От: ТЛК 100 4.2TD наръчник
И аз доста време ги заглеждах и сега вече като съм с тази много и се радвам. Много добре вози и дава хубаво усещане за стабилност.
Не е много пъргава и поведението на пътя не прилича на лека кола, съвсем различно е.
Поради големите си размери е трудна за паркиране и маневриране в града. Като гледам 200-ците са още по-големи с тях сигурно е още по-голямо предизвикателството да не потрошиш всички коли наоколо докато паркираш
Иначе относно тази ситуация, в която Рънъра дърпаше 100-цата предполагам се дължи на много причини една, от които са гумите. Рънъра е с тесни и много хубави зимни гуми, докато Йокохамата на 100-цта е по-скоро гума за зимата за шосе. Иначе Рънъра я дърпаше с лебедката, колкото да излезе от мястото, където се окопаваше и след това си продължаваше сама. С въже не мисля, че би могъл да я издърпа. Снегът беше над половината гума и на двете...
Първоначално публикуван от batbobo
Преглед на мнение
И аз доста време ги заглеждах и сега вече като съм с тази много и се радвам. Много добре вози и дава хубаво усещане за стабилност.
Не е много пъргава и поведението на пътя не прилича на лека кола, съвсем различно е.
Поради големите си размери е трудна за паркиране и маневриране в града. Като гледам 200-ците са още по-големи с тях сигурно е още по-голямо предизвикателството да не потрошиш всички коли наоколо докато паркираш
Иначе относно тази ситуация, в която Рънъра дърпаше 100-цата предполагам се дължи на много причини една, от които са гумите. Рънъра е с тесни и много хубави зимни гуми, докато Йокохамата на 100-цта е по-скоро гума за зимата за шосе. Иначе Рънъра я дърпаше с лебедката, колкото да излезе от мястото, където се окопаваше и след това си продължаваше сама. С въже не мисля, че би могъл да я издърпа. Снегът беше над половината гума и на двете...
Коментар