Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 100 4.2TD наръчник

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Митко Джамбазов вече ти е отговорил на всичко..
    ТУК има ръководство за ТЛК100 (на руски).
    Дааа, Митко ми помогна да разбера доста важни неща, благодаря.
    Благодаря за линка, но с руския съм доста зле. Ако имаш идея от къде да се намери на английски, ще бъде супер...

    Коментар


    • #17
      От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      - светва лампата за чека и по грешката се ориентираш, понякога има и загуба на мощност или не пали.

      - За да не се активира неволно копчето се задържа няколко секунди и тогава светва копчети и таблото. Активацията е пак така.

      - Да.

      - да, ако караш с немска нафта. С българска това е пробега, ако искаш да имаш дълго колата. 5в40 е най-подходящото.

      - да свикнеш. По силни крушки изгарят буксите и рефлектора.

      За маслото на кутията има два вида автомати с различни масла. Горещо препоръчвам оригинално масло избрано по рамата на автомобила, Има и утайник който се сменя. Уточняването на маслото също не е проста работа, иска си тестер за единия вид кутия. За по новата, само, че не помня кога влизаше тя в производство.



      Здравей Митко, благодаря за отговорите.
      В една друга тема препоръчваш за 120-ките да се слага добавка към горивото редовно. Как стоят нещата тук при 4.2ТД?

      Коментар


      • #18
        От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

        Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
        ... Благодаря за линка, но с руския съм доста зле. Ако имаш идея от къде да се намери на английски, ще бъде супер...
        Ще потърся, междувременно прегледай тук, може да има, предоставена от колегите:
        Документация за Тойота

        Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
        Здравей Митко, благодаря за отговорите.
        В една друга тема препоръчваш за 120-ките да се слага добавка към горивото редовно. Как стоят нещата тук при 4.2ТД?
        Ако мога да кажа и аз. Това (при 100-цата) е съвсем различен двигател (1HD-FTE) от съвременния 1KD.. (D4D). С една дума при теб можеш да използваш добавки просто профилактично, но не и силно препоръчително със всеки резервоар.

        Коментар


        • #19
          От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

          Здравейте.
          Един приемчик сервиза на Тойота преди време ми каза на 120-ката като съм на светофар да слагам автоматика на неутрална. Това правилна препоръка ли е и важи ли за 100-цата?
          Нещо не мога да се справя и с чистачките. До колкото разбирам първото превключване надолу на лоста е на автоматичен режим. Като го сложа там работят някак странно и не винаги според силата на дъжда или снега, който вали в дадения момент.

          Коментар


          • #20
            От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

            Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
            Здравейте.
            .....
            Нещо не мога да се справя и с чистачките. До колкото разбирам първото превключване надолу на лоста е на автоматичен режим. Като го сложа там работят някак странно и не винаги според силата на дъжда или снега, който вали в дадения момент.
            Най - вероятно нямате сензор за дъжд или ви е развален . Иначе да първото положение е за интервал . През няколко секунди чистачките правя по едно движение .
            [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

            Коментар


            • #21
              От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

              Горивната система на ТЛК 100 е много по държелива на лошо гориво от тази на ТЛК120. Аз слагам всеки път добавка на моите джипки, като тази в момента е ТЛК 60, практически може да гори и да работи и с отработено масло.

              Автоматика се оставя на свободна ако ще стоиш повече от минута, ако престоя ще е повече от три минути се поставя на паркинг. Мое мнение.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #22
                От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                Относно автоматика и аз така мисля, че е по-добре.
                Каква добавка слагаш в горивото?
                100-цата по капризна ли е към горивото отколото 2Лт?

                Коментар


                • #23
                  От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                  Аз от години позлвам ТДА на К@строл. Колкото по-съвременна е горивната система и работи с по-големи налягания се изискват по-малки допуски които се влиаят пряко от качеството на горивото. Следователно ТЛК70 е по малко "капризна" от ТЛК100
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                    Блокажа на централния диференциал ми се включва доста бързо и лесно, докато на задния колкото и да седя на място продължава да мига. Светва постоянно едва, когато покарам напред или назад. Това нормално ли е?
                    Как е правилно да се включват блокажите?

                    Предните дни имаше доста снежни преспи и имах възможност сериозно да изпробвам 100-цата. Интересно е, че няколко пъти закъса в дълбокия сняг. Наложи се да я дърпам с лебедката на Рънъра, който вървеше без проблем през същите места. Предполагам, че това се дължеше на гумите. ТЛК 100 с чисто нови 285/60/18 Yokohama Wdrive, докато Рънъра с 225/70/17 Bridgestone Blizzak.
                    Последно редактирано от TLC14; 11-02-12, 20:34.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                      Да допълня, че 100-цата беше с блокиран заден и централен диф на бавни, докато Рънъра на 4WD на бавни и с неработещ заден LSD.
                      Рънъра направо ми се издигна в очите...

                      Естествено преди да закъса 100-цта всички останали коли закъсаха с изключение на всемогъщия Рънър ...

                      Коментар


                      • #26
                        От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                        Май само аз си пиша тук. Надявах се Джамбазов или някой друг да се включи и да коментира.

                        Коментар


                        • #27
                          От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                          Аз чета, но не виждам какво има да се коментира. Нормално е да върви по-леката кола с по-подходящите гуми. Аз по студовете и ледовете си карам Яриса а не ТЛКто, защото предвид масата и гумите Яриса и Королата са ми по проходими от 60ката и Патрула с калните гуми. В Бургас дълбок сняг няма. Преди няколко години имах на Хайлукса 2006 такъв Бриджстоун и нещото на лед вървеше само на задно като залепено. Рядко хубава гума е това.

                          В твоят случай сцеплението не стига за да преодолее масата на едната кола и стига при другата.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #28
                            От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                            Здравей Митко. Опасен си! Всичко знаеш.
                            Относно, това което съм писал за задния блокаж какво мислиш?
                            Не се включва ако колата седи на място. Трябва да се задвижи и тогава зацепва.

                            Честно казано тази ситуация с Рънъра и 100-цата ми беше доста странна и се оказва, че на дълбок сняг е по-добре да си с по-лека кола.

                            Коментар


                            • #29
                              От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                              Колега TLC14,

                              Дай да го видиме този рънер и тази 100 тица. Напиши и в темата за разхода твоите наблюдения върху ТЛК 100.
                              Много се заглеждам по този модел и един ден съм си обещал да се сдобия с този параход.

                              Относно закъсването, моя няма блокажи и един, два пъти се окопавах с рънера, ама имам си шанцов инструмент,
                              като правило знам, че снега мине ли средата на гумата вече е или или.
                              Последно редактирано от batbobo; 15-02-12, 15:39. Причина: допълнение

                              Коментар


                              • #30
                                От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                                В дълбок сняг е най-добре със снегоход, и после с джип със зимни гуми, после с джип с кални гуми. С лека кола не е добре. Всичко е според зависи от сцеплението.
                                Блокажа на някой автомобили светва напълно когато муфата се придвижи напред напълно. Когато шлиците на блокажа са по едри включването става след малко примърдване, ако зъбите са застанали един срещу друг.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X