Охооо и х`автоматик
И к`ва моторетка го движи туй нящо?
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
А задния мост завива ли, или просто не е сложен и затова седи така накриво? И ако наистина завива, ще може ли малко разяснение, за принципа и възможностите ( само в посока обратна на предните ли могат да завиват и т.н.)
Ти с тая шев и кройка и по-сериозен агрегат можеше да сложиш
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
браво много добре свършена работа. така, както трябва да бъде. много се радвам да видя че и в България хората вече могат, знаят и правят. ако ми позволите само една малка забележка - унибали (сферични лагери, хейм джойнтс или незнам как още се наричат на български ) за носачите. това би ви позволило доста по голяма артикулация, както и са с по дълъг живот от гумените/поли втулки.
ако ви интересуват подобни проекти и процеса на строеж - кажете, бих могъл да пратя линкове от проекти на приятели.
П.С бих ли могъл да ползвам материала за сравнение при обсъждане не подобни проекти тук?
Би било много добре ако Митко пусне линкове към подобни проекти изпълнени зад океана.Така и по-простички ора като мен ще могат да се ограмотят.Благодарности към CJ за допълнителната информация.Като гледам,спокойно е могло даси направите цялото купе.Поздрави.
Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
и на мен ми се искаше да е с униболи ама................. цената на един е в диапазона на 80-100 лв. и за момента немога да сложа но никога не е касно
Смятам , че с този двигател ще върви добре , можех да сложа и V6 пак от Витара ама ми се струва , че 6те доиде малко силен за тези мостове !
Да двигатела е от на Камен джипа !
Задният мост не е варзан с волана и мога да си го завивам накадето си поискам
А относно окачването цялото е " час по трудово " всичко сме си правили сами , пружините са от Витара и четирите .
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Значи щангите за преднаия мост са двете които се раздвояват и най-горната късата !
задният мост се оправлява с двупосочен цилиндър !
интересно е как някой ьора си мислят ,че им се отдават разни неща , самурая го взех с тази курмилна щанга
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Браво невероятен проект Един от най-иновативните представяне във форума
И аз имам няколко въпроса предимно за задното окачване- тази А-образна щанга каква роля играе? И как ще оправлява задния мост? Ясно с хидравлика, но нея какво ще е командва? (извинявам се за въпросите, които сигурно намирате за глупави )
Поздравления за проекта, изглежда доста обещаващо. Много ще ми е драго да го видя в действие когато стане. Като гледам е 410 така че очаквам да видя нещо внушително. А към колегата, пуснал темата. Вярвай ми чета всичко в този форум що се отнася до любимото ми SJ.
Не взех отношение по въпроса ти защото нямам опит с такъв лифт.
А да ти давам съвет не смея щото мисля че и аз не бих приел такъв. Възприемам си колата малко като ТНТМ квото си наумя го правя. Драго ще ми е да се срещнем и да обменим такъв опит.
VITARA, SAMURAI
FIAT PANDA 4x4 CABRIO
RENAULT ESPACE QUADRA
...и едно сивикче за града...
Коментар