Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля дайте своето мнение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Моля дайте своето мнение

    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
    И с така монтирано газово ти гори 8.0 - 8.5 ?
    Да Колега,толкова ми гореше преди година и половина.Тогава сложих уредбата(АГУ)Този разход е при 90 км/ч.Тогава и засичах разхода и се стремях да подържам една скорост. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...&postcount=629
    В момента ми гори около 9-10л извънградско,но до скорост 120км/ч.,(при изпреварване по-голяма скорост).Градското ми го вдигна около 0,5л.,предполагам заради остаряване на изпарителя или повишаващото се движение и задръствания в Пловдив.Някой път като зареда от "съмнителни" газстанции ми дава до 15 градско.Това последните 2 месеца.По принцип зареждам от "Лукоил",но съм се убедил,че на различните им бензино/газстанции разхода е различен.
    Мисля,че идеята на този форум е да си помагаме,да споделяме опит,да сме задружно общество.Не всеки да си хвали неговото,а да сме обективни и реалисти.(това се случва най-вече в подфорумите "каква кола да си купя" и "сравнение на марки и модели")
    С твоя пост си мисля,че си се усъмнил в разхода на автомобила.Нисък ли ти се вижда?Ако "Да",тогава се радвам ,че някак си се е улучила настройката .Не съм ходил на настроки на газаджии или газ анализатори.Отвил съм тройника повече от половината,като съм се опитал горе-долу да постигна динамиката на бензин(не съм успял) и да няма недостиг на газ при различните обороти на двигатела.
    Това от мен.Поздрави-Николай
    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

    Коментар


    • #17
      До: Моля дайте своето мнение

      Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
      колега ще избера твоя начин на газифициране защото коша ми е апсолютно като твоя (ретко срещан кош).Досега гармяла ли тие и колко ти гори.БЛАГОДАРЯ за снимките
      Колега,аз смятам да еспериминтирам да "докарам" газта по-близо до дроселовата клапа.Нещо като на втората или третата ти снимка.Когато си монтирах газовата уредба ми беше и такова желанието.Примерно "плочката" да е на мястото на късия гумен маркуч между входящите колектори с дросела и алуминиевата тръба(въздоховод).Като отидох да е взимам беше направено това което виждаш на снимките.На газ не вървеше на бензин пък хич.От там на натък поех нещата в свой ръце(аз май отначало трябваше ама....незнаех как се вързва електрониката която прекъсва дюзите(на втората ми снимка).То се оказа супер елементарно.Та за плочката-махнах гумения маркуч и погледнах в нея.Отвора(като на котлон.разпределител или незнам там,онва с многото малки дупки) който беше оставен да минава въздуха беше с диаметър около 25-30 мм.Направо задушаваше двигатела.Избива се лесно.Дупката се увеличи на около 50мм,а газта влизаше направо през щуцерите.Колата си тръгнадобре на безнин и след малко въртене на тройника,добре и на газ.Това го направих,веднага след като се прибрах у нас от газаджиите.Така е и до сега.
      Както ти казах смятам да експереминтирам да докарам газта по-близо до дроселовата клапа.За целта купих един алуминиев въздоховод,като моя от колега от форума.(Ако не се получи,да връщам моя ) Смятам да го разпробия на две места близо до дроселовата клапа и да навия там съществуващите ми щуцери.Чудя се дали да оставям плочката заради клапата и гърмялката в нея.Или да направя нови такива на самата тръба и да махна съществуващата с цел: по-голям приток на въздух.Ако не бързаш изчакай да видя какво ще стане и да споделя опит.
      Поздрави-Николай
      Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

      Коментар


      • #18
        До: Моля дайте своето мнение

        Да, нисък е разхода ти спрямо моя.
        И не, не се заяждам
        Според мен, не пипай газовото с такъв разход, по-добре няма да стане.
        Но ако стане, похвали се

        Коментар


        • #19
          До: Моля дайте своето мнение

          Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
          Колега,аз смятам да еспериминтирам да "докарам" газта по-близо до дроселовата клапа.Нещо като на втората или третата ти снимка.Когато си монтирах газовата уредба ми беше и такова желанието.Примерно "плочката" да е на мястото на късия гумен маркуч между входящите колектори с дросела и алуминиевата тръба(въздоховод).Като отидох да е взимам беше направено това което виждаш на снимките.На газ не вървеше на бензин пък хич.От там на натък поех нещата в свой ръце(аз май отначало трябваше ама....незнаех как се вързва електрониката която прекъсва дюзите(на втората ми снимка).То се оказа супер елементарно.Та за плочката-махнах гумения маркуч и погледнах в нея.Отвора(като на котлон.разпределител или незнам там,онва с многото малки дупки) който беше оставен да минава въздуха беше с диаметър около 25-30 мм.Направо задушаваше двигатела.Избива се лесно.Дупката се увеличи на около 50мм,а газта влизаше направо през щуцерите.Колата си тръгнадобре на безнин и след малко въртене на тройника,добре и на газ.Това го направих,веднага след като се прибрах у нас от газаджиите.Така е и до сега.
          Както ти казах смятам да експереминтирам да докарам газта по-близо до дроселовата клапа.За целта купих един алуминиев въздоховод,като моя от колега от форума.(Ако не се получи,да връщам моя ) Смятам да го разпробия на две места близо до дроселовата клапа и да навия там съществуващите ми щуцери.Чудя се дали да оставям плочката заради клапата и гърмялката в нея.Или да направя нови такива на самата тръба и да махна съществуващата с цел: по-голям приток на въздух.Ако не бързаш изчакай да видя какво ще стане и да споделя опит.
          Поздрави-Николай
          колега мерси за снимките и инфото.сега дати кажа и от мен един савет ако си решил да слагаш там щуцери трябва задалжително да сложиш и байпаса да смуче от там инак колата няма да работи никак и стават много добри гармежи (дебитомера става мат при първия гърмеж. моя така си отиде. Ще чакам да споделиш какъв е резолтата.УСПЕХ

          Коментар


          • #20
            До: Моля дайте своето мнение

            Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
            колега мерси за снимките и инфото.сега дати кажа и от мен един савет ако си решил да слагаш там щуцери трябва задалжително да сложиш и байпаса да смуче от там инак колата няма да работи никак и стават много добри гармежи (дебитомера става мат при първия гърмеж. моя така си отиде. Ще чакам да споделиш какъв е резолтата.УСПЕХ
            Здравей,Колега.Би ли ми обяснил за този байпас.Ако може и някоя снимка да сложиш.В момента мисля,че нямам нищо преместено по оригиналните маркучи.Какво ще се промени ако докарам по-близо до дросела газта(щуцерите)?
            Благодаря!
            Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

            Коментар


            • #21
              До: Моля дайте своето мнение

              Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
              Здравей,Колега.Би ли ми обяснил за този байпас.Ако може и някоя снимка да сложиш.В момента мисля,че нямам нищо преместено по оригиналните маркучи.Какво ще се промени ако докарам по-близо до дросела газта(щуцерите)?
              Благодаря!
              колега етоти една снимка как трябва да се направи .Значи трябва друга плочка специално с щуцер за байпаса.Така беше направена предишната ми витара но се запали Незнам какво ще постигнеш като я преместиш твоета плочка. можеби по малак риск от гърмежи но мойта витара такъв разход на газ не даваше.АКО НЕГО СЛОЖИШ ТОЯ БАЙПАС ТАМ НЯМА ДА РАБОТИ.Това там на снимката с дупка м10/1 него гледай.УСПЕХ
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #22
                До: Моля дайте своето мнение

                Колега, имам приятел газаджия, и от него и от собствен опит знам, че с добре сложена газова и редовно сменяне на свещи и кабели на свещите се избягват неприятните гърмежи. Аз имах кола с 4 карбуратора и се принудих да я сложа на газ поради липсата на компетентни специалидти които да я регулират на бензин.
                Последно редактирано от stkiid; 31-01-10, 01:30.

                Коментар


                • #23
                  До: Моля дайте своето мнение

                  Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
                  ....Какво ще се промени ако докарам по-близо до дросела газта(щуцерите)?
                  Благодаря!
                  Колкото по-къс е пътя на газта, толкова по-адекватно и по-бързо реагира газовата.

                  Това, което колегата Boby2 обяснява, съм го чувал и от друго място, някъде по темите имаше и още обяснения, но повече не мога да кажа, просто защото не съм си играл и нямам опит. на моя изпарител има "дупка" за въпросната връзка на задния капак, но така и не съм я свързал никъде. Може и това да е причината на студено да ми пали малко по-трудно. Като се постопли, ще разбера

                  @Boby2 - това Z към изпарителя ли отива, че нещо не схванах? Сори, че ще повторя въпроса на колегата, но ако може дай малко по-подробно - кое, откъде и какво върши. Благодаря предварително.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Моля дайте своето мнение

                    колега 1 е щуцерите за гаста от испаритела.Z там се премества маркуча кадето е показан на снимката.Байпаса кото се вразва отзат на капака на на испаритела се прави само когато дебитомера ти е с клапа а не с нагреваема жичка(MAF).аКО Е С ЖИЧКА НЯМА СМИСАЛ ОТ ТОЗИ БАЙПАС.ЗА паленето нее от това което си мислиш .Мойта пре-15 пали от раз

                    Коментар


                    • #25
                      До: Моля дайте своето мнение

                      Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
                      колега 1 е щуцерите за гаста от испаритела.Z там се премества маркуча кадето е показан на снимката.Байпаса кото се вразва отзат на капака на на испаритела се прави само когато дебитомера ти е с клапа а не с нагреваема жичка(MAF).аКО Е С ЖИЧКА НЯМА СМИСАЛ ОТ ТОЗИ БАЙПАС.ЗА паленето нее от това което си мислиш .Мойта пре-15 пали от раз
                      Дебитомер си нямам принципно, иначе ясно, благодаря!
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Моля дайте своето мнение

                        Да разбирам ли,че като съм с МАФ сензор,нямам нужда от байпас?Тя и сега няма си държи оборотите на място?Искам да преместа газта по-близо с цел по-добра динамика.Пали винаги на бензин-веднага (все е давам за пример ),с автоматичен ключ.Прехвърля над 3000 оборота.Вдигам ги като позагрее,за да превключи,на натиснат съединител.Превключва добре и веднага.
                        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                        Коментар


                        • #27
                          До: Моля дайте своето мнение

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Дебитомер си нямам принципно, иначе ясно, благодаря!
                          колега като нямаш дебитомер няма смисал от този байпас .та без дебитомер как са оборотите на празен ход.на мойта като нямаше дебитомер не работеше добре и гореше като ЗИЛ

                          Коментар


                          • #28
                            До: Моля дайте своето мнение

                            Днес използвах хубавото време и преместих "плочката" до дроселовата клапа.На ниски обороти двигатела тресеше доста,въпреки,че бяха около 900.След доста настройки по изпаритела и тройниците притрисанията поизчезнаха.Като цяло на високи обороти,над 3500 работи по-добре отпреди,а около 1000-2500 доста по-зле отпреди,в смисъл,че все едно работи на 3 цилиндъра.Като загрее нацяло се оправя.На бензин си работи супер,както и преди.Като цяло съм леко разочарован.Другата седмица смятам да ида на газ анализатор и ако и там не се оправи,връщам както беше.Мисля си да не би 1 и евентуално 2 цилиндър да получават по-бедна смес ,защото са по-далече от дроселовата клапа Ето снимки как стана:
                            Прикачени файлове
                            Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                            Коментар


                            • #29
                              До: Моля дайте своето мнение

                              ЕТО СНИМКА .КОЙТО Е С ИЗГОРЯЛ ДИБИТОМЕР ДА ПРАВИ ТАКА РАБОТИ СУПЕР
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от boby2; 20-02-10, 15:45.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X