До: Гърнета -с тях или без тях..
Не знам на кое точно викаш "в малки граници"
За сондата - зависи на какво е научен компютъра. Не е нужно да е прецакана сондата, за да ти го даде като грешка. Следващия път като ми докарат някоя Витарка ще пробвам, че моя се усеща твърде бързо, а на немските вяра нямам
Добре, нека го формулираме така: на двутактов се отразява много, на четиритактов - почти никак. Съгласен? За задното гърне говорм все още.
Има момент на застъпване, но както казах по-горе, въпроса опира до ъгли, разстояния и светло сечение. Посмятай и сам ще се убедиш, че всъщност не са чак пък толкова отворени тия клапани. За да не си губиш времето, се замисли за една най-обикновена жигулка. Замисли се къде е буталото през тия +/-10 градуса (седи си в ГМТ на практика) и ако клапаните са наистина отворени какво точно ще се случи. Нека да не е жигула. Сеат 1.2, дето пише System Porsche отгоре на мотора пак е добър пример. Както и да е.
Безспорно!
Е тук вече не съм съгласен. Пали си без проблем (стария ми CRX с EW3 например), но чак пък да карам - не съм такъв садист а и не ми се проверява какво ще се случи с радиатора.
Да не говорим за двигател с ламбда сонда?
Карал съм само на колектор (не по свое желание, пак същия CRX) около 70км, ако не се брои зверската шумотевица, със сигурност не върви по-зле нито на ниски, нито на високи обороти, ускорява си както трябва. Признавам си, не се сдържах и я ряснах няколко пъти за пробата Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута
Първоначално публикуван от kinex
Преглед на мнение
За сондата - зависи на какво е научен компютъра. Не е нужно да е прецакана сондата, за да ти го даде като грешка. Следващия път като ми докарат някоя Витарка ще пробвам, че моя се усеща твърде бързо, а на немските вяра нямам
Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
Добре, нека го формулираме така: на двутактов се отразява много, на четиритактов - почти никак. Съгласен? За задното гърне говорм все още.
Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
Да не говорим за двигател с ламбда сонда?
Карал съм само на колектор (не по свое желание, пак същия CRX) около 70км, ако не се брои зверската шумотевица, със сигурност не върви по-зле нито на ниски, нито на високи обороти, ускорява си както трябва. Признавам си, не се сдържах и я ряснах няколко пъти за пробата Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута
Коментар