Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор Eaton M62 на 22R - TLC70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Re: От: Re: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

    Това да не е някой витаралясник с турбина от голф и пищялка... споко, ще се оправим.
    22R има готови китове за свръхпълнене на 0.4 бара без преработки, все пак има оригинално степен на сгъстяване 8.5 не 10.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #47
      От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

      Много добре върви. Мотора ще държи.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #48
        От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

        Има възможност да се монтира програмируем аванс коректор , българско производство е , и при него можеш да си направиш цялата авансова карта сам .Преди време бях търсил варианти за това и бях намерил така , че решение има въпроса е да го иска човек Браво за развитивто на проекта , успях занапред !
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #49
          От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

          Кажи ми как точно си я мислил тази работа със допотопното делко дето го имаме? Или трябва да се изхвърля...
          Последно редактирано от Jimi; 19-03-12, 12:20.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #50
            Re: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

            Българските тайм процесори са по 35-50 лв като можеш да корегираш ъгъла от 1.5 градуса до 19 градуса .Аванс процесора можеш да го настроиш само на газ и когато ти работи компресора .До колкото разбрах искаш надува да НЕ работи на бензин което улеснява инсталацията му (не че е сложна)
            Лудак

            Коментар


            • #51
              От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
              Кажи ми как точно си я мислил тази работа със допотопното делко дето го имаме? Или трябва да се изхвърля...
              При положение , че максималния аванс за тоя мотор е 26 градуса на 5600 оборота а и при условие , че степента е около 9:1 мисля че за налягания под 1 бар дори няма да е нужно кои знае каква корекция . Ако се налага такава то може би ще е нужно да ограничите леко хода на центробежния регулатор в делкото и нещата ще се подредят
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #52
                От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                Това звучи по-добре. Ей ако този двигател започне да вдига повече от 4000 оборота, ще трябва да черпя.

                Оборудвани сме със стойка за Eaton-a - 8мм рязана на лазер:



                И както се вижда да заден план имаме и...

                3. Промяна на положението на масления филтър

                Това пък се налага, защото оригиналния пречи на входящата тръба към компресора.
                Г-образния адаптер е от Рено Клио 1.5 DCI. Оригинално реното има и маслен радиатор,
                така че ако реша да слагам в последсвие може да се вземе цялата система от Реното и
                да се сложи без преработки.

                Последно редактирано от Jimi; 19-03-12, 23:41.
                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                Drag Grand Canyon Daily
                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                LZ1JYM

                Коментар


                • #53
                  От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                  4. Механичен монтаж на компресора.

                  След като нагласихме плочата за основа от по-горната снимка, днес остана време да заварим и втулките. Изработени са от стомана 45 и в долната си част имат нарочно по голям диаметър за по добра заварка. Първо точкуваме и тестваме:





                  После си поиграхме с телеподаващото и готово.





                  За сега сме на 3 от 4 монтажа. Следва да изработим една планка за да захванем и четвъртото ухо, но това по-нататък. Сега се заемаме със изработката и монтажа на една паразитна ролка, за да осигорим 180 градуса на ремъка около ролката на компресора и изработка на турбо пътища.
                  Прикачени файлове
                  Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                  Drag Grand Canyon Daily
                  Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                  LZ1JYM

                  Коментар


                  • #54
                    От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                    Я да постна и аз камара снимки, пък Джими да си ги коментира.
                    Тък ми показва какво има вътре в компресора.

                    Нещо като мелачка за домашна лютеница.

                    Плочата.

                    Охладител зе въздуха, така и не разбрах кое налага поставяне на такъв ?

                    Разноцветни тръби !

                    Дивайс, с неизвестно предназначение, ама много го умуваха вчера....

                    Той също е от Мерцедес.

                    Тук се включва тока. Какво прави вчера бе разгадано !
                    Друга тръба.

                    Ха сега Джими обяснавай....
                    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                    Коментар


                    • #55
                      От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                      Да Джими давай обесненията И сега да ти споделя само че тоя черния маркуч преди смесителя за газта няма да го бъде там тъй като тоя тип маркучи грам не носят налягания над атмосферното , второто което мисля че би могло да ти прави проблем е заварения червен турбо път към компресора е твърде дълъг и при местенето на двигателя от тампоните тои би могъл да се мести доста и това да е проблем , мисля , че там след компресора е добре да има коляно-мека връзка . А относно интеркулера Ник мисля , че не е лоша идея поставянето на такъв , все пак компресирания въздух е добре да се охлади И последно мисля че е нужен баланс на изпарителя за да работи нормално на газ а тоя Волтран или там какъвто е е малко труден за преработка ! Ако нещо от написаното не ти е ясно питай имаш ми и телефона ше избистрим тая Баба яга да става човек от нея
                      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                      Коментар


                      • #56
                        От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                        Черният маркуч е за момента. Няма нищо общо с проекта.
                        Изпарителя ще е турбо-изпарител. Няма да е волтрана.

                        Още малко остана

                        Коментар


                        • #57
                          От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                          Хахахаха станахте много съпичастните с проекта Браво за напредъка и успех с финала !
                          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                          Коментар


                          • #58
                            От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                            Дааа, тези дни напреднахме с проекта. Ники ни е наснимал и приютил в сервиза, за което му благодаря.
                            И аз има снимки ама нямам време да пиша.

                            Както е обяснил Вико, черния маркуч няма нищо общо със турбо пътищата, това е ясно.
                            Изпрарителя ще Ловато Мажор Турбо.
                            Байпасния клапан, който е снимал Ник е пак от компресорен мерцедес, като схемата е следната:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2251584_17_full.jpg
Прегледи:1
Размер:18.1 КБ
ID:5367498

                            Клапана при работа на бензин ще е отворен и въздуха ще заобикаля компресора и интеркулера.
                            Това за сега.
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • #59
                              От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                              Браво интересен проект, добре изгледа и изпълнението. Адаш пожелавам ти резултата да те впечатли.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70

                                5. Паразитна ролка

                                Поставянето на паразитната ролка се наложи за да се постигне достатъчно голямо сцепление едновременно със коляновия вал и ролката на чарджъра. Резултата е ~200 градуса на ролката на чарджъра и ~170 градуса на ролката на коляновия вал.




                                Ролката е проектирана, така че лагера и загерката е взаимозаменяеми със тези от обтяжната ролка.

                                Стойката се монтира на плочата с два болта М10.







                                Монтирана:







                                Боядисани:





                                Сега остава да купим съответния ремък и сме готови.
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X