От: ТЛК200 автоматик - неутрална
Ама че бута, бута. И е далеч по-комфортно на светофар да дадеш неутрална и да нямаш напрежение в педала на спирачката. Мен лично това много ме дразни и редовно си "плъзгам N". Както и доста често при наклони ползвам ръчните скорости. Икономия на феродо - не, колата се държи далеч по-стабилно в обороти. Дори при завой с газ, автомобила "стои на пътя", отколкото на автоматик-а на 5 скорост, например. Не споря дали е правилно или не. Никъде и не пише. Поради това техническите аргументи са добре дошли.
Ама че бута, бута. И е далеч по-комфортно на светофар да дадеш неутрална и да нямаш напрежение в педала на спирачката. Мен лично това много ме дразни и редовно си "плъзгам N". Както и доста често при наклони ползвам ръчните скорости. Икономия на феродо - не, колата се държи далеч по-стабилно в обороти. Дори при завой с газ, автомобила "стои на пътя", отколкото на автоматик-а на 5 скорост, например. Не споря дали е правилно или не. Никъде и не пише. Поради това техническите аргументи са добре дошли.
Коментар