От: Ремонт компресор DENSO за климатик на Витара 1,6
Здравеите Колеги,лято е и темите за климатиците отново са актуални.TRENT,извинявай че пиша в твойта тема,но виждам,че в дискусията се е включил един от най-добрите (според мен) специалисти в тази област-ILIIKATA .Та.. въпроса ми е: нормално ли е,когато работи климатика на мойта Витара(2.0,16V),мощността на колата да пада с цяла предавка, и като цяло, става много тромава,а пък за разхода да не говорим-с 2литра отгоре?Градското каране е направо мъка....Питам понеже ,слушам други колеги с климатици,които казват,че при тях едва ли не,не се усещала загуба на мощност. Тук в темата,говорите за някакви лагери,които трудно се въртели и били за смяна.....при мен,дали е възможно да има нещо подобно ,та компресора да " затяга"....или....?
Здравеите Колеги,лято е и темите за климатиците отново са актуални.TRENT,извинявай че пиша в твойта тема,но виждам,че в дискусията се е включил един от най-добрите (според мен) специалисти в тази област-ILIIKATA .Та.. въпроса ми е: нормално ли е,когато работи климатика на мойта Витара(2.0,16V),мощността на колата да пада с цяла предавка, и като цяло, става много тромава,а пък за разхода да не говорим-с 2литра отгоре?Градското каране е направо мъка....Питам понеже ,слушам други колеги с климатици,които казват,че при тях едва ли не,не се усещала загуба на мощност. Тук в темата,говорите за някакви лагери,които трудно се въртели и били за смяна.....при мен,дали е възможно да има нещо подобно ,та компресора да " затяга"....или....?

), той е направил много за този форум и е помогнал на много хора, отделно се е занимавал и продължава с много витари, не напразно "сиромашкият" лифт е кръстен на негово име
Просто съвет, успех
Коментар