Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресор Eaton M62 на 22R - TLC70
Свий
X
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
Малко снимки от терзанията ми с входящия колектор. Извода - ползвайте клингерит, а не силикон.
Електрически подгрев на сместа.
Първи опит с Виктор рейнц - неуспешен.
Втори опит с клингерит - успешен.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
Чудесна гарнитурка сте направили. През 86 като почнах работа в ДАПа немаше силикон и всички сглобки бяха с гарнитури. А сега майсторите се изхитриха ; насекъде силикон щото по- лесно. Клингирита е не заменим където има налягане или всмукване. Една от най-сложните гарнитури тогава беше на копресора на ЗИЛ 130. Следя работата ви и ви желая успех !На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
Благодаря! Целия проект е със изработени от мен гарнитури от 0.4мм клингерит, включително и тези между колектора и главата. Преди имах навика да си поръчвам оригинални гарнитури, но количеството в случая надделя и си купих 2 квадрата клингерит ... и се почна. Лесно се изработват и резултата е перфектен. Освен това като си изрязвам се изрязвам по две за резерва.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
6. Турбо пътища
За тях използвахме тънкостенни стоманени тръби Ф58, колена и два изрязани на лазер фланеца.
Изработихме и тези пръстени за да предпазим максимално от изваждане силиконовите маркучи:
Които се заваряват към тръбата така.
Изработка на фланец към изхода на суперчарджъра.
Цялата тръба, която в последтствие разделихме на две.
Входа на компресирания въздух го шлайфахме и полирахме.
Това е тръбата от кулера към карбуратора и разклонението за BOV клапана.
Ето го и BOV клапана за проба.
Освен BOV на тази тръба трябва да се монтира и бай-пасния клапан-дросел който е отворен при атмосферен режим и байпасира суперчарджъра и интеркулера. За целта иработихме съответния фланец и направихме разклонение.
Ето ги и мотирани и боядисани. Вижда се клапана, който е взет пак от компресорен Мерцедес.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
7. Интеркулер
Първоначалния замисъл беше проекта да е без интеркулер, но в процеса на работа си промених мнението и започнах търсене на подходящ. Спрях се на такъв от Фиат Типо заради удобното разположение на тръбите от едната му страна и заради добрата цена.
Монтажа беше улеснен от предвиденото разтояние пред водния радиатор. Пробихме странични отвори Ф63 и сложихме предпазен шлаух.
Изработихме две монтажни шини и работата стана.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
Така е Ник, жертваме се в името на науката.Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнениеТака новополученият модел се нарича:
Тойота - Церн / Toyota-Cern /
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
Браво колега. Не бях я преглеждал тая тема от самото начало и сега останах приятно изненадан от резултата. Благородно ти завиждам че си имаш бензинов мотор върху който можеш да се извращаваш. Аз не можах да си намеря бензинова 73-ка и сега ще тегля с тая печка
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
Батко не е нужно да теглиш махни го тоя перкинс и го продай и си смени мотора с оня в гаража ти тогава извращението ще е пълно
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
Ако се хванеш веднага ще ти ослужа с гараж и ще ти помагам денонощно.Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнениеБатко не е нужно да теглиш махни го тоя перкинс и го продай и си смени мотора с оня в гаража ти тогава извращението ще е пълно
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
8. Blow-off клапан
Спрях се на нормален тунингарски клапан. Имаше вариант да се вземе от някакъв VAG турбо мотор, но нямаше как да се регулира.
Връзването на управляващия вакуум направих с тройник от вакума за усилвателя на спирачките.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
9. Въздушна система.
Тук най голямата трудност беше да се разклонят два пътя след филтъра.
Ето го решението.
Евтино, леко и ефективно.
Ето го в завършен вариант.
За цялото упражниние ни трябваха само една алуминиева тръба 180 градуса, малко маркучи от автоморгата и едни пвц тройник.Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
))
Коментар