А носача отзад е заради две основни причини
1: по този начин задния мост е по освободен ( държи се само на 3 точки ) и съответно артикулацията му е по голяма например на Роварите е така !
2: по този начин отпадат 3 други щанги отзад
Хидравличния цилиндър отзад го командваш с кран които като го пуснеш , остава цилиндъра в средата !
И деиата на колената в муцуната е , че стажа по лесно ! живея извън града и всички тръбогиби са ми далеч и мемога да се разкарвам,а в момента когато правихме рамката нямаше как да транспортираме НЕЩОТО до някой тръбогиб !
А реялно от 410-ката неостана почети нищо
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
що бе, това е една много сложна пространствена конструкция, мислиш ли че е били лесно да се изчисли и направи. ако беше лесно щеше да има много, а тази е уникат
Имам още един въпрос относно тази щанга Отпред защо не сложихте такава, за да постигнете по-голяма артикулация и на предния мост?
Хидравликата за задното управление има ли така да се каже "степени" или постигате ефекта на моста да е или завил или не завил?
Колега ако не те затруднявам ще може ли като монтираш въпросния хидравличен цилиндър да качиш и малко снимки и ако не е много нахално да кажеш от какво си го взел, че аз нещо не сум много напред с хидравликите
Тампона на долния заден носач(У образния) към рамата.
Еи казах го.
От доста време се чудя да го кажа ли да не го ли кажа. Как ще прозвучи. Някои ще се расърди ли.
За това искам да подчертая че съм абсолютно добронамерен и изобщо не търся кусури. Очевидно проекта върви добре и пожелавам успех.
Коментар