Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК200 автоматик - неутрална

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК200 автоматик - неутрална

    Здравейте колеги,
    за повечето автоматици се говори, че не е добре да се карат на N. Въпросът ми е при ТЛК200 някой знае ли дали е проблем при скорости по-ниски от 90км/ч да се включва на неутрална ?

    Направи ми впечатление, че колата сприа в пъти по-добре ако примерно при наклон включа на N и така намаля за кръстовище или завой. Докато съм на D (съвсем нормално) се осеща много по-голямо напрежение в педала на спирачките.

    До колкото съм чувал за други автоматици, включването на N изключва мазането на скоростната кутия и може да доведе до доста проблеми свързани с този факт.

    Съответно ме интересува и има ли някакъв лимит на времето през което ще карам на N ?
    One Planet, One Internet!
    We Are All Connected!

    Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

  • #2
    От: ТЛК200 автоматик - неутрална

    Без да съм груб - в момента в който прецакаш автомата - не дей да говориш на приемчика в официалния сервиз, че си го правил това упражнение....

    А целта на занятие каква е - да плащаш по малко за накладки?
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      От: ТЛК200 автоматик - неутрална

      Целта на занятието е по-добро спиране, без да скачам на педала все едно ще катастрофирам Просто педала на моята е много твърд, явно им фабрично така, защото и на facelift-а изискваше повечко усилие.

      На мен това ми е първият автоматик и изобщо не съм на ясно с (не)възможностите за каране по инерция с автомат.
      One Planet, One Internet!
      We Are All Connected!

      Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

      Коментар


      • #4
        От: ТЛК200 автоматик - неутрална

        Колега ще ме прощаваш, ама по-бръз начин от този да си пикаеш на парите се постига само с бирата.Хората избягват ръчка да карат на нулева....

        Коментар


        • #5
          От: ТЛК200 автоматик - неутрална

          Никога на никоя кола не съм забелязал да има разлика при спиране от положението на лоста. Като си на "D" и натиснеш спирачките, не ти ли падат оборотите до около 700? Няма начин колата ти да бъде "бутана" от автомата докато не е натиснат педала на газта и да пречи на спирането.
          Автомат- включваш на "D" и караш докато не пристигнеш. И не, няма значение, че светофара свети червено по 5 минути или, че задръстването започва от околовръстното.
          Горните ми наблюдения са базирани на десетки модели коли с автоматични скорости. Редовно наемаме по някоя.
          Такситата тук ги карат по милион. Не съм видял някой от тях да се заиграва с ръчкане...
          Заиграването с ръчката води до заиграване с майстори. И струва много.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #6
            От: ТЛК200 автоматик - неутрална

            Има го това "бутане" особенно при тези които много напират да тръгват дори и на стръмно в ниски обороти. Най гадно е това "бутане" когато намаляш на хлъзгъв терен, а си със задно предаване.

            Първоначално публикуван от valyon Преглед на мнение
            ...Хората избягват ръчка да карат на нулева....
            Така е! Затова карай автомата като ръчка. Примерно наближаваш отбивка, караш с 90, просто му изключи "ОвърДрайв", веднага пада една предавка надоло и не освобождава при върната газ, а ти помага да спреш.
            Друг пример, когато пускаш бавно стръмно място, не бъди пак на Д а си сложи първа или втора (която ти е подходяща), за да ти помага мотора при пускането.
            Biagini Passo Powered By VW Syncro

            Коментар


            • #7
              От: ТЛК200 автоматик - неутрална

              Бат ванко, добре центрована кутия не би трябвало да "бута". Еле на ниски обороти на стръмно. Едната ми кола е малко над 320 конски сили, задно и автоматик. Ако имаш идване насам, пред целия форум обешавам да те закарам на сняг и да си поспиране. Че и друга ще взема за съпоставяне.
              Преди 2 месеца бях в Канада. Много автоматици. И в Аляска същото. За поледици да споменавам ли? И никой нищо не ръчка...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #8
                От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                Давам други 2 коли за сьпоставка,в книжките им пише Не изключвай.Едната леко надхвьрля 300 000 километра.

                Автомат се кара на Д,баир и теглене на коя предавка ти е удобно да ограничиш.Това е,другото го обясняват майсторите в сервизите.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                  Благодаря колеги, аз не казвам, че така я карам
                  Просто се информирам какви са причините да не се кара така... на много места пише, че ще се повреди скоростната, но никъде не намирам информация ЗАЩО?
                  One Planet, One Internet!
                  We Are All Connected!

                  Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                  Коментар


                  • #10
                    От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                    По-старите автомати нямат почти никаква електроника и си бутат здраво, последно като бях в при вас, 10-тина дни ползвах пикапче Фронтиер. Та този Фронтиер на няма и година ми направи впечетление, че при натискане на спирачка автомата абсолютно на 100% освобождава, това нямам как да го осетя, ако не ме бутал автомат. При леките коли това бутане не се усеща. Най много го усещам при Деликата, докато спирам натиска и то много, а по този начин на сняг те завърта много лесно. Аз също мога да ти общая, като дойдеш да ти дам да спреш на хлъзгъв терен и ще видиш разликата.
                    Biagini Passo Powered By VW Syncro

                    Коментар


                    • #11
                      От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                      hackman, много сме си играли с разни кошници под наем. Редовно, като я изключа и я оставя да се пуска по баир и после я включа, скоростната кутия включва с удар и повишаване на оборотите на мотора. За секунда, ама не е приятно. Предполагам и на кутията не и е любимо. Всички майстори с, които съм говорил, казват "не пипай". Защо и как, нАучно някой друг да го обясни.
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • #12
                        От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                        Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
                        По-старите автомати нямат почти никаква електроника и си бутат здраво, последно като бях в при вас, 10-тина дни ползвах пикапче Фронтиер. Та този Фронтиер на няма и година ми направи впечетление, че при натискане на спирачка автомата абсолютно на 100% освобождава, това нямам как да го осетя, ако не ме бутал автомат. При леките коли това бутане не се усеща. Най много го усещам при Деликата, докато спирам натиска и то много, а по този начин на сняг те завърта много лесно. Аз също мога да ти общая, като дойдеш да ти дам да спреш на хлъзгъв терен и ще видиш разликата.
                        От "не леките коли" на прима виста се сещам за Гранд Чероки, голямото Инфинити, Нисан Армада, Додж Рам, някакъв Хюндай, Кадилак Ескалейд ... Има и още. Все доста новички и всичките под наем. Не се сещам да ме е побутвала при напълно отнета газ. Всичките падат до 600-800 оборота и стоят там до подаване на газ. Всичките големи бензинови мотори карани на топло време.
                        Да не би в студа при гъсто масло в автоматика нещо...?
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #13
                          От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                          Това усилие при спиране е същото усилие с което колата иска да потегли когато пуснеш спирачката. Всеки автомат си го има.
                          Давам пример с кутията на митсубиши Паджеро 2: когато е на драйв и го държиш със спирачка колкото я отпускаш, толкова го освобождаваш да тръгне
                          А примерно Фронтиер (някъв от последните): когато е на драйв и го държиш със спирачка, няма никакво усилие до моммента в който не освободиш на 100% спирачката

                          Това е разликата, ако единия кара едното е в една ситуация, другия е в коренно различна.

                          Лично мнение: при по-новите ще има елктроника избягваща тази сутация при спиране. Не съм карал ТЛК ни старо ни ново с АТ и незнам дали го има този ефект. Но щом колегата го е усетил, значи неговия 100% го побутва при спиране.
                          Паджеро 2, Делика Л400 бутат и то здраво (кутиите са може да се каже еднакви)
                          Biagini Passo Powered By VW Syncro

                          Коментар


                          • #14
                            От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                            Това "бутане" се усеща предимно ако не ти държат добре задните спирачки, дали поради неизправност, дали поради не настроен правилно кантар, дали от друго... Предните се задействат първи и тогава се усеща, дори на място може да се наложи да държиш силно натиснат педала, та да не се движиш, пързаляйки предните.
                            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                            Коментар


                            • #15
                              От: ТЛК200 автоматик - неутрална

                              Добре де, да бута ,да бута - колко да бута ? Каква е разликата от100км/ч до 0км/ч в единия и в другия случай? Някой мерил ли е? Аз например по германската VOX TV съм виждал Паджеро 2 как спира с включено 4х4 и само задно на сняг, имаше осезаема разлика,като се опитах да го повторя ,почти без разлика се получи.
                              Последно редактирано от valyon; 23-08-12, 15:03. Причина: Допълнение

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X