Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

    Хидравличната лебедка не е лошо решение,според мен може да се пробва с наличния хидро мотор,и евентуално да се отстраняват грешките,крайния резултат ще си заслужава усилията,кербоват се два маркуча,шаба,захващане и така.Механична може да се направи,но по обратния ред,ако имаш Ком и нямаш лебедка,използваш хидравлична такава,Кома с лостовата система е доста рядък,карданните валове могат да се направят.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #17
      От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Защото от скромния ми опит с котвени лебедки,помпи,трьстьри,лебедки които ги ползваме при паркиране,кранчета с които вдигаме малките лодки...............сьм се убедил,че по-добро,просто,яко,надеждно и почти вечно от хидравликата няма.Не те тормози корозия,не кляка точно когато ти трябва,вариото се монтира лесно и най-вече като го метнеш да бачка и си бачка с часове,а не като електриката да си навьрзал още 12 неизвестни релета,зареждачки,изолатори,прекьсвачи,ключове,контакти.................
      Това щото забравяш че има и чисто механични. С кардан до нея. Няма масло, няма помпи, маркучи и прочие. Чиста механика.

      Е, вярно, не можеш току така да я набуташ навсякъде и да я сложиш на всичко.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Това щото забравяш че има и чисто механични. С кардан до нея. Няма масло, няма помпи, маркучи и прочие. Чиста механика.

        Е, вярно, не можеш току така да я набуташ навсякъде и да я сложиш на всичко.
        Има малко масло в хипоидната - червячна предавка само и яко грес в барабана,където пък втулки със спираловидни канали мажат оста,просто наистина от преди 50 год. ,ама каретата на кардана понякога поддават,има оплаквания и от разпънати шасита ако се залисаш,и не скочиш на съединитела навреме,няма безжично дистанционно и трябва да обучаваш всеки по отделно който е решил да борави с нея.
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #19
          От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

          И като сложиш механична, която не е предвидена или изчислена за тежки джипки проваляш и Добричкото и Шуменското. Е новата няма да се чупи вече. Аз на моя Дифендър съм с механична, ама..Първо си е правена за него и второ, няма да ходя на състезания с него.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            И като сложиш механична, която не е предвидена или изчислена за тежки джипки проваляш и Добричкото и Шуменското. Е новата няма да се чупи вече. Аз на моя Дифендър съм с механична, ама..Първо си е правена за него и второ, няма да ходя на състезания с него.
            Всички 70 серии на TLC,имат фабрична опция за механична лебедка,и лебедките от 40 серия пасват на 70-сетките.С механична спокойно можеш да си ходиш на състезания,даже е препоръчително,използват ги като основни лебедки в най големите и тежки трофита,скоростта на дърпане се определя според водача,но вероятноста да счупиш нещо при по бързо дърпане нараства.Хидравличните понеже са си бавнички,ги правят двускоростни,по добрите от тях.
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #21
              От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

              Пробвай да намериш за Патрол, Муцубиши или пък за 70тка.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                Трябва ти едина хидропомпа от Камаз задвижвана от раздатката , но без КОМ - фланец на вала и муфа за включване от преден кардан . От помпата през разпределител за движение в двете посоки и регулиращ клапан подаваш налягане на хидромотор от Болгар , който е куплиран с гумено каре към лебедката .Естствено трябва да има резервоар за масло разположен някъде на помпата . Така имаш хидравлична система с мощност около 5 тона проверена и работеща , стига само самата лебедка да има необходимата сила . Идеята за задвижването на хидропомпата ми дойде като видях задвижването на механичната лебедка на чеха Ярек - победителя от Сърбия Трофи с Тойота . С червено съм заградил задвижването на лебедката от раздатката , при теб може да се постигне същото само , че вместо механична лебедка ще върти хидропомпа .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0772.jpg
Прегледи:2
Размер:278.0 КБ
ID:5435468
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #23
                  От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                  Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                  Ако системата е проектирана правилно ще се отвори байпасният клапан и толкоз. Това е още едно предимство на хидравликата - при претоварване не се чупи нищо.
                  Да тука си много прав.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Пробвай да намериш за Патрол, Муцубиши или пък за 70тка.
                    Има даже аз лично продадох един за тойота на колега тук във форума. А има и за нисан пак тук, само за паджеро незнам.http://www.offroad-bulgaria.com/show...E1%E5%E4%EA%E0И между другото докато търсех темата видях че си писал, колегата го постави на 70-ка.
                    Последно редактирано от kiril_ognenski; 15-12-12, 22:34.
                    0898532785-КИКО

                    Коментар


                    • #25
                      От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                      Не че няма ама си е трудно и скъпо. На Гробаря аз му намерих за Патрола евтин. Ама си беше на късмет. Сега пак има, ама е над 1000 лв само КОМа. За Паджеро има Скитника и си я сложи на джипа. Гледай за Ровър как е. http://www.ebay.co.uk/itm/landrover-...aae2df0&_uhb=1

                      Плащаш, слагаш и е от там. Има и за Г класа, ама е 1500 евра+ още 300 за една зъбчатка в раздатката. Баси.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Това щото забравяш че има и чисто механични. С кардан до нея. Няма масло, няма помпи, маркучи и прочие. Чиста механика.

                        Е, вярно, не можеш току така да я набуташ навсякъде и да я сложиш на всичко.

                        Аз сьм МЬРЗЕЛИВ и примерно на лодка която е горе в Аляска и се слага нещо което дьржи 100 кила котва и 300 метра верига,зад нея е лодка 20 тона и всяка грешка се плаща с много студ.Яка хидравлика,помпа вьрзана за шестак дизел 700 коня и рьчка колко лакетя ми,всичко живо се пази само като посегнеш кьм нея,гегли с варио и дьрпа като ненормална,няма загряване,няма корозия,няма 100 неизвестни.

                        Иначе механични лебедки имаме на всяка една ветроходна лодка,има и механично навиване на платната,вдигане на лодки с механични кранове,че и механични резервни варианти да си вдигна котвата.Ма как сьм тришил зьбчатки на такива и после какьв грездей настава само аз и брата се сещаме.


                        Отивам да намеря една и да видим какви пари е и как се врьзва.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                          http://www.off-road.com/trucks-4x4/tech/project183.html

                          Монтаж на джуган,за помпа ползват...............хидравличната за волана,самата лебедка 12 000 либри / баф мааму,това каква хидравлика има на тоя волан? /
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                            Към колегата пуснал темата - тъй като и аз в момента подкарвам хидравлична лебедка, мога да споделя основните изводи, до които съм стигнал за моя конкретен случай...
                            Освен самата лебедка и помпата, ще ти трябват и другите задължителни атрибути за една хидравлина система - резервоар, филтър, разпределител и евентуално охладител на маслото...

                            Аз лично ще задвижа моята помпа директно от коляновия вал с 8-канална шайба за пистов ремък през електромагнитен съединител на помпата. Т.е. помпата ще работи само когато съм активирал съединителя в ремъчната й шайба, а това ще става само когато искам лебедката да работи. Електромагнитният съединител е от компресорите слагани на двигателите Мерцедес (200 и 230 Kompressor).
                            Помпата е с работен обем 22 куб.см за оборот, а орбиталният хидромотор на лебедката е 100 см3/об. Т.е. вече имам малко над 4,5:1 хидравлично предавателно число, като самата лебедка (която е 15 000 lbs WINCHMAX) има вграден редуктор 33:1. Номиналният дебит на хидромотора е 60 литра/мин и помпата подава толкова при около 3000 об/мин на коляновия вал.

                            След помпата идва разпределителят - при мен той беше част от комплекта на лебедката и е с електромагнитно управление. Хидравличната му схема е тази в червено:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Directional_Valve_02.jpg
Прегледи:1
Размер:23.6 КБ
ID:5435903

                            Такъв разпределител можеш да купиш отвсякъде или да ползваш с ръчно управление от повдигателната уредба на мотокар - мисля че схемата им е идентична, но не съм 100% сигурен.

                            Филтърът аз съм избрал да ми бъде на сливната линия, но може и да е всмукателен (което поради размерът аз предпочетох да избегна). Заради сравнително големият номинален дебит при мен всмукателния филтър се налагаше да е с неприемливи размери. Ако не се лъжа филтриращият елемент беше 10 микрона при мен.

                            Резервоарът трябва да е по-голям от тези за хидравлика на волан и причината е тривиална - загряването на маслото... Ако не бъркам максималната препоръчителна температура в резервоара е около 60*С, а когато се тегли човек на лебедка тя бързо се покачва (затова при мен съм предвидил и охладител на маслото, за да мога без ограничение да се тегля колкото продължително се наложи).
                            Положението на резервоара също не е без значение - желателно е да е разположен колкото се може по-близо до помпата и при максималните наклони на джипа, при които се тегли с лебедката, все още да остава над помпата, инак помпата може да започне да засмуква въздушно-маслена емулсия с добре известните последици... По мое мнение е най-добре да се ползва готов резервоар, примерно от камион, багер, трактор или друга техника, тъй като там в повечето случаи си има и вграден филтър на сливната линия.
                            За сведение моят резервоар е с обем около 6 литра, като исках дори да е по-голям, но нямам място просто...

                            Успех с начинанието!



                            P.S. Забравих нещо изключително важно - предпазно-преливният клапан - при мен той е регулируем (70-200 бара) и е вграден в помпата като страничен капак (помпата е група 20 Капрони, Х030 конфигурация). Дефакто може да е навсякъде между помпата и разпределителя, но аз избрах да е вграден в помпата, за да нямам още един сливен маркуч ако клапанът беше отделен елемент. Т.е. търсех (надявам се и получих) най-компактното решение.
                            Последно редактирано от Postman; 18-12-12, 13:57. Причина: допълнителна информация, редакция на прикачена картинка
                            V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                            Коментар


                            • #29
                              От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                              Съединителя ще издържи ли? Според мен не. На колко бара е лебедката?
                              I get High by going Down

                              Коментар


                              • #30
                                От: ХИДРОЛЕБЕДКА НА ТОЙОТА 73

                                Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                                Съединителя ще издържи ли? Според мен не. На колко бара е лебедката?
                                Обикновено с фабричните хидромотори са на около 110 бара. И според мен електромагнитен съединител от климатик няма да издържи.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X