Обява

Свий
Няма добавени обяви.

променливи обороти витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: променливи обороти витара

    не знам дали ако намаля малко Фто на плочката ще има промяна

    Коментар


    • #17
      До: променливи обороти витара

      При намаляване Ø на смесителя ще се постигне малко по-добра работа на ниски и средни обороти, но се рискува загуба на мощност при по-високите обороти.
      В момента Ø колко е?

      Коментар


      • #18
        До: променливи обороти витара

        Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
        не знам дали ако намаля малко Фто на плочката ще има промяна
        А увери ли се в работоспособноста на моторчето за празен ход? Когато разглоби др.клапа в какво положение беше то и тества ли го как реагира при промяна на качеството на сместа? Ф-то на плочката влияе само върху статичния коеф. на разреждане, необходим за да бъде постигнато съответното подналягане за правилната работа на изпарителя. Ако двигателя е работел нормално със съществуващата плочка не бива да я пипаш. Ако обаче си я увеличавал (някой го правят, защото си въобразяват, че така ще повишат пълненето и оттам ще постигнат по-голяма мощност) върни старата задължително. Нормалното разреждане (мерено непосредствено преди и след плочката при около 2000-3000 об/мин е от минус 0.05 до минус 0.15 Bar). Можеш да провериш работоспособността на моторчето за празен ход така: чрез опорния винт на дроселовата клапа намаляваш оборотите на двигателя и ако моторчето е изправно то трябва да започне да компенсира като започне веднага да отваря байпас канала и да видиш че се мести. И обратно. Когато започнеш да отваряш клапата с опорния винт то трябва да започне да затваря. Ако това не се случва демонтирай моторчето за празен ход и му премери намотките. Ако и те са наред провери цялата му ел. верига до ECU. Повярвай ми, че друга причина за описвания от теб дефект не съществува. Друг прост метод за проверка е като съзнателно промениш качеството на сместта (при газ) чрез въртене на винта за качеството на сместта на изпарителя. Така чрез това съзнателно разрегулиране ще постигнеш по косвен начин понижение на оборотите ( ако в сегашното положение сместта е точна) и пак ще принудиш ECU да задейства моторчето за да компенсира спада. И в този случай трябва да забележиш местенето, което обаче може да се наблюдава само ако имаш директна видимост до оста на моторчето. Ако е скрит тип (с конусна клапа) ще трябва да разчиташ на слуха си. При промяна на положението на клапата на моторчето се чува или заглъхва при затваряне доста осезателен съскаш звук от преминаващия или намаляващия поток въздух през байпас канала.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #19
          До: променливи обороти витара

          благодаря за инфото колега

          Коментар


          • #20
            До: променливи обороти витара

            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
            Ако беше с моноинжекцион, имам някои идеи как би могъл да бъде преодолян проблема. По принцип наблюденията са ми за него. Но си спомням, че имаше и други теми с проблем като този, на газ. Нещата опират и до правилно подбран диаметър на смесителната плочка.
            Хм заинтригува ме, моя е моноинжекция, надявам се ще споделиш в тая тема http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...68#post1006068

            Коментар


            • #21
              До: променливи обороти витара

              Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
              ...проблема не ми го разрешиха, а той е, че мени обороти при студен двигател на празен ход от 2000 до 500 и така 2-3минути. Уж специалисти, компютри, убедиха ме, че нямало стъпково моторче /1.6 моно 8клапана/.
              Сега, ако може да ми разясните по подробно как става реглажа или как да познавам кой е читав майстор. Според мен с първото ще се справите по лесно.....

              Все още не съм намерил решение на проблема си. Лятото го бях занемарил, че почти не ми правеше впечатление, дори на моменти изчезваше, но сега в тая зима, ако не подавам газ се опитва и да гасне. В движение е като спънато магаре, подам ли газ, търси къде да умре, а разхода е над 16 само градско каране. Нямам газ, двигателя е G16A CFI.
              Диагностичния код е 12, следователно няма проблеми, а оттук накъде. Давайте идеи
              Макар проблема ти да е малко по-различен,я по-добре тука да го обсъждаме,че другата тема е "Защо не е добре да се пипа навсякъде"
              Само на студен мотор ли го прави?
              Последно редактирано от ctef; 21-01-10, 20:25.

              Коментар


              • #22
                До: променливи обороти витара

                Тук виждам нещо, което го нямаше в другата тема... или аз не съм го видял
                Термина "степер" или "стъпково моторче" се използува малко като "делко", от там и недоразумения разни се получават.

                Байпас има, като не е в ред ТПС-а, на обороти се чува доста добре. Едно почистване никога не вреди, стига да не се прави с теслата де
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #23
                  До: променливи обороти витара

                  Като загрее е часовник, няма грешка, просто си мърка.
                  Откакто е в мои ръце, по двигателя е правено следното:
                  -смяна на масло, маслен и въздушен филтър
                  -промивка на двигателя с почистващо масло
                  -ултразвуково почистване на капака на главата, подмяна гарнитура
                  -регулиране на клапаните
                  -подмяна на двете семерини и ремъците
                  -подмяна на 4бр. свещи
                  Карах го на специалист, точно заради проблема с оборотите. Взе 20лв за тест и почистване на това, което уж се явява стъпково моторче. В крайна сметка пари на вятъра, ефект нямаше.
                  В момента обаче по големия проблем е огромния разход на бензин/може и да са свърза/. При пълен резервоар до горе, след 200км стрелката беше в червения сектор. Това при градско каране, нормално, почти само на задно и къси преходи по около 5км.
                  п.п. малка корекция на предното ми мнение. Всъщност не пада до 500, а до около 100-200, има случаи дори е изгасвал, но много рядко.

                  Коментар


                  • #24
                    До: променливи обороти витара

                    Значи когато е студена...
                    Отзад на тялото на инжектора ,от дясната страна има вакумна мембрана.
                    Фактически това е "смукача" при моното. Оста на мембраната е и опора на дроселовата клапа при студен мотор. Тази клапа се командва горе-долу в следния порядък. Датчици за температура на въздуха и охлаждащата течност ->Компютър->едно от двете маки клапанчета отпред на главата(по маркучите може да се види кое точно беше)->Мембраната, която от своя страна отваря леко дросела.
                    На първо време трябва да се види тази мембрана дали се движи.
                    За целта като е студен мотора,накарай някой да пали, а ти наблюдавай реакцията на мембраната. Намери я предварително за да знаеш къде да гледаш. И кажи какво се случва

                    Коментар


                    • #25
                      До: променливи обороти витара

                      Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
                      ходих там да мерат зареждането .без товар 13.5 с товар 12 при 1200 оборота пак 13.5
                      Алтернатора ти е за ремонт, трябва да зарежда мижду 13,6 и 14,5 независимо с товар или без

                      Коментар


                      • #26
                        До: променливи обороти витара

                        Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                        Като загрее е часовник, няма грешка, просто си мърка.
                        Откакто е в мои ръце, по двигателя е правено следното:
                        -смяна на масло, маслен и въздушен филтър
                        -промивка на двигателя с почистващо масло
                        -ултразвуково почистване на капака на главата, подмяна гарнитура
                        -регулиране на клапаните
                        -подмяна на двете семерини и ремъците
                        -подмяна на 4бр. свещи
                        Карах го на специалист, точно заради проблема с оборотите. Взе 20лв за тест и почистване на това, което уж се явява стъпково моторче. В крайна сметка пари на вятъра, ефект нямаше.
                        В момента обаче по големия проблем е огромния разход на бензин/може и да са свърза/. При пълен резервоар до горе, след 200км стрелката беше в червения сектор. Това при градско каране, нормално, почти само на задно и къси преходи по около 5км.
                        п.п. малка корекция на предното ми мнение. Всъщност не пада до 500, а до около 100-200, има случаи дори е изгасвал, но много рядко.
                        Колега, възможно е да е някой температурен датчик, който дава инфо на компютъра, и да трупа грешки. Възможно е да е ламбда сондата на изпускателните колектори. Тези неща знам че се замерват, но незнам как

                        Коментар


                        • #27
                          До: променливи обороти витара

                          Благодаря за информацията, вече имам отправна точка, но в това време малко е невъзможно. Явно ще се отдам по-вече на четене
                          Ще ги замеря като отпусне малко.
                          ctef, като извадя и запуша вакума от клапана/откъм радиатора/ и вдига оборотите.

                          Коментар


                          • #28
                            До: променливи обороти витара

                            Първоначално публикуван от stkiid Преглед на мнение
                            Алтернатора ти е за ремонт, трябва да зарежда мижду 13,6 и 14,5 независимо с товар или без
                            колега и аз това си мисля и се чудя дали релето нее здало багажа.ЕДИН мастор ми каза че тиа или работат или не работат средно положение нямало

                            Коментар


                            • #29
                              До: променливи обороти витара

                              Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                              Значи когато е студена...
                              Отзад на тялото на инжектора ,от дясната страна има вакумна мембрана.
                              Фактически това е "смукача" при моното. Оста на мембраната е и опора на дроселовата клапа при студен мотор. Тази клапа се командва горе-долу в следния порядък. Датчици за температура на въздуха и охлаждащата течност ->Компютър->едно от двете маки клапанчета отпред на главата(по маркучите може да се види кое точно беше)->Мембраната, която от своя страна отваря леко дросела.
                              На първо време трябва да се види тази мембрана дали се движи.
                              За целта като е студен мотора,накарай някой да пали, а ти наблюдавай реакцията на мембраната. Намери я предварително за да знаеш къде да гледаш. И кажи какво се случва
                              Колегата е прав проверете вакумите на моята витара там беше проблема, смених вакума и няма грижи работи като часовник.

                              Коментар


                              • #30
                                До: променливи обороти витара

                                Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
                                колега и аз това си мисля и се чудя дали релето нее здало багажа.ЕДИН мастор ми каза че тиа или работат или не работат средно положение нямало
                                Аз съм имал същите случаи като тебе на няколко пъти и се оказваше реле

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X