От: Фарове за минаване на технотест за 4runer?
Значи аз не го чета от форума ами го знам от живота.Американките с нормални фарове се броят на пръстите на едната ръка.Оригинално им слагат много смешни крушки.Другото е американците да се раждат натурално с един полу затворен клепач.Всичко е до реглажа на фаровете.Дори и рязан фар ако го надървиш да гони гаргите ще заслепява насрещните водачи. Вече повечето европейски фирми играят с рефлектора а не с релефа на стъклото.Не знам обаче как влизат в стандартите стоповете и габаритите на повечето корейски и китайски модели.Това направо кърти очи дори и в градско каране.А доскоро на всяка сергия у нас се продаваха китове и копърки за саморъчна направа на ксенонови добавки в нормалните коруби на фаровете.Милиционерите нищо не им казваха на такива джигити при проверки по пътищата.Та за какви техно партита говорим.
Някой знае ли каква е идеята на американските стандарти за осветяване и сигнализация? Защото на мен ми се струва че са по работещи от другите такива.Най малкото над триста милиона души карат с такъв стандарт и то при не по малки мерки за сигурност.
Първоначално публикуван от turtey
Преглед на мнение
Значи аз не го чета от форума ами го знам от живота.Американките с нормални фарове се броят на пръстите на едната ръка.Оригинално им слагат много смешни крушки.Другото е американците да се раждат натурално с един полу затворен клепач.Всичко е до реглажа на фаровете.Дори и рязан фар ако го надървиш да гони гаргите ще заслепява насрещните водачи. Вече повечето европейски фирми играят с рефлектора а не с релефа на стъклото.Не знам обаче как влизат в стандартите стоповете и габаритите на повечето корейски и китайски модели.Това направо кърти очи дори и в градско каране.А доскоро на всяка сергия у нас се продаваха китове и копърки за саморъчна направа на ксенонови добавки в нормалните коруби на фаровете.Милиционерите нищо не им казваха на такива джигити при проверки по пътищата.Та за какви техно партита говорим.
Някой знае ли каква е идеята на американските стандарти за осветяване и сигнализация? Защото на мен ми се струва че са по работещи от другите такива.Най малкото над триста милиона души карат с такъв стандарт и то при не по малки мерки за сигурност.

Коментар