Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

    Преди малко попаднах на това.


    Какво мислите ?
    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    0878 23 58 34- Радо

  • #2
    От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

    Готино клипче, ама рекламно
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

      И на живо се държи така.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        И на живо се държи така.
        От опит ли знаеш ? Хубаво са го измислили ''дръпнатите'', остава след време и волана сам да се върти.
        Иначе предпочитам, ръчката- всичко да зависи от мен.
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        0878 23 58 34- Радо

        Коментар


        • #5
          От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

          Първоначално публикуван от RadoR Преглед на мнение
          От опит ли знаеш ?
          Можеш да бъдеш абсолютно сигурен в това...
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

            Аз съм го виждал на 120 в сняг.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • #7
              От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

              E на 120 има ли го ? Но иначе много е готина 150-та , ще почакаме още 4-5 години да станат по 30 бона и ще си взема ,но този джип от 130 000лв. да го караш по тези морени и каманяци трябва да си шейх или шефа на лук ойл

              Коментар


              • #8
                От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                На 120 го няма точно това. Иначе идеята не е да го караш там. А като ти се наложи да имаш възможност да минеш с минимални щети.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                  Потърсих кога са го внедрили и не намерих, но съм сигурен че автомобила се държеше по абсолютно същият начин като на клипа- нещо което водача с педалите е невъзможно да направи.
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #10
                    От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                    Страншна реклама, само където не е много вярна. При сравнението на спускане с Дискавъри 3, скороста на спускане зависи в по-голяма степен от предавката на която си превключил, а не до там от самия hill descent. Те спускат Диското на 3-та или четвърта бавна и видиш ли слизало много бързо. А асистент за спускане имам на моето Дискавъри 2 от 98-ма. Освен това забождайки 1-ва, 2-ра или 3-та бавна без да подаваш газ се случва същото, джипа си върви сам и когато някое колело загуби сцеплени се включва тракшън контрол. Не мисля, че са открили топлата вода.
                    LR Disco II 99 - TD5
                    www.lre-bulgaria.org

                    Коментар


                    • #11
                      От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                      Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
                      Страншна реклама, само където не е много вярна. При сравнението на спускане с Дискавъри 3, скороста на спускане зависи в по-голяма степен от предавката на която си превключил, а не до там от самия hill descent. Те спускат Диското на 3-та или четвърта бавна и видиш ли слизало много бързо. А асистент за спускане имам на моето Дискавъри 2 от 98-ма. Освен това забождайки 1-ва, 2-ра или 3-та бавна без да подаваш газ се случва същото, джипа си върви сам и когато някое колело загуби сцеплени се включва тракшън контрол. Не мисля, че са открили топлата вода.
                      Може да греша, но май всички джипове в клипа бяха автоматик.
                      ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                      0878 23 58 34- Радо

                      Коментар


                      • #12
                        От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                        Ровърите имат асистенти за спускане от 20г. Скороста на спускане се регулира от волана. Говоря за RANGE ROVER.
                        Похвално е , че Тойота се сетиха и внедриха подобни системи. До скоро вместо тракшън слагаха блокажи...

                        http://www.youtube.com/watch?v=PMhOh...feature=relmfu
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #13
                          От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                          Това което виждам в клипа е тракшън контрол, бие спирачка на пребоксуващата гума, реално в някой много леки затъвания е полезно, всички Паркетници това им е силата това е и космическата Xdrive интАлигентна най-добра система, на практика пречи ужасно и единствената полза е че се палят накладките ако не изленеш веднага от затъването, също така ти отпуска и газта и при реален офроуд пречи ужасно. Тази паркетническа глупост се лекува като се махне бушона и ТЛКто си стане истински джип Понеже не слагат заден блокаж ни пробутват тия порнографии, които по никакъв начин няма как да заместят блокаж.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                            Това което виждам в клипа е тракшън контрол, бие спирачка на пребоксуващата гума, реално в някой много леки затъвания е полезно, всички Паркетници това им е силата това е и космическата Xdrive интАлигентна най-добра система, на практика пречи ужасно и единствената полза е че се палят накладките ако не изленеш веднага от затъването, също така ти отпуска и газта и при реален офроуд пречи ужасно. Тази паркетническа глупост се лекува като се махне бушона и ТЛКто си стане истински джип Понеже не слагат заден блокаж ни пробутват тия порнографии, които по никакъв начин няма как да заместят блокаж.
                            Майсторе твойте теории ние отдавна ги практикуваме.
                            Коментирай неща дето са ти ясни. Лошото е, че от компютъра няма как да ти се изяснят.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #15
                              От: Crawl Control на Land Cruiser 150- Prado

                              И кое точно не ми е ясно майсторе Тука в тоя форум всички ли сте политици, та нищо конкретно не казвате?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X