Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 80 - спукан радиатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: TLC 80 - спукан радиатор

    Да от безшевни тръби с правоъгълен профил, както е на оригиналния. Казаха ми че ще има 3 реда на питата, както досега. На сайта им има снимки на пита. Аз всъщност ги свалих ето какво представлява:

    Питите:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:new4.jpg
Прегледи:1
Размер:286.4 КБ
ID:5424992 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:all.jpg
Прегледи:1
Размер:74.7 КБ
ID:5424991

    Ето готов радиатор за Паджеро:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mitsu.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5424990

    Дано и моя стане добре и да има правилния топлообмен, че иначе ще са едни пари на вятъра. Ако стане добре ще ги ползвам и като местим радиатора на УАЗ-а отзад и за rock-crawler-a ни с Жоро Василев.

    Коментар


    • #32
      От: TLC 80 - спукан радиатор

      Радиаторът е готов. Днес го взех и веднага му направих няколко снимки:

      На пръв поглед изглежда добре изработен
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0484.jpg
Прегледи:1
Размер:130.3 КБ
ID:5427576 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0485.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:5427575 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0486.jpg
Прегледи:1
Размер:101.2 КБ
ID:5427574
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0488.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5427573 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0489.jpg
Прегледи:1
Размер:123.6 КБ
ID:5427572 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0492.jpg
Прегледи:1
Размер:111.3 КБ
ID:5427571

      Има и нова капачка, защото старате не отваряше на 0.9.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0499.jpg
Прегледи:1
Размер:92.2 КБ
ID:5427568 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0498.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5427569 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0500.jpg
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5427567

      Ето състоянието на стария радиатор с платмасовите казани:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0503.jpg
Прегледи:1
Размер:197.9 КБ
ID:5427579 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0504.jpg
Прегледи:1
Размер:189.4 КБ
ID:5427578 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0502.jpg
Прегледи:1
Размер:225.5 КБ
ID:5427580

      А това са разликите в тръбичките и ламелите:
      стар нов
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0505.jpg
Прегледи:1
Размер:166.0 КБ
ID:5427577 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0493.jpg
Прегледи:1
Размер:223.5 КБ
ID:5427570 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0511.jpg
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5427581

      Малко ме притеснява да не се запушва лесно от калта, въпреки че аз няма да вкарвам Тойотата в сериозна кал (за калта си имам друга марка) и какъв ще му е топлообмена, но ще видим на практика.
      Последно редактирано от Стоян Францов; 21-11-12, 12:18.

      Коментар


      • #33
        От: TLC 80 - спукан радиатор

        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
        Знам, че тойотата........ и така нататък.
        Сега за лепенето на въпросния или друг радиатор с кит.
        Напук на всеобщото разбиране за пукнатината (всеки иска да я затвори) ТЯ (пукнатината) ТРЯБВА да се отвори.
        1. Разпробива се с подходяща бургия (подходяш размер) на няколко места. Да речем около 4 мм е добре и през 2 см.
        Това е за да влезне кит през отвора и да държи отвътре. Отвътре се образува удебелена капка,пъпка и тя вече държи кита.
        Отделно, ако може си помагате с някакво притискане на тази пъпка за да я уголемите. Леко се притиска.
        Това до тук е за запълване на пукнатината
        2. Изглажда се кита външно на тънък слой около 1-2 мм.
        3. След изсъхването се слага лента (фибро или друга подходяща, подобно на бинт лента) по цялата горна повърхност на радиатора.
        Лентата да обхваща и металните части (израстъците дето притискат пластмасовия капак ). Подгответе я.
        И така - надраскайте цялата повърхност вкл. металната и почистете с бензин . (не с кореселин или АМБ).
        Намажете с кит и бързо сложете приготвената лента. Наместете я добре и изчакайте втвърдяването.
        След втвърдяването следва последен слой кит - завършващ по цялата повърхност. Така на практика оформяте нов горен капак на радиатора.
        Ако сте по-напористи може дори да прекарате и няколко "ребра" около пукнатината. Но това е вече за да стане вечен "новия " горен капак.
        И аз вече си купувам нови радиатори или части, но .... не съм забравил от къде съм тръгнал и колко съм "закърпвал" ....къде успешно, къде многократно.
        Пожелавам на всеки да може да си купува нови части и дай Боже нови джипове!
        Те това ще го обясниш ли? Че бензина е далеч от обезмаслител. Както и АМБ-то. Кореселина е единствения обезмаслител от изброените. Това показва че не си правил това за което пишеш.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X