Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

    Здравейте,
    Изчетох доста теми за Vitara във форума, но никаде не открих точно описание на разликите между тези два двигателя, освен че единя е 8V, а другия 16V и имат незначителна разлика в мощността. От темите, които прегледах стигнах до извода, че G16B често има проблем с пуканетона главата . Моля някой от колегите, който е по-запознат да даде малко информация дали наистина е така и кой е по-добрия вариант.Предварително благодаря!

  • #2
    До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

    Първоначално публикуван от Pet@r Преглед на мнение
    Здравейте,
    Изчетох доста теми за Vitara във форума, но никаде не открих точно описание на разликите между тези два двигателя, освен че единя е 8V, а другия 16V и имат незначителна разлика в мощността. От темите, които прегледах стигнах до извода, че G16B често има проблем с пуканетона главата . Моля някой от колегите, който е по-запознат да даде малко информация дали наистина е така и кой е по-добрия вариант.Предварително благодаря!
    Разликата е че единия е моноинжекция, другия пълен инжекцион .
    Мощността на 16v е с 10ина коня повече . Предавателното число на скоростните им кутии е различно и от там идва усещането че 8v върви повече но това е така само на 1-ва, 2ра и 3та ... нагоре вече 16v ускорява по добре и по лесно поодържа висока скорост .
    Това за пукането на главите е от немърливост, двигател с изрядна охладителна система няма как да спука глава .
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

    Коментар


    • #3
      До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

      Колега относно пукането тва е от собственика както каза v0id "немърливост, двигател с изрядна охладителна система няма как да спука глава ,по простите работи имам впредвид G16A(8v) според мен
      са по надеждни,по малко датчици,глупости и разни такива.
      Бялото BUZUKI 1.6 8в
      0899368772 ;) 0897229322

      Коментар


      • #4
        До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

        Също така G16A се газифицира по лесно, ако е от значение. За 16v трябва газов инжекцион.
        Добри е прав, че при изрядна охладителна система не би трябвало да има проблем с главата, но никога не се знае този преди теб как я е гледа колата. Все пак става въпрос за 15 годишни коли
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #5
          До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

          А каква е разликата в рзхода?
          както разбирам май 16V е доста по лакум

          Коментар


          • #6
            До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

            Първоначално публикуван от player_1 Преглед на мнение
            А каква е разликата в рзхода?
            както разбирам май 16V е доста по лакум
            Всъщност не е. Моя харчи под 10/100 в софийското градско движение зимата (това е среден разход за последните 2 месеца, като извънградското е под 5%). Има колеги, на които 8v мотора им харчи над 15/100 и при това са с къса база ... много е относително. За пукането на главите .. вярно е, че го правят 16-ките при неподдържане и веднага след като се случи, сипват му добавка и го пускат на пазара - аз така "изгорях" с мойта. Искам да кажа, че е малко на късмет ако я купуваш от вън. Колкото и да си сигурен в охладителната система, това не можеш да го разбереш ако не си носиш рентген на огледа

            П.П. Аз съм с 16 клапановата машинка с дълга базаи почти винаги натоварен.
            Последно редактирано от upi; 15-12-09, 17:55.
            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
            0888 315 794
            LZ1UPI
            A1 (Rh+)

            Коментар


            • #7
              До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
              Всъщност не е. Моя харчи под 10/100 в софийското градско движение зимата (това е среден разход за последните 2 месеца, като извънградското е под 5%). Има колеги, на които 8v мотора им харчи над 15/100 и при това са с къса база ... много е относително. За пукането на главите .. вярно е, че го правят 16-ките при неподдържане и веднага след като се случи, сипват му добавка и го пускат на пазара - аз така "изгорях" с мойта. Искам да кажа, че е малко на късмет ако я купуваш от вън. Колкото и да си сигурен в охладителната система, това не можеш да го разбереш ако не си носиш рентген на огледа

              П.П. Аз съм с 16 клапановата машинка с дълга базаи почти винаги натоварен.
              Юпи, така и не мога да си обесня как го постигате този разход, моята с кобрите под 12 не пада
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • #8
                До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                Мойта късата 16v без тунинг с оригинален размер гуми на газ ми гореше 7.6/100 извънградско, педала на газта обаче едвам го докосвам за да постигна такъв разход и средната скорост е 80-90 км/ч ... от там нагоре, нормално каране както си караме с Ванката 11-12 .... с големите гуми ... 14...15...16...17....18 абе като не ти пука как караш разходите са големи . Само че, някой спомена 16v и задължителен газов инжекцион - да ама не, повече от 2 години карам 16v с газови уредби с плочка . Не че няма проблеми но веднъж настроена уредбата не създава никакви проблеми, там много зависи от газаджията, а некадърници има много ... оф .... абе мамата си бало, всичко е един филм дето сами си го прожектираме .
                Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                Коментар


                • #9
                  До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                  Ами карам спокойно и с оригиналния размер гуми. Това е тайната
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                    Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                    Ами карам спокойно и с оригиналния размер гуми. Това е тайната
                    ...и 100 години живот
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #11
                      До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                      Някой с 8 клапанова няма ли да се влючи

                      Коментар


                      • #12
                        До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                        Първоначално публикуван от player_1 Преглед на мнение
                        Някой с 8 клапанова няма ли да се влючи
                        Карал съм и 8 клапана какво по точно те интересува ?
                        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                        Коментар


                        • #13
                          До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                          Разхода, пък и разликите воабште плюсове-минуси

                          Коментар


                          • #14
                            До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                            Разхода е същия .
                            + 16v по нови .
                            + 16v по мощни .
                            +8v по дуракоустойчиви двигатели, държат повече на дивотии от рода на прегрявания, яко натискане и състезателно каране .
                            За твойто каране 16v ти е само в + . Не вярвам че би си подложил джипа на дивотиите, на които ги подлага Иван Попов примерно .
                            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                            Коментар


                            • #15
                              До: Vitara G16A(8v) или G16B (16V)

                              ОК. Аз съм с 8 клапанова. От както качих 225/75/15 Грабери разхода ми закова на 10/100 шосе. В града е 14-15. На газ.100-120 си ги държи ако искаш. До сега с поддръжката не съм имал проблеми и за абсолютно всичко разчитам на себе си.По-простичко, по-лесно за обслужване. Не че сигурно и с 16ката няма да се справя С 2 думи-доволен съм.
                              Основно при избора е да се гледа да не е амортизирана и изгнила,макар и да е с някой лев в повече. То им личи кои ги бива...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X