Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

    Покарай дифендър с тракшън и ще разбереш. Някога и аз мислех като теб и спорех с Кинекса, че ако блокажа не е твърд за нищо не става.
    Истината е, че тракшъна на Дифендър (На Диско не знам, но май е друг) работи перфектно. До такава степен, че на моя се отказах да слагам блокажи.

    Колегите от Пловдив къде ли не ме вкараха за да закъсам, но дългата база, гумите и тракшъна са много добра комбинация.

    Подобна заблуда има по отношение на дългата база, но това е за друга тема.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #17
      От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

      Колега Русев , всички сме съвсем наясно с качествата на вашите Роувъри ! Само не сме наясно какво целите като ги пробутвате в погрешния раздел на форума тези Дифектъри и много ми се иска да ви попитам каква е тая ваша омраза към марката Тойота , че едва ли не всячески се опитвате да ни убедите колко ние сме се объркали и колко вие сте прогледнали при покупката на своето 4х4
      п.с. Без лоши чувства към вас ама прекалявате и никои от тук присъстващите не го прави това вашето в Ровърския раздел !
      И не знам каква е причината модераторите да не вземат мерки да прекратят тея ваши опити за раздор между феновете на двете марки !
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #18
        От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

        Говорехме си за тракшън контрол ама нейсе...
        Горния колега-99% съм сигурен, че съм имал повече тойоти от теб.Не се дразни.
        А дали сте съвсем наясно и то всички с качествата на ровърите е под съмнение.
        Последно редактирано от rusev; 23-10-12, 00:50.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #19
          От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

          Хайде мир. И двете талиги стават. Имал съм и от двете и съм подържал немалко чужди и от двете. И двете си имат хубавите и лошите страни. И от двете има модели които нестават. Не може да се говори генерално.

          Темата е за рок контрола, който няма общо с хил десента. На последните кочини тракшъна не работи като първите тракшъни. Тъпотията си има собствена мрежа и тракшъна работи заедно с кутията, управлението на въртящият момент на мотора, стабилити контрола, абс-а, активното окачване и още една торба системи. На последен модел таралясник и аз като Руси предпочитам читав тракшън пред 100% блокаж. На таралясник мой набор си требват блокажчета, но и те са много след читавите гуми и добрите ходове.

          С Класика съм минавал с отворени дифове, там където къса триблокажова Гега не мина, но това не значи, че Класика е луноход. Въпрос на място, гуми, мощност, задволанно и луд късмет...
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #20
            От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
            Колега Русев , всички сме съвсем наясно с качествата на вашите Роувъри ! Само не сме наясно какво целите като ги пробутвате в погрешния раздел на форума тези Дифектъри и много ми се иска да ви попитам каква е тая ваша омраза към марката Тойота , че едва ли не всячески се опитвате да ни убедите колко ние сме се объркали и колко вие сте прогледнали при покупката на своето 4х4
            п.с. Без лоши чувства към вас ама прекалявате и никои от тук присъстващите не го прави това вашето в Ровърския раздел !
            И не знам каква е причината модераторите да не вземат мерки да прекратят тея ваши опити за раздор между феновете на двете марки !
            Доколкото познавам Руси, знам за поне 2 Тойоти, които е притежавал през последните години. Така че за "омраза съм марката Тойота" е малко смешно да се говори.
            А работата на модераторите не е да дават "служебни победи" на някоя от страните в спора.


            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            От клипчето обаче нещо не ми стана ясно защо коментаторите дават предимство на Дифендъра като наблягат на представянето на Тойотата с отворени дифове срещу тракшъна на англичанина. Ами Тойотата няма тракшън, има блокажи. Да сравняват включените блокажи с тракшъна. Поне в този случай на мен ми се видя, че с включени блокажи Тойотата си вървеше безгрижно, с по-малко превъртане на гуми, отколкото тракшъна.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-10-12, 09:49.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Говорехме си за тракшън контрол ама нейсе...
              Горния колега-99% съм сигурен, че съм имал повече тойоти от теб.Не се дразни.
              А дали сте съвсем наясно и то всички с качествата на ровърите е под съмнение.

              Не оспорвам разговора ви за тракшън контролите , а опитите ви да налагате собствена гледна точка относно спора Ровър/Тойота в погрешен раздел на форума . Това , че сте имал повече Тойоти от мен или някой друг не ви прави по разумен или тактичен явно ! И не ви се дразня от това , а и всеки при желание би могъл да има много поредни Тойоти или Ровъри , което обаче в никакъв не го прави по голям специалист от другите поне според мен количеството няма никакво значение по важно е качеството . И последно ако съм имал желание да се запозная с качествата на Ровърите нямаше да чакам вие да ми ги упоменете в Тойота раздела ами като за начало ще си закупя Ровър (това е напълно възможно някой ден ) и впоследствие бих влязъл в подходящия раздел
              п.с. Казвам го не с лоши чувства не искам да мислите , че скучая и се заяждам с вас или когото и да било
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #22
                От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                Не оспорвам разговора ви за тракшън контролите , а опитите ви да налагате собствена гледна точка относно спора Ровър/Тойота в погрешен раздел на форума . Това , че сте имал повече Тойоти от мен или някой друг не ви прави по разумен или тактичен явно ! И не ви се дразня от това , а и всеки при желание би могъл да има много поредни Тойоти или Ровъри , което обаче в никакъв не го прави по голям специалист от другите поне според мен количеството няма никакво значение по важно е качеството . И последно ако съм имал желание да се запозная с качествата на Ровърите нямаше да чакам вие да ми ги упоменете в Тойота раздела ами като за начало ще си закупя Ровър (това е напълно възможно някой ден ) и впоследствие бих влязъл в подходящия раздел
                п.с. Казвам го не с лоши чувства не искам да мислите , че скучая и се заяждам с вас или когото и да било
                Мисля че колегата Русев имаше друго предвид.Клипа много ми хареса, ТЛК 150 е страхотен автомобил.И няма лошо ,че с цел реклама ,,сурнаха '' Диското по този начин.
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • #23
                  От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                  Само не разбрах как помага тракшъна при тежък офроуд. Как разбрах как се премахва Тракшъна на 120ка С 2ма луди Лозенци , тръгнахме посреднощ в един порой смесен сняг с дъжд от Пасарел за Лозен. Още на 1вия байр Тойотата запали накладки, а функцията да намалява газта при боксуване намали шансовете за минаване до 0. газ в калта да набера скорост тя ми пусне газта набие спирачки и почина. Извадихме фенер и се разтърсихме как се маха тая простотия за паркетници, намерихме бушона махнахме го светнаха лампи по таблото и колата стана друга, газ до ламарина 500 въртящ момент и освен липсата на клиренс на моменти нямах никакви проблеми преминах. Та колега Русев, с твърдението че тракшъна помага и е по-добро от блокажи само затвърдихте мнението ми за вашите познания, след закупуването на Шматарок и изказването за тракшъна... Карал съм Ровъри не се притеснявайте, за това никога не бих си купил тази индииска марка

                  Коментар


                  • #24
                    От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                    тази индииска марка

                    При липса на аргументи започват обидите.....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение



                      От клипчето обаче нещо не ми стана ясно защо коментаторите дават предимство на Дифендъра като наблягат на представянето на Тойотата с отворени дифове срещу тракшъна на англичанина. Ами Тойотата няма тракшън, има блокажи. Да сравняват включените блокажи с тракшъна. Поне в този случай на мен ми се видя, че с включени блокажи Тойотата си вървеше безгрижно, с по-малко превъртане на гуми, отколкото тракшъна.
                      Чавдаре не става разговор за предимства в случая от клипчето. Според мен се вижда различните начини за решаване на даден проблем.
                      Единия е с монтиране на "железа", а другия с монтиране на чипове.
                      Знаеш, че съм имал и двете коли в комплектация като на клипа.Ти кажи ако колата е служебна и я кара някой "разбирач" като по-горно пишештите а ти плащаш сметките кое ще предпочетеш? За разликата между парттайм и фултайм да не говорим.

                      Не ми се раказва, но Ради аз коментирам което съм ползвал и имал или имам. Ако забелязваш Джип не коментирам, защото не ги познавам. Скоро ще си купя някой вранглер за да ги опозная. За консултации ще ползвам Кинекса и Близнаците. Защо ли ти не си в това число?

                      Помня, че Друкмана те покани на едно каране с пловдивчани в някаква тема. Ела но с Джип а не с клавиатура.
                      Последно редактирано от rusev; 23-10-12, 12:51.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #26
                        От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                        И аз го поканих в София, ама го няма Аз когато имам време всяка вечер съм в гората, това че няма спецялни теми... Купиш ли си хубав вранглер, друга песен ще запееш А това, че няма да ме ползваш за консултации много ме притесни да ти кажа честно, няма да спя цяла нощ Честно казано от всичките ти мнения в Тойота подфорума, няма нищо което да бих окачествил като стойностно, може би за Ровър и т.н да си наясно, макар че след теорията за тракшъна и блокажите все повече си мисля, че си нет капацитет.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                          ... все повече си мисля, че си нет капацитет.
                          Пък аз все повече си мисля, че някои хора хич не се усещат кога започват да говорят глупости!
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                            Еми като модератор не е ли добре да се махат мнения, на хора които влизат в подфоруми на дадена марка, и от 100 мнения 101 са откровено заяждане и плюене без никаква конкретика? Може ли да покажеш на колегата Русев, едно смислено мнение с конкретни данни в този подфорум?, което да е свършило работа на някой? Мнението както виждам не е само мое.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                              Еми като модератор не е ли добре да се махат мнения, на хора които влизат в подфоруми на дадена марка, и от 100 мнения 101 са откровено заяждане и плюене без никаква конкретика? ...
                              Честно казано, откровено ми е писнало от прояви на "марков шовинизъм" и от тоталната неспособност на много българчета да водят дискусия. Притежателите на дадена марка в един момент започват да се държат като някаква секта, започват да реагират истерично на всяко мнение, което не ласкае предпочитаната от тях марка, и моментално обявяват за враг авторите на подобни мнения. В същност, приемането като лична обида на различното мнение не се ограничава само в дискусиите за марки и модели, ами е широко разпространено навсякъде ...

                              Да си припомняме ли, че общодостъпните форуми не са затворен клуб и всеки има правото да изказва мнения, без значение дали те се харесват някому.

                              Като искате - направете си затворени групи на почитателите на Х или У, въведете си правила, че там марката само се хвали и си сложете фейсконтрол да държите настрана тези, които са на различно мнение.

                              А за махането на мнения ... Добре е човек да внимава какво си пожелава, че желанието може и да се сбъдне ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                                Единия е с монтиране на "железа", а другия с монтиране на чипове.
                                Извинявай, но не разбрах. Визираш ли някой, или така ми се струва ?
                                Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-10-12, 17:33. Причина: Корекция на цитат
                                ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                                0878 23 58 34- Радо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X