Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4-рънър vs ТЛК-90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4-рънър vs ТЛК-90

    Пускам тема, която вярвам, че няма да затрудни разбиращите, и която няма да разгорещи спорове, каквито има в други подобни теми, където се пита за сравнение м/у коренно различни возила от няколко различни марки!

    На въпроса-напоследък все повече се замислям да си купя 4-рънър, щото сегашното ми хард-хайванче го ползвам основно за шосеен кръстосвач!Преди се заглеждах по ТЛК-90, но май рънърчо е по-коравата и непретенциозна машина...или греша?Ще Ви помоля да споделите силните и слабите страни на моделите, както и разхода на гориво-особенно на 3.0 бензин(и има ли разновидности този мотор)-много ли гълта?Най-вече ме интересува разхода при икономична скорост( и каква е)-на офроуд и Соф. грАдско е друга бираЯсно, че 3.0ТД агрегата е най-добър, ама ще гледам комплексно.Разбира се Рънър-а е по-дълъг и вместим от ТЛК-90, но 95-та нещо не ме кефи...

    Благодаря Ви предварително за мненията!
    много автомати-слаби резултати!

  • #2
    От: 4-рънър vs ТЛК-90

    90ката печели по всички показатели освен по цената. Пробвай и двете и ще ти стане ясно всичко.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: 4-рънър vs ТЛК-90

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      90ката печели по всички показатели освен по цената. Пробвай и двете и ще ти стане ясно всичко.
      Ок.
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #4
        От: 4-рънър vs ТЛК-90

        Загледай 4рънер 3-то поколение 2.7 бензин, механиката му е като на 90-та серия. Лошото, е че в България много рядко се появяват. От САЩ да се внесе си е приключение и няма да е много евтино. Има и 3.4 бензин, както и при 90 та серия. Тук във форума има и колеги, които имат опит с бензиновите рънери ще споделят за разхода след газифициране(говоря за 3-то поколение).
        Предимство на рънера е единствено по-ниското тегло. Моя тежи 1430 кг по талон не съм се качвал на кантар.
        Относно 2-ро поколение рънер (до 96г.) според мен няма място за сравнение с ТЛК. Има 90 та серия фултайм. Рънерите след 2001 година автоматиците се оборудват с мултиматик раздатка (задно, фултайм, заключен централен диф, бавни) - най-доброто от двата типа задвижване. От Калифорния може да се намери много запазен бензинов рънер
        пример: (ЛИНК) за прилични пари.
        Предимство на 90 е че има по моргите за части. Качваш се и на двете и си решаваш.

        Коментар


        • #5
          От: 4-рънър vs ТЛК-90

          4Runner-a, който е до 96г. не ми харесва с плоския си под, странното си окачване, което иска много експерименти за да застане (виждал съм само 1 хубав - на Венци Малкия) и липсата на борд на тавана, за който да захванеш истински багажник.

          Иначе е много приятен автомобил.

          На 9-та серия не ми харесва скърцащото табло. Иначе се кара като лека кола (150).

          Аз бих взел 90тка (т.е. къса).

          Коментар


          • #6
            Re: 4-рънър vs ТЛК-90

            В 4-рънър съм сядал и е много неудобно, а 90-ката е екстра
            "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

            Коментар


            • #7
              От: 4-рънър vs ТЛК-90

              Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнение
              Загледай 4рънер 3-то поколение 2.7 бензин, механиката му е като на 90-та серия. Лошото, е че в България много рядко се появяват. От САЩ да се внесе си е приключение и няма да е много евтино. Има и 3.4 бензин, както и при 90 та серия. Тук във форума има и колеги, които имат опит с бензиновите рънери ще споделят за разхода след газифициране(говоря за 3-то поколение).
              Предимство на рънера е единствено по-ниското тегло. Моя тежи 1430 кг по талон не съм се качвал на кантар.
              Относно 2-ро поколение рънер (до 96г.) според мен няма място за сравнение с ТЛК. Има 90 та серия фултайм. Рънерите след 2001 година автоматиците се оборудват с мултиматик раздатка (задно, фултайм, заключен централен диф, бавни) - най-доброто от двата типа задвижване. От Калифорния може да се намери много запазен бензинов рънер
              пример: (ЛИНК) за прилични пари.
              Предимство на 90 е че има по моргите за части. Качваш се и на двете и си решаваш.
              Само да добавя ,че най-доброто от 2-та типа задвижвания изисква Блокируем Среден Торшън Дифф ,и по възможност да е откача предния мост. Всичките тези опции ги има само след покупката на значимо количесто акции във торшен тракшън от тойота т.с. на 4-та генерация рънери (подобни на 120-ките).

              Също така скромният ми опт със рънери след 2000-та показва проблеми във интеУигентния дросел (на жица вместо жило) ,много грижи със въпросната раздатка (последната истинска е 99-та ,бутонна) ,както и заводски ДРОП във окачването със не по-малко от 3см което прави рънерите по-скоро като комбита със гоУеми гуми и между другото бронтозаварска броня (субективно лично мнение разбира се)
              1x 1.5JZ = 621NM
              2x 5VZ-FE = 596NM

              Коментар


              • #8
                От: 4-рънър vs ТЛК-90

                Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
                Само да добавя ,че най-доброто от 2-та типа задвижвания изисква Блокируем Среден Торшън Дифф ,и по възможност да е откача предния мост. Всичките тези опции ги има само след покупката на значимо количесто акции във торшен тракшън от тойота т.с. на 4-та генерация рънери (подобни на 120-ките).

                Също така скромният ми опт със рънери след 2000-та показва проблеми във интеУигентния дросел (на жица вместо жило) ,много грижи със въпросната раздатка (последната истинска е 99-та ,бутонна) ,както и заводски ДРОП във окачването със не по-малко от 3см което прави рънерите по-скоро като комбита със гоУеми гуми и между другото бронтозаварска броня (субективно лично мнение разбира се)
                Човека познава материята, но може ли на български да се преведе написаното? Винаги съм харесвал рънърите , но новите им модели са загадка за мен и като мотори и като трансмисии..
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #9
                  От: 4-рънър vs ТЛК-90

                  3-та генерация на "Рънъра" е с кормилна рейка, като на лек автомобил разположена зад ДВГ-то при това максимално близо до земята!Радиатора също е свален толкова ниско, че при ползване в пресечена местност трябва да се внимава - особено в коловози!По тясна от 2ра генерация с цели 5см, но има и добри страни, като 3000сс./сериозин мотор/ дизел и отварянето на петата врата ... другото е компромис!
                  Разхода на 2ра генерация 3000сс бензин при икономично каране по магистрала със скорост не повече от 100-110км/ч и гуми 31/10,5/15 БФГ /МТ - 11-12/100км.В Градски условия разхода започва от 15 и стига до 19/100км.В пресечена местност разхода не е надминавал повече от 15-17/100км. кал, нагорница, много багаж и обикновен бензин А-95!
                  3000 бензин + АГУ инжекция е добро решение на фона на цените на горивата.
                  ТЛК-90 на мен лично ми харесва повече, е зависи за какво ще се ползва де!
                  Поздрави.

                  Коментар


                  • #10
                    От: 4-рънър vs ТЛК-90

                    + 1 за 90 сетката . Нямам лични наблюдения но от всичко прочетено до сега във форума тлк е няколко класа пред рънара

                    Коментар


                    • #11
                      От: 4-рънър vs ТЛК-90

                      Уффф...няма да е 4-рънър, май...
                      Ако не беше липсата на място понякога в 70-та нямаше изобщо да пускам темата, ами освен да търся някоя много запазена LJ-73?Ама има ли такЪва?Преди 4 години не попаднах на такава, та сега ли...?
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #12
                        От: 4-рънър vs ТЛК-90

                        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                        ...
                        ами освен да търся някоя много запазена LJ-73?Ама има ли такЪва?Преди 4 години не попаднах на такава, та сега ли...?
                        Като ти знам критериите е гарантирано на 100%, че няма да намериш. Освен някоя с ВМ мотор.
                        Проблема е че това са машини отвсякъде и ако не е пред разпадане не се продават.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 4-рънър vs ТЛК-90

                          +1 за Toyota-та Не съм собственик на такава,но имам наблюдения от приятел
                          Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                          Коментар


                          • #14
                            От: 4-рънър vs ТЛК-90

                            От миналата пролет имам ТЛК 90 . Оттогава Пасата си стои почти през цялото време в гаража. Тойотата я ползвам активно , и най - вече през тази яка зима. БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ !!! Мого да направя сравнение , което няма да ти свърши работа с предишните ми ЖИПКИ - Самурай , Нива , Вранглер. Безспорно предимство за ТЛК. Както вече казах , ползвам я из града , междуградско на къси разстояния и най - вече за леки разходки из Балкана и за лов. Много , ама много съм доволен до момента. Никъде не ме е оставила и на доста колеги съм помогнал.
                            Говори кратко . Искай малко .Тръгни си бързо . ПЕТЪР І

                            Коментар


                            • #15
                              От: 4-рънър vs ТЛК-90

                              Гледам те влече 70та сериия. Трудно, но все пак не е невъзможно да се намери KZJ78 3.0TD с 1Kz-t мотор. Май ще ти пасне най добре на изискванията

                              Ето ти една с неправилен волан и доста солена цена http://www.ebay.co.uk/itm/TOYOTA-LAN...ht_1670wt_1187

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X