Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

    Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнение
    [ATTACH=CONFIG]530458[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]530468[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]530477[/ATTACH]Ето и бронята...сега остава труднотоооо ,....е не чак толкова де.
    Последно ще бъде така;
    Махам помпата на управлението,слагам новата и понеже имам свободен канал за ремък и от помпата се освобождава един стават два.
    С два ремъка и подходяща шайба ще стане...помпата ще се върти постоянно и ще подържа налягане 100 бара.
    Бронята ми харесва,но тоя Митко болтове не е ли виждал,та е със заварка към шасито.А иначе това пддържане на 100 бара да не вземе силицата на този(и без това не много силен) мотор.Знаеш че имам компресор и постоянно е със свален ремък,защото чувствам загуба на мощност.Но в хидравликата може да не е така де,ще видим.Метода е проба-грешка,то е ясно.Поздрави и дерзайте!
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • #47
      От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Защо,това на колко дрьпки и на колко време работа на лебедката?На колко бара му работи сега хидравликата?

      Половината проекти които гледах са точно така,ползват си хидравликата от волана,но е верно,че някои слагат и радиатор на маслото.
      Мисля че секторната му кутия в номинален режим работи на много по ниско нялягане. При 100 бара, ще се държи сякаш е насукал волана до ограничителите. Радиатора е задължителен. Освен ако системата се направи с 2 клапана за свръх налягане. С единия да си работи секторната кутия, а като дойде ред на лебедката, да се включва другия, който поддържа 100 бара. Бе работата си е свинщина. Дано се получи, че и аз съм приготвил същата лебедка за един проект.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #48
        От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Мисля че секторната му кутия в номинален режим работи на много по ниско нялягане. При 100 бара, ще се държи сякаш е насукал волана до ограничителите. Радиатора е задължителен. Освен ако системата се направи с 2 клапана за свръх налягане. С единия да си работи секторната кутия, а като дойде ред на лебедката, да се включва другия, който поддържа 100 бара. Бе работата си е свинщина. Дано се получи, че и аз съм приготвил същата лебедка за един проект.

        и аз да се "изходя"
        много е напред монтажа а и доста надолу,ще работи като плуг!Тежеста на лебедката а тази на бронята доста ще промени поведението на джипа.....щатната помпа няма да изкара много
        Успех
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #49
          От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

          Тя лебедката не е много тежка. Къде 50 кила е с въжето.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #50
            От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
            Бронята ми харесва,но тоя Митко болтове не е ли виждал,та е със заварка към шасито.А иначе това пддържане на 100 бара да не вземе силицата на този(и без това не много силен) мотор.Знаеш че имам компресор и постоянно е със свален ремък,защото чувствам загуба на мощност.Но в хидравликата може да не е така де,ще видим.Метода е проба-грешка,то е ясно.Поздрави и дерзайте!
            Генчо,тук Митко няма участие, аз си работя проекта и съм я направил с болтове няма заварка към шасито никъде,сваля се цялата и може да се сложи на друга тойота без дори да се дупчи понеже използвам стандартните отвори в шасито-всичко е на четири болта....най-тънката ламарина която ползвах е 6мм. има на места 10мм. и 12мм.-да е здраво...
            няма начин да няма начин
            http://album.bg/offroad_
            0878 613 163

            Коментар


            • #51
              От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

              Дани, виж на оригиналната помпа дали има табелка? На колко бара работи?
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #52
                От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]527346[/ATTACH]
                Тази снимка търсех снощи, но не можех да я намеря - от табелката разбирам, че тази помпа е с работен обем 100 см3 и максимална честота на въртене 1600 мин-1. Позволи ми да нахвърлям някои съображения в хаотичен ред...
                Зъбна помпа с работен обем 100 см3, при 1600 об/мин дава теоретичен обем 160 литра/мин - това е УЖАСНО ГОЛЯМ дебит - за справка моята лебедка, която е 15 000 lbs работи с максимален дебит 65 литра/мин. Пак за справка - помпите за сервоусилвател на волан за леки автомобили и джипове са с работен обем между 8 и 15 см3, т.е. между 6 и 12 пъти ПО-МАЛКИ от твоя оранжев "диплодок".

                Дотук аз вече виждам единствено проблеми... Възможно решение на тези проблеми е да намалиш дебита на помпата като редуцираш оборотите й. В смисъл след като сервоусилвателят се нуждае от примерно дебит 30 л/мин а лебедката 60 л/мин, няма смисъл да въртиш помпа, която се опитва да подаде в пъти повече масло...

                И така, да кажем че намалиш оборотите на помпата, така че никога не превижаваш обороти, при които тя дава 60-70 л/мин (което пък за сервоусилвателят ще бъре отново прекалено много), и съобразиш тези обороти с коляновия вал, който в определени случаи се върти с примерно 4500 мин-1, излиза че за да имаш 800 мин-1 на помпата (при което би дала 60-70 л/мин) при 4500 мин-1 на коляновия вал, ще ти трябват ремъчни шайби с предавателно число над 5,5.

                Хубаво, обаче сдвоената ремъчната шайба на коляновия вал на моя Нисан е с диаметър 180 мм, сигурно и на Тойотата е подобна, но нека за случая приемем, че ще направиш друга (много по-малка), примерно 100мм... излиза че за помпата ти трябва шайба с диаметър 550 мм....

                Някакси не е като да изглежда добро решение...

                Та така - тази помпа просто НЕ Е предвидена за бъде задвижвана от бързоходен вал (какъвто е коляновият), а по-скоро от КОМ при много по-ниски обороти. С една дума тази помпа НЕ СТАВА за лебедката, въпреки че е предвидена за нея, при условията които си написал - и обратно - помпата си е идеална, но само ако се задвижи от бавновъртящ се вал, какъвто би бил КОМ-ът.

                Помпата е прекалено голяма дори в случай, че я ползваш само за лебедката през ел-магнител съединител, просто защото още на празен ход ще имаш номинален дебит, а това означава и максимална скорост на навиване на въжето и системата ти няма да има никаква пропорционалност (всмисъл с даването на газ да контролираш скоростта на навиване на въжето). Отделно от това, регулаторът в ГНП-то може и да не е толкова гъвкав, че да поддържа стабилен празен ход при толкова голяма консумация на мощност като пуснеш лебедката примерно...

                Та така... мога да ти дам друг съвет обаче - намери си подходяща помпа, като не изключвай варианта да купиш чисто нова. Когато аз проучвах цени на нови помпи, от Капрони (Казанлък) ми казаха цена от примерно 120 лв с ДДС за помпа с работен обем какъвто бях преценил, че ми трябва... Та според мен дори да купиш нова (което аз лично те съветвам, защото ще купиш точно каквото ти трябва с минимални компромиси), крайната цена на всичко след монтажа ще бъде нормална...
                Капрони са сред най-добрите помпи у нас (ако не най-добрите) и правят много и различни видове конфигурации на монтажни капаци и валове, като може да добавиш и вграден предпазно-преливен клапан (който е задължителен), така че не е никак трудно да избереш най-подходящата помпа, която ще бъде нова, и ще платиш за нея горивото за 2-3 разходки...
                Успех!

                P.P. Табелката от снимката е малко неясна и това, което съм написал, е базирано на каквото виждам (чета) от табелката... Ако данните са различни, цитирай ги (или качи по-ясна снимка) и ще видим отново какво е положението от техническа гледна точка...

                P.P. 2 - От друга страна гледайки снимките отново и отново, помпата не изглежда с големина като за 100 кубикова помпа (сравнявам я с хидромотора на лебедката като размери), та може би е най-добре наистина да огледаш табелката и да кажеш какво пише за да не гадаем по снимката.
                Последно редактирано от Postman; 31-12-12, 12:38. Причина: допълнителна информация
                V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                Коментар


                • #53
                  От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                  Да се коригирам малко, но в нов пост, за да остане горното за архива, тъй като информацията не е излишна....

                  Едва сега видях на табелката, че там където пише 100 всъщност мерната единица е нещо на втора степен (мислех, че е на трета степен първоначално и затова го асоциирах с работен обем). Значи новият ми прочит на тебелката, а авторът остава да потвърди, е както следва:
                  Дебит: 16 литра/мин
                  Обороти: 1600 мин-1
                  Налягане 100 кг/см2 (приблизително 100 бара)

                  Ако тези данни са верни, помпата е с обем 10 см3/об (10 кубикова), което поне за мен автоматично я прави по-скоро малка, но все още подходяща.

                  С 10 кубикова помпа колега, мисля че ще ти се получат нещата и за начало е ОК. Предвиди си охлаждане на маслото и малко по-голям резервоар, примерно от серво на камион иа сдвоени ZF казани с обем 3 литра или единични с обем около 1,5 литра.

                  Успех отново!
                  V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                  Коментар


                  • #54
                    От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                    Ще цитирам най-големия специалист по хидравлика който познавам- Джорджо: "хидравлика се ползва там където не може с друго".

                    Както е тръгнало, що не изхвърлите предния диф и да турите едни хидромотори на колелата, така като гледам дебит ще има, а?
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #55
                      От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      Ще цитирам най-големия специалист по хидравлика който познавам- Джорджо: "хидравлика се ползва там където не може с друго".

                      Както е тръгнало, що не изхвърлите предния диф и да турите едни хидромотори на колелата, така като гледам дебит ще има, а?
                      Дали пък да не сложим ел-мотори, че е по-лесно...
                      Весело посрещане на Нова година, колега Джамбазов!
                      V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                      Коментар


                      • #56
                        От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                        Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                        Дали пък да не сложим ел-мотори, че е по-лесно...
                        Ми там е работата че нито е по-лесно, нито по-евтино.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                          По-интересно е не колко сложно и скъпо е, а че не е по темата...
                          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                          Коментар


                          • #58
                            От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Мисля че секторната му кутия в номинален режим работи на много по ниско нялягане. При 100 бара, ще се държи сякаш е насукал волана до ограничителите. Радиатора е задължителен. Освен ако системата се направи с 2 клапана за свръх налягане. С единия да си работи секторната кутия, а като дойде ред на лебедката, да се включва другия, който поддържа 100 бара. Бе работата си е свинщина. Дано се получи, че и аз съм приготвил същата лебедка за един проект.
                            Няма ли от кьде на тоя мотор да му се набие отделна шайба и да вьрти отделна помпа за лебедката с отделно масло и резорвоар с радиатор и филтьр и там още каквото ви трябва?
                            Клапани или не пак се рискува системата на волана,може да се сложи У валв,но тогава остава без хидравлика на волана,а и ще трябва да бьрка под капака.Гледам ползват помпи от Шеви Силвьрадо което не е никьв дебит,а и са евтини.

                            Аз както казах сьм твьрдо за хидравликата еле ако става вьпрос за помпи,по големите лодки имаме такива хвьрлящи вода на 20 метра от маркуч колко мьжка китка и струва на 15% от цената на електриката.
                            WebRep


                            currentVote


                            noRating
                            noWeight
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X