Днес след като свърших доста други неща дойде ред да разглобя компресора, той така или иначе не работи
Може след време да бъде поезна тази тема на някой друг ентусиаст, като мен. Малко снимков материал и инфо, както и въпроси, дано на които някой отговори:
1. Защо е запекъл лагерът, когато сложих компресора се въртеше мазно, но без лекота, с леко усилие, а сега направо е мъка. За сравнение-онзи ден намерих същият компресор на цена 200лева и се въртеше чудно, това означава ли, че този лагер си е заминал доста отдавна?
Как се избива?
2. Мирише на горяло феродо, което не ми направи впечатление преди, тъй като си мислех че е от греста, която сложих на гарнитурата за изпускателният колектор, съвпаднаха двете дейности, това нормално ли е?
3. Намотката е 3,8Волта, колко трябва да бъде и има разтопен материал върху нея, така ще работи ли компресора?
4. Да продължавам ли да разглобявам нататък, има ли смисъл и ако да-дали още нещо се е прецакало?
Номер на компресорът: DENSO D47200 и на лагера: NACHI 38BG05S2DS

1. Защо е запекъл лагерът, когато сложих компресора се въртеше мазно, но без лекота, с леко усилие, а сега направо е мъка. За сравнение-онзи ден намерих същият компресор на цена 200лева и се въртеше чудно, това означава ли, че този лагер си е заминал доста отдавна?


2. Мирише на горяло феродо, което не ми направи впечатление преди, тъй като си мислех че е от греста, която сложих на гарнитурата за изпускателният колектор, съвпаднаха двете дейности, това нормално ли е?

3. Намотката е 3,8Волта, колко трябва да бъде и има разтопен материал върху нея, така ще работи ли компресора?
4. Да продължавам ли да разглобявам нататък, има ли смисъл и ако да-дали още нещо се е прецакало?

Номер на компресорът: DENSO D47200 и на лагера: NACHI 38BG05S2DS
Коментар