Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси при покупка на Рав 4 96г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

    Kолеги, много моля за информация за качествена(и) марка основни и биелни лагери за моята Рав 4 95г.Препоръчайте ми най-доброто(който има информация), че марките са доста!

    Коментар


    • #32
      От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

      Поръчай си оригинални !
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #33
        От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

        Сега ще проверя за "оригиналдъ"!

        Коментар


        • #34
          От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

          Оригиналните отпадат със сигурност .Цена около 500лв комплекта (основни и биелни)!!!Очаквам мнения за други марки!

          Коментар


          • #35
            От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

            Първоначално публикуван от gaydarov Преглед на мнение
            Оригиналните отпадат със сигурност .Цена около 500лв комплекта (основни и биелни)!!!Очаквам мнения за други марки!
            Къде провери за тази цена? Ако не си пробвал питай Люцкан, при него цените не са като в Тойота представителствата в БГ.
            Toyota Land Cruiser 80, 1FZ-FE
            BMW F650CS
            Радо о885 5о 59 5о

            Коментар


            • #36
              От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

              Тази цена е в едно от представителствата в Пловдив. А кой е Люцкан ,извинявам се за невежеството...

              Коментар


              • #37
                От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

                Patrol fen
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #38
                  От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

                  И така, малко отчет по темата. Смених биелните лагери с такива на Тайхо(мисля , така бяха), японски. Основни не съм сменял, защото просто си бяха добре.То и биелните не бяха много износени, но все пак горните черупки бяха с поизтрита композиция в средната част, така че реших да ги сменя(заради светенето на лампата за маслото при палене).Ясно ми беше , че не може да е от тях ,но ...както и да е.При замерването за сравнение между старите и новите лагери, разликата беше около 2 стотни.Шийките на вала са доста добре(няма износване за 1-ви ремонт, а елипсата е не повече от 2 стотни(след консултация с трима майстори, които имат представа от двигатели, решихме , че няма смисъл от шлайфане на вала). Освен това свалях маслената помпа- мисля , че е добре, единствено по капака имаше леко изтрито от колелата на помпата, (по-малко от 1 десета,... знам, че тук размерите се измерват със стотни)), но го прешлайфах леко и намаля до минимум. Свалях и двата клапана, единия за свръхналягането на помпата, другия в основата на масления филтър(предполагам, че е против оттичането на маслото обратно). И двата представляват буталце с пружина . Мислех да не е останал отворен(запекъл ) някой от тях... но клапаните са си в ред.А лампата продължава да си свети2-3 сек , когато колата е стояла повече от час...Повече нищо не пипам ,слагам възможно най-доброто масло и си я карам така.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

                    Един познат на мой познат, работещ в сервиз на Тойота, му казал да опитаме с оригинален маслен филтър. Е , опитахме(не че , вярвах нещо да се оправи, но и в руски форум за Рав 4 твърдят, че най-бързо гаснела лампата за маслото с оригин. филтър.)Резултата е разбира се , никакъв.Ясно е , че маслото се оттича не от самия филтър, а някъде под него има нещо , което не го задържа.Странното е , че при много Рав-ки е така(пак според руските форуми)!!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

                      Имам въпрос , свързан с резервоара на Равката.Два отделни ли са , свързани по някакъв начин, (понеже отдолу така ми изглеждат, освен това се виждат две отделни сонди над двата р-ра), или е цял?Интересувам се заради поставяне на газова уредба.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпроси при покупка на Рав 4 96г

                        Накратко по проблема с лампата за маслото-причината за изпразването на м.филтър е конструктивна В топлообменника е оставено място за маслото за по-добра циркулация , поради което има откъде маслото да заобиколи клапана против обратното оттичане и да отиде надолу-и към помпата , и към вала.Явно се разчита на липсата на хлабини в тези елементи , което обаче е абсурдно при коли на незнайни км.За тези , които ще кажат, че е невъзможно Тойота да се изложат така(за мен това е пълна излагация), ще кажа , че на безброй други Равки от този модел го има същия проблем.В нашия град са 3 такива , и трите го имат.Аз донякъде го реших , като след като разхлабих малко пружинката на клапана против връщане на маслото, и сега при напълването на филтъра съпротивлението е по-малко(съответно помпата успява да го напълни една идея по-бързо).Смених и едно О пръстенче отдолу на топлообменника, чиято роля за оттичането е нищожна, но сега (с масло 15W50 Яко) лампата свети не повече от 2 сек. И на това съм доволен.



                        25 Мар 2013, 14:12

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X