Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4-рънър vs ТЛК-90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: 4-рънър vs ТЛК-90

    Сега погледнах единия от сайтовете в БГ, 90ките почват нейде от 10к, а единственият 4рънър от правилните, разбирай като на Лорда е 15к и е размазан от експлоатация.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #32
      От: 4-рънър vs ТЛК-90

      Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
      Така е-7-ма серия ми е любима!
      Преди малко гледах в един сайт Toyota Land Cruiser KZJ78 с 1KZ-T мотор.Продава се в Клисура,но е с десен волан. Дори ако не се лъжа човека,който я продава е член на форума.Виж я,все пак си фен на 7-ма серия! От мен успех!

      Коментар


      • #33
        От: 4-рънър vs ТЛК-90

        Силата на 7ма серия е в това, че е къса. Ако ще е дълга, има по подходящи модели.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #34
          От: 4-рънър vs ТЛК-90

          Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
          ..
          От достоверен източник знам, че твоята 70-ка е уникално запазена.
          Карай си я, имал си шанса да попаднеш на находка.
          Аз не съм тоя източник, но мога да потвърдя - детайлно, че е точно, и съвършено точно така!!!

          Коментар


          • #35
            От: 4-рънър vs ТЛК-90

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            Аз не съм тоя източник, но мога да потвърдя - детайлно, че е точно, и съвършено точно така!!!
            Няма значение кой е източникът-важното е, че е достоверен!

            Честит Трифон Зарезан и наздраве!
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #36
              От: 4-рънър vs ТЛК-90

              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
              Сега погледнах единия от сайтовете в БГ, 90ките почват нейде от 10к, а единственият 4рънър от правилните, разбирай като на Лорда е 15к и е размазан от експлоатация.
              Така е колега , но е така щото 90-ки - валяло , а правилни особенно бензинови Рънъри 3-то пок. - НЕ СЕ ПРОДАВАТ. Предполагам и ти го знаеш.
              Който като мен си го е купил си го кара с кеф , и както казва LordDigital - това е най-добрата комбинация между паркетник и хард офф.
              А колко е тясен , ще ви кажа само че съм 130 кг. - живо тегло , бивш тежкоатлет, па си влизам и си го карам без " кози крак и убувалка "
              Другото нещо , разхода е много по - приличен , дори и на дизела от 90-ката. Фултайма си е с 2 кило нагоре , това нема да спорим нали.
              Така че +1 за Рънъра , аз лично моят рънър ще го махна , само ако се преместя в чужбина. Имам познат който си продава още Прадото , едва 2 месеца след като го купи , познай защо , градско-14-15 , дълго-12 дизел.
              Последно редактирано от shaka zulu; 02-03-12, 13:05. Причина: уточнение
              [URL]http://www.youtube.com/watch?v=l-6KeGaZuE4&feature=related[/URL]

              Не прави това на другите , което другите неискаш да правят на теб.
              Конфуций

              Коментар


              • #37
                От: 4-рънър vs ТЛК-90

                Първоначално публикуван от shaka zulu Преглед на мнение
                ...Имам познат който си продава още Прадото , едва 2 месеца след като го купи , познай защо , градско-14-15 , дълго-12 дизел.
                Дай някаква информация на ЛС, да не спамим темата - база, двигател, километри и т.н.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: 4-рънър vs ТЛК-90

                  Първоначално публикуван от shaka zulu Преглед на мнение
                  Така е колега , но е така щото 90-ки - валяло , а правилни особенно бензинови Рънъри 3-то пок. - НЕ СЕ ПРОДАВАТ. Предполагам и ти го знаеш.
                  Който като мен си го е купил си го кара с кеф , и както казва LordDigital - това е най-добрата комбинация между паркетник и хард офф.
                  А колко е тясен , ще ви кажа само че съм 130 кг. - живо тегло , бивш тежкоатлет, па си влизам и си го карам без " кози крак и убувалка "
                  Другото нещо , разхода е много по - приличен , дори и на дизела от 90-ката. Фултайма си е с 2 кило нагоре , това нема да спорим нали.
                  Така че +1 за Рънъра , аз лично моят рънър ще го махна , само ако се преместя в чужбина. Имам познат който си продава още Прадото , едва 2 месеца след като го купи , познай защо , градско-14-15 , дълго-12 дизел.
                  По-скоро нямат продаване 3-то поколение Рънерите. Последния дето вкарах във БГ се продава не по-малко от 2 години. Истината е ,че хората просто масово нямат идея какво е това - гледат 4Рънер на цената на 90-ка ,почесват са и отиват на следващата оферта
                  1x 1.5JZ = 621NM
                  2x 5VZ-FE = 596NM

                  Коментар


                  • #39
                    От: 4-рънър vs ТЛК-90

                    Лорде , не си прав . Погледни само колко на брой се продават в мобиле.де - http://suchen.mobile.de/auto/search....ate=1997-01-01
                    За справка в БГ се продава 1бр.
                    Така че преценете сами . Просто се искат много пари за тези Тойотки , но повярвайте ми - има защо.
                    [URL]http://www.youtube.com/watch?v=l-6KeGaZuE4&feature=related[/URL]

                    Не прави това на другите , което другите неискаш да правят на теб.
                    Конфуций

                    Коментар


                    • #40
                      От: 4-рънър vs ТЛК-90

                      Първоначално публикуван от shaka zulu Преглед на мнение
                      Лорде , не си прав . Погледни само колко на брой се продават в мобиле.де - http://suchen.mobile.de/auto/search....ate=1997-01-01
                      За справка в БГ се продава 1бр.
                      Така че преценете сами . Просто се искат много пари за тези Тойотки , но повярвайте ми - има защо.
                      Да де ма мисълта ми беше че трудно са намират фенове да ги купят ,и това е по-вероятната причина да няма за продажба във БГ.

                      Интересно този линк дето го да де от мобиле.де ,всичките рънери са след 2000-ната година (2 инча по-нисък клирънс от предишната година) и още по-интересно нямат ръчки кам раздатката което значи че реално са 2001-ва или 2002-ра ,години дето имат доста малко бройки произведени.
                      1x 1.5JZ = 621NM
                      2x 5VZ-FE = 596NM

                      Коментар


                      • #41
                        От: 4-рънър vs ТЛК-90

                        Здравейте колеги!Малко късно видях темата, но по-добре късно, отколкото още по-късно.За да не се заблуди някой, ако е решил да се насочи към 3-то пок. 4Рънер, ще кажа, че LordDigital е напълно прав,че 96-02 4Рънер е най добрия компромис ако човек няма пари да има 2 жипки-една за хард офроуд или експедиционна и една за леки разходки и в града.А относно възможностите на 4Рънера в хард офроуда, това е вече друга тема.По-долу са размерите на 2-ро и 3-то поколения за сравнение,тъй като видях по-горе в темата, че 3-то е по-тясна от 2-ро с цели 5см.Също докато на 3-то Лимитед версията веждите на калниците са почти по 50мм от страна, а такива на 2-ро няма, размерите по-долу са на базовите версии.
                        2-ро поколение-1990-1995
                        Wheelbase 103.3 in (2624 mm)
                        Length 1990 & 1994-95: 176.0 in (4470 mm).
                        1991-93: 176.8 in (4491 mm).
                        Width 66.5 in (1689 mm)
                        Height 66.1 in (1679 mm

                        3-то поколение 1996-2002
                        Wheelbase 105.3 in (2675 mm)
                        Length 1996-98: 178.7 in (4539 mm)
                        1999-2000: 183.2 in (4653 mm)
                        2001-02: 183.3 in (4656 mm)
                        Width 2WD: 66.5 in (1689 mm)
                        Limited: 70.9 in (1801 mm)
                        Height 1999-2002: 67.5 in (1715 mm)
                        1999-2002 Limited: 68.5 in (1740 mm)

                        Данните са взети оттук:
                        http://www.reno4x4.com/forum/showthr...Toyota-History
                        Със здраве на всички!
                        Последно редактирано от metotem; 09-03-12, 17:33. Причина: корекция
                        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X