.

      Това което трябва да гледате е, първо защо автомобилът е обявен за 1995 година. Тази Тойота е произвеждана само 90-92 година... Няма вариант с блокажи или поне аз не знам за него. Правена е за САЩ, освен това задният мост е с полуразтоварени полуоски.
      Със сигурност заминал е дебитомерът вероятно и TPC-то. Гаранция е, че системата за EGR и вкарване на чист въздух също не работи както следва. От големите щети, внимавайте и проверете (ако е възможно) маслото на автоматика (трябва да е бистро и с наситено червен цвят). Ако е възможно направете измерване на компресията на цилиндрите и я сравнете... Най-вече гледайте за ръжди по купето, появяват се първо около задната врата... Ако направите повече снимки и ги сложите, ще е по-вероятно да получите и по-добър съвет...

      Успех!
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        От: ТЛК 80 4,0

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Трудна работа да има повече тяга в ниските от турбодизела...много трудна!...
        Ти карал ли си, или си чел? Потвърждавам го на 100%, след 1 такава 4.0 бензин и 3 броя 4.2 турбо дизели.
        Единствения двигател, който се доближава до тази тяга в ниските на 3F мотора, който аз съм карал е 4.2д на Нисан.

        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
        ... Това което трябва да гледате е, първо защо автомобилът е обявен за 1995 година. Тази Тойота е произвеждана само 90-92 година...
        Венци, мисля, че FJ80 се предлага до 94г., когато се заменя с 1FZ (4.5). Така, че е възможно автомобила да е с дата на първа регистрация 1995г.

        Коментар


        • #5
          От: ТЛК 80 4,0

          Яро възможно е да не съм прав, но мисля, че 1993 FZJ заменя FJ и те не са правени заедно. Ето и една извадка от Wikipedia, мисля си че е коректна като години.


          1990 — The 80 series station wagon was introduced, replacing the 60 series. All 80s sold in North America and Europe now have a full-time four-wheel drive system. In Japan, Africa and Australia, a part-time system was still available. 80s produced between 1990 and 1991 had an open centre differential which was lockable in 4HI and automatically locked in 4LO. From 1992 onward, vehicles with anti-lock brakes had a viscous coupling that sent a maximum of 30% torque to the non-slipping axle. The differential was lockable in 4HI and automatically locked in 4LO.
          1990 — A new generation of diesel engines were introduced, adding to the engines available in the 80 series. The 80 series came with either a (3F-E) six-cylinder naturally aspirated petrol engine, a six-cylinder SOHC naturally aspirated diesel engine, (1HZ), or a 1HD-T direct injection turbo diesel.
          1991 — By mid 1991 the (3F-E) was introduced to the Australian market, a fuel injected version of the 3F.
          1993 — An advanced 24-valve, 4.5 L six-cylinder petrol engine, 1FZ-FE was introduced. Larger brakes were added from October 1992 and the total wheelbase was made slightly longer. Front and rear axle lockers (code k294) appeared as an option. The High Pinion Electric Locking front differential become available in US models.
          1994 — A limited edition Land Cruiser Blue Marlin FZJ80R was introduced into the Australian market. They have 4.5 L straight 6 petrol motors with double-overhead cams, automatic or manual transmission and 158 kW (215 PS; 212 hp) at 4600 rpm. The car is blue from the Blue Marlin fish and they have the Blue Marlin logo throughout the car. Some of the features that the Blue Marlin included were altimeters, power windows, disk brakes, leather gear knob and steering wheel, central locking, leather trim, chrome handles and sidesteps, 16" alloy wheels, limited-slip differential, anti-lock brakes (ABS), power steering, CD and cassette players, flares and a limited edition bull bar. Only 500 were made.
          1995 — Driver and passenger airbags were introduced as were adjustable shoulder-belt anchors and an anti-lock braking system. The "T O Y O T A" badge was replaced with the modern Toyota logo (which is sometimes described as a "bean with a hat" aka "the sombrero").
          1996 — In the Dakar Rally, a pair of Land Cruisers finished first and second in the unmodified production class. All American and British 80s adopted anti-lock brakes and airbags as standard equipment. The Land Cruiser was withdrawn from Canada this year and was replaced by the Lexus LX 450.
          1997 — A limited run of Land Cruiser 80s was built specifically for collectors and therefore called the Land Cruiser Collector's Edition. The Collectors Edition sported Collectors Edition badging, "Collector's Edition" embroidered floor mats, automatic climate control, wheels with the "D" windows painted dark grey and special grey side moldings, and black pearl badging. The Collectors Edition was only available for the 1997 model year and the package was added to many of the available body colors.
          1997 — 4744 FZJ80 Land Cruisers were sold in the United States as "40th Anniversary Limited Edition" models. They were available in 2 colours; Antique Sage Pearl (Often referred to as Riverrock, Pewter or Grey) and Emerald Green. The 40th Anniversary models included apron badges, a serial number badge on the centre console, black pearl exterior badges, "40th Anniversary Limited Edition" embroidered floor mats, automatic climate control, two-tone tan and brown leather interiors and wheels with the "D" windows painted dark gray. Many were manufactured with the optional electric front and rear locking differentials, keyless entry, port-installed roof racks and running boards. There are some examples that did not have many of these extras. This is the last year for the electric locking front differentials.
          2008 — Last 80-Series vehicle was built in Venezuela which was the only country producing the vehicles after production ended in Japan in 1997.


          Естествено, няма нищо невъзможно да е стояла някъде и да е с първа регистрация наистина през 1995, но съм на мнение, че трябва внимателно да се проучи...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            От: ТЛК 80 4,0

            Благодаря за отговорите.Набързо разгледах автомобила и видях следното: външно е добре ,вътре е запазен ,на таблото има копче за блокаж на междинен диф/доколкото разбрах/,има монтиран газов инжекцион.
            Цена 11000лв
            За сега мисля !

            Коментар


            • #7
              От: ТЛК 80 4,0

              Копчето за 4х4, диференциала в раздатката е задължително, него не го коментираме. Цената ми звучи добре, ако няма някоя "скрита лимонка"...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                От: ТЛК 80 4,0

                На газ издържат ли тези мотори?

                Коментар


                • #9
                  От: ТЛК 80 4,0

                  Първоначално публикуван от edd2 Преглед на мнение
                  На газ издържат ли тези мотори?
                  Какво да не му издържа? Не прекалявай с шлайфането на главата, ако ще го правиш.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ТЛК 80 4,0

                    Като цяло читава машина, но много зависи за какво ще се ползва и какво се очаква от нея? Държи на газ.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ТЛК 80 4,0

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Ти карал ли си, или си чел? Потвърждавам го на 100%, след 1 такава 4.0 бензин и 3 броя 4.2 турбо дизели.
                      Единствения двигател, който се доближава до тази тяга в ниските на 3F мотора, който аз съм карал е 4.2д на Нисан.


                      Венци, мисля, че FJ80 се предлага до 94г., когато се заменя с 1FZ (4.5). Така, че е възможно автомобила да е с дата на първа регистрация 1995г.
                      357 Нм при 1800 оборота....нека да речем,че срещу цифрите се изправят субективните преценки!
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #12
                        От: ТЛК 80 4,0

                        Това за тягата в ниските и аз го потвърждавам. Много прилича на тягата в ниските на 4.0 на 60та серия. Проблема е че тая тяга си взема своето като разход.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ТЛК 80 4,0

                          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                          357 Нм при 1800 оборота....нека да речем,че срещу цифрите се изправят субективните преценки!
                          Разгледай из интернет и за двг с долен разпределителен вал и субективно ги сравнявай после.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ТЛК 80 4,0

                            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                            357 Нм при 1800 оборота....нека да речем,че срещу цифрите се изправят субективните преценки!
                            Те 1800 за тоя мотор са вече "високи" обороти. По-интересно е какво се случва на 1100-1200, където турбо-дизела спи дълбок сън
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #15
                              Разгледах..303 нм при 3000 оборота...това е за 4.0/3f-e/..!Няма значение..няма лош двигател на 80-ка и каквото е намерило момчето-това да взима,стига да е запазена колицата,че много годинки навъртяха вече добичетата!Успех!

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              Те 1800 за тоя мотор са вече "високи" обороти. По-интересно е какво се случва на 1100-1200, където турбо-дизела спи дълбок сън
                              Въпрос на предпочитания...никакви цифри не ме интересуват пред мъркането на Тойотовския дизел!
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-02-13, 09:07.
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X