Обява

Свий
Няма добавени обяви.

едно LJ80 Русе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: едно LJ80 Русе

    Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнение
    Не знам но , единствено само в руския сайт на Сузуки съм виждал двигател двувалов с вертикално делко. До колкото си спомням , там описваха че е преправян превод от Тойота.
    Според мен има голям шанс да пасне привода от Витара 1.6.
    Дай малко снимки и размери.
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #32
      До: едно LJ80 Русе



      Коментар


      • #33
        До: едно LJ80 Русе

        Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
        Според мен има голям шанс да пасне привода от Витара 1.6.
        Дай малко снимки и размери.
        Ето цяла тема, ама на руски http://samurai-club.ru/forum/index.php?showtopic=9555 изцяло се описва и за превода на делкото. Тук в тази тема са сменили само капачката на делкото, от Мазда.
        Последно редактирано от Sam40; 13-12-09, 18:47.
        [SIGPIC][/SIGPIC]
        SJ 413

        Коментар


        • #34
          До: едно LJ80 Русе

          При нас преди време преправяха един самурай с двигател от GTi и му сложиха делкото от стария мотаор на самурая както си е с Г-образния привод.

          Коментар


          • #35
            До: едно LJ80 Русе

            Първоначално публикуван от pravdo Преглед на мнение
            При нас преди време преправяха един самурай с двигател от GTi и му сложиха делкото от стария мотаор на самурая както си е с Г-образния привод.
            Възможно е! Най добре е да изчакаме някой който кара с такъв мотор и той да си каже мнението
            [SIGPIC][/SIGPIC]
            SJ 413

            Коментар


            • #36
              До: едно LJ80 Русе

              Ехеей... колко много мнения и колко неща ми се изясниха.
              Благодаря! Мисля ,че с изпускателния колектор ще имам повече играчка ,другото с ваша помощ ще е по лесно.
              ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

              Коментар


              • #37
                До: едно LJ80 Русе

                Първоначално публикуван от M-RUSE Преглед на мнение
                Ехеей... колко много мнения и колко неща ми се изясниха.
                Благодаря! Мисля ,че с изпускателния колектор ще имам повече играчка ,другото с ваша помощ ще е по лесно.
                Успех, ще следя темата ти
                [SIGPIC][/SIGPIC]
                SJ 413

                Коментар


                • #38
                  До: едно LJ80 Русе

                  Първоначално публикуван от Румбата Преглед на мнение


                  Много добра машинка! Може да се види на бензиностанцията във Враца.

                  Коментар


                  • #39
                    До: едно LJ80 Русе

                    Честито и от мен колега
                    Ето една реставрирана
                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1

                    можеш да разгледаш там има интересни самурайчета

                    Коментар


                    • #40
                      До: едно LJ80 Русе

                      Голям красавец а... , днес се натъкнах на тази снимка в нета,някой може ли да предположи гумите колко инча са ?
                      Прикачени файлове
                      ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                      Коментар


                      • #41
                        До: едно LJ80 Русе

                        Според мен не повече от 33" снимката е под лек ъгъл и лъже но максимум 33" са.
                        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                        тел.088четири 9едно9 4нула4
                        -------------------------------------------------------

                        Коментар


                        • #42
                          До: едно LJ80 Русе

                          33x13.50x15 LTB
                          99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                          It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                          Коментар


                          • #43
                            До: едно LJ80 Русе

                            Малко и аз да се намеся...
                            Оригиналния двигател е F8 - 4 цилиндъра, 800 кубика, 41 к.с.
                            Аз имам същата гадинка в двора си, но смятам да я възстановя в напълно оригонален вид. Така че сваляй старите и ненужни части внимателно. Все на някой може да му потрябва нещо.
                            Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                            http://www.cardomain.com/ride/2562837

                            Коментар


                            • #44
                              До: едно LJ80 Русе

                              Спешно търся ск.кутия от 413,някой не е ли чувал нещо , в Самаков има ,но 400лв. не ми се дават + пътя ще ми излезе златна.
                              ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: едно LJ80 Русе

                                Ей много прах хванала тая тема.... Джипчето също. Тия дни се започна да се бута по малко. Новият мотор и скорости бяха напаснати към рамата. Хубавото е ,че се използва ориг. изпускателен колектор на 1.3 мотора и делкото не се пипа ,място при LJ-то много.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lj 024.jpg
Прегледи:1
Размер:187.8 КБ
ID:5204566 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lj 025.jpg
Прегледи:1
Размер:167.3 КБ
ID:5204565
                                малко зор имаше с опората за кутията ,не с гредата ,която се вижда на следващата снимка а с танпона между гредата и кутията ,но стана много здраво и сигурно.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lj 027.jpg
Прегледи:1
Размер:164.2 КБ
ID:5204577,
                                След това последва сваляне ,дозаваряване на лапите и гредичката. Сваляне на купето от рамата ,сваляне на мостовете и всички тръбички от рамата. Интересното беше ,че не се скъса нито един болт .
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lj 014.jpg
Прегледи:1
Размер:157.7 КБ
ID:5204578
                                До тук добре .... Последва пясъкоструене в домашни условия, пистолет от Бриколаж, малък компресор .....не става ,втори малък компресор свързан с първия ,три вида пясък и не става , е не чак никак ,но резултатите са незадоволителни. Последва изчитане почти на всичко в форума за пясъкоструенето....и решението е - утре рамата ,мостовете и др. дреболии пътуват към професионалисти занимаващи се само с това.

                                следва продължение...
                                Последно редактирано от Младен Кънев; 26-08-10, 21:45.
                                ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X