До: Гърнета -с тях или без тях..
	
		
			
			
				
	
 Не знам на кое точно викаш "в малки граници"
За сондата - зависи на какво е научен компютъра. Не е нужно да е прецакана сондата, за да ти го даде като грешка. Следващия път като ми докарат някоя Витарка ще пробвам, че моя се усеща твърде бързо, а на немските вяра нямам
	
		
			
			
				
	
Добре, нека го формулираме така: на двутактов се отразява много, на четиритактов - почти никак. Съгласен? За задното гърне говорм все още.
 
	
		
			
			
				
	
 Има момент на застъпване, но както казах по-горе, въпроса опира до ъгли, разстояния и светло сечение. Посмятай и сам ще се убедиш, че всъщност не са чак пък толкова отворени тия клапани. За да не си губиш времето, се замисли за една най-обикновена жигулка. Замисли се къде е буталото през тия +/-10 градуса (седи си в ГМТ на практика) и ако клапаните са наистина отворени какво точно ще се случи. Нека да не е жигула. Сеат 1.2, дето пише System Porsche отгоре на мотора пак е добър пример. Както и да е.
	
		
			
			
				
	
 Безспорно! 
	
		
			
			
				
	
 Е тук вече не съм съгласен. Пали си без проблем (стария ми CRX с EW3 например), но чак пък да карам - не съм такъв садист  а и не ми се проверява какво ще се случи с радиатора.
 а и не ми се проверява какво ще се случи с радиатора.
Да не говорим за двигател с ламбда сонда?
Карал съм само на колектор (не по свое желание, пак същия CRX) около 70км, ако не се брои зверската шумотевица, със сигурност не върви по-зле нито на ниски, нито на високи обороти, ускорява си както трябва. Признавам си, не се сдържах и я ряснах няколко пъти за пробата Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута
 Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута  
							
						
					
					Първоначално публикуван от kinex
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
За сондата - зависи на какво е научен компютъра. Не е нужно да е прецакана сондата, за да ти го даде като грешка. Следващия път като ми докарат някоя Витарка ще пробвам, че моя се усеща твърде бързо, а на немските вяра нямам

					Първоначално публикуван от dyak
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Добре, нека го формулираме така: на двутактов се отразява много, на четиритактов - почти никак. Съгласен? За задното гърне говорм все още.
					Първоначално публикуван от dyak
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
					Първоначално публикуван от dyak
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
					Първоначално публикуван от dyak
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		 а и не ми се проверява какво ще се случи с радиатора.
 а и не ми се проверява какво ще се случи с радиатора.Да не говорим за двигател с ламбда сонда?
Карал съм само на колектор (не по свое желание, пак същия CRX) около 70км, ако не се брои зверската шумотевица, със сигурност не върви по-зле нито на ниски, нито на високи обороти, ускорява си както трябва. Признавам си, не се сдържах и я ряснах няколко пъти за пробата
 Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута
 Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута  
							
						



 с две думи джипа ми стана тунингован голф ама в гората по каманаците мен ми трябва сила на ниски оборото и така и си дойде оригиналното гърне на място а аз само това си имам нито първо нито средно и ще мисля за средно.
 с две думи джипа ми стана тунингован голф ама в гората по каманаците мен ми трябва сила на ниски оборото и така и си дойде оригиналното гърне на място а аз само това си имам нито първо нито средно и ще мисля за средно.




Коментар