Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4-рънър vs ТЛК-90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 4-рънър vs ТЛК-90

    Първоначално публикуван от Driftacha Преглед на мнение
    +1 за Toyota-та Не съм собственик на такава,но имам наблюдения от приятел
    Нужно ли е да коментираш неща, които явно и на снимка не си виждал ?
    О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

    Коментар


    • #17
      От: 4-рънър vs ТЛК-90

      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
      3-та генерация на "Рънъра" е с кормилна рейка, като на лек автомобил разположена зад ДВГ-то при това максимално близо до земята!
      Как стоят нещата при 90-та серия?

      Коментар


      • #18
        От: 4-рънър vs ТЛК-90

        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
        Гледам те влече 70та сериия. Трудно, но все пак не е невъзможно да се намери KZJ78 3.0TD с 1Kz-t мотор. Май ще ти пасне най добре на изискванията

        Ето ти една с неправилен волан и доста солена цена http://www.ebay.co.uk/itm/TOYOTA-LAN...ht_1670wt_1187
        Така е-7-ма серия ми е любима!
        И много държа на правилния волан!
        Яворе-колко ще излезе при теб целия масраф за обръщане на волан от десен на ляв без да се ангажирам с набавяне на части?Започвам да се замислям и за такъв вариант...Може и на ЛС.
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #19
          От: 4-рънър vs ТЛК-90

          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
          Яворе-колко ще излезе при теб целия масраф за обръщане на волан от десен на ляв без да се ангажирам с набавяне на части?Започвам да се замислям и за такъв вариант...Може и на ЛС.
          Оффф, имам всички части нужни за обръщане на волана на 70ка, но не бих се хванал да го правя дори и на моя кола. Въпреки че последно време доста се замислям да си взема точно този модел, от горния ми пост, за жалост излизат само в UK внесени от Япония.
          С две думи, обръщане на волана само в много краен случай! Никога не става така както трябва, или почти се стига до цената на автомобил с правилния волан

          Коментар


          • #20
            От: 4-рънър vs ТЛК-90

            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
            Оффф, имам всички части нужни за обръщане на волана на 70ка, но не бих се хванал да го правя дори и на моя кола. Въпреки че последно време доста се замислям да си взема точно този модел, от горния ми пост, за жалост излизат само в UK внесени от Япония.
            С две думи, обръщане на волана само в много краен случай! Никога не става така както трябва, или почти се стига до цената на автомобил с правилния волан
            Пак лошо...!
            Пусто от тези дърти добичета се намират по-често в добро състояние с неправилния волан...!(:
            Абе ще се ослушвам, като прасе в тикви пък да видим...
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              От: 4-рънър vs ТЛК-90

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Като ти знам критериите е гарантирано на 100%, че няма да намериш....
              Хее, Андро, явно добре познаваш Пламен...

              Знаем се с него от десетина години, и по-прецизен, и педантично гледащ колите си човек не познавам ( уж и аз задълбавам повече, отколкото трябва, но Пламен е критерий за автомобилен педант - може и мерна единица на негово име да се учреди )
              Та като го знам, и без да искам да съм лош пророк, ми се струва, че си много прав.
              Пък знаеш ли, то и шестици от тотото се падат понякога..

              От сърце - успех в търсенето!!!

              Коментар


              • #22
                От: 4-рънър vs ТЛК-90

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Хее, Андро, явно добре познаваш Пламен...

                Знаем се с него от десетина години, и по-прецизен, и педантично гледащ колите си човек не познавам ( уж и аз задълбавам повече, отколкото трябва, но Пламен е критерий за автомобилен педант - може и мерна единица на негово име да се учреди )
                Та като го знам, и без да искам да съм лош пророк, ми се струва, че си много прав.
                Пък знаеш ли, то и шестици от тотото се падат понякога..

                От сърце - успех в търсенето!!!
                !))))))))))))))))))))))))
                Благодаря за пожеланието, Вени!От теб завинаги съм запомнил лафа, че"Джипка втора ръка се избира по-трудно от жена!")))))Много вярно и точно казано!
                И понеже съм блеял, като съм избирал жена при избора на жипка се ослушвам, като плъх в трици!
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #23
                  От: 4-рънър vs ТЛК-90

                  Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнение
                  Как стоят нещата при 90-та серия?
                  В окачването няма разлика - същата е но далеч по комфортна и широка!
                  Извинявам се но ми се стори, че се опита да направиш сравнение м/у 2ра и 3та генерация на въпросните "Рънъри", а не м/у 3та и ТЛК-90 ... та за това описах всичко, както колегата искаше или по точно казано "+" и "-" ... това е!
                  Уфф като стане въпрос кое е по, по-най и все така става!Извинявам се още веднъж ... нека спрем до тук!
                  Поздрави.

                  Коментар


                  • #24
                    От: 4-рънър vs ТЛК-90

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    Човека познава материята, но може ли на български да се преведе написаното? Винаги съм харесвал рънърите , но новите им модели са загадка за мен и като мотори и като трансмисии..
                    Кажи кое не разбираш и ша видим как може да ти уредим преводач(ка)
                    1x 1.5JZ = 621NM
                    2x 5VZ-FE = 596NM

                    Коментар


                    • #25
                      От: 4-рънър vs ТЛК-90

                      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                      3-та генерация на "Рънъра" е с кормилна рейка, като на лек автомобил разположена зад ДВГ-то при това максимално близо до земята!Радиатора също е свален толкова ниско, че при ползване в пресечена местност трябва да се внимава - особено в коловози!По тясна от 2ра генерация с цели 5см, но има и добри страни, като 3000сс./сериозин мотор/ дизел и отварянето на петата врата ... другото е компромис!
                      Разхода на 2ра генерация 3000сс бензин при икономично каране по магистрала със скорост не повече от 100-110км/ч и гуми 31/10,5/15 БФГ /МТ - 11-12/100км.В Градски условия разхода започва от 15 и стига до 19/100км.В пресечена местност разхода не е надминавал повече от 15-17/100км. кал, нагорница, много багаж и обикновен бензин А-95!
                      3000 бензин + АГУ инжекция е добро решение на фона на цените на горивата.
                      ТЛК-90 на мен лично ми харесва повече, е зависи за какво ще се ползва де!
                      Поздрави.
                      Колега ,сравнението между 2-ра и 3-та генерация рънери е все едно между УАЗ-ка и Г-гласа! Може и да има по-нисък радиатор ,но какво от това като клирънса ти е 10 инчана на 3-та генерация (4 поредни години наи-висок от всички джипки във класа!). Казвал съм и преди за бензините на 2-ра генерация ,дето харчат толкова повече от мотора на 3-та генерация колкото са и по-мало мощни ,да не говорим колко са чупят! Ами човека ако търси използван като е със 5 сантима по-тясна ,колко ли повече ръжда ша има?

                      3-та генерация си е точно най-добрия компромис между Хеви Дюти джипка (80-100-200) и шосеен джип (рейка ,независимо предно). Ако си вземе във правилното изпълнение със заводски заден блокаж (има и със преден ,но са само JDM) си е един перфектен джип за хората които няма да правят хард офф роад изпълнения. Проблема е ,че ги няма много по европа ,95-цата общо взето е близка но има доста разлики.
                      Последно редактирано от LordDigital; 12-02-12, 17:16.
                      1x 1.5JZ = 621NM
                      2x 5VZ-FE = 596NM

                      Коментар


                      • #26
                        От: 4-рънър vs ТЛК-90

                        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                        Уффф...няма да е 4-рънър, май...
                        Ако не беше липсата на място понякога в 70-та нямаше изобщо да пускам темата, ами освен да търся някоя много запазена LJ-73?Ама има ли такЪва?Преди 4 години не попаднах на такава, та сега ли...?
                        Приеми го като закачка ... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...T&pageNumber=3
                        Nissan Pathfinder 2.5 dci

                        Коментар


                        • #27
                          От: 4-рънър vs ТЛК-90

                          Аз вече не търся запазени а гробници, и с парите за запазена я възстановявам, и знам, че там където съм пипнал повече не се пипа следващите десет години. Запазените са в някое друго измерение.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #28
                            От: 4-рънър vs ТЛК-90

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Аз вече не търся запазени а гробници, и с парите за запазена я възстановявам, и знам, че там където съм пипнал повече не се пипа следващите десет години. Запазените са в някое друго измерение.
                            Математиката и в двата случая е една и съща... За да направиш от гробницата горе-долу кола ти трябва (много) повече пари, отколкото да го направиш с запазената. Въпроса е в мерака за работа, парите и докъде искаш да стигнеш в процеса...

                            За предложението на Явор няколко поста по-назад. Аз също много харесвам тази модификация (дългата база с 4 врати), както ресорната, така и пружинната. За съжаление са само с десен волан. Но пък ги има И със заводски блокажи...

                            Коментар


                            • #29
                              От: 4-рънър vs ТЛК-90

                              Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
                              Приеми го като закачка ... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...T&pageNumber=3
                              При същея търговец има една 100ца със 1000 евра по евтина от тази 70ка

                              Трябва да ползвате търсачката на сайта му http://www.4x4farm.de/?page_id=228

                              Коментар


                              • #30
                                От: 4-рънър vs ТЛК-90

                                За парите, които искат за 73-ката може да се вземат една и половина 90-ка/понеже за нея ставаше дума/.
                                Ясно ти е, че "родината" на неръждясалите Тойоти/и Нисани/ е Италия.
                                От достоверен източник знам, че твоята 70-ка е уникално запазена.
                                Карай си я, имал си шанса да попаднеш на находка.
                                Life is too short to drive dull cars!

                                Fight global warming !
                                ... turn on your A/С !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X