До: Гърнета -с тях или без тях..
Не знам на кое точно викаш "в малки граници"
За сондата - зависи на какво е научен компютъра. Не е нужно да е прецакана сондата, за да ти го даде като грешка. Следващия път като ми докарат някоя Витарка ще пробвам, че моя се усеща твърде бързо, а на немските вяра нямам
Добре, нека го формулираме така: на двутактов се отразява много, на четиритактов - почти никак. Съгласен? За задното гърне говорм все още.
Има момент на застъпване, но както казах по-горе, въпроса опира до ъгли, разстояния и светло сечение. Посмятай и сам ще се убедиш, че всъщност не са чак пък толкова отворени тия клапани. За да не си губиш времето, се замисли за една най-обикновена жигулка. Замисли се къде е буталото през тия +/-10 градуса (седи си в ГМТ на практика) и ако клапаните са наистина отворени какво точно ще се случи. Нека да не е жигула. Сеат 1.2, дето пише System Porsche отгоре на мотора пак е добър пример. Както и да е.
Безспорно!
Е тук вече не съм съгласен. Пали си без проблем (стария ми CRX с EW3 например), но чак пък да карам - не съм такъв садист
а и не ми се проверява какво ще се случи с радиатора.
Да не говорим за двигател с ламбда сонда?
Карал съм само на колектор (не по свое желание, пак същия CRX) около 70км, ако не се брои зверската шумотевица, със сигурност не върви по-зле нито на ниски, нито на високи обороти, ускорява си както трябва. Признавам си, не се сдържах и я ряснах няколко пъти за пробата
Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута
Първоначално публикуван от kinex
Преглед на мнение

За сондата - зависи на какво е научен компютъра. Не е нужно да е прецакана сондата, за да ти го даде като грешка. Следващия път като ми докарат някоя Витарка ще пробвам, че моя се усеща твърде бързо, а на немските вяра нямам

Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
Добре, нека го формулираме така: на двутактов се отразява много, на четиритактов - почти никак. Съгласен? За задното гърне говорм все още.
Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от dyak
Преглед на мнение
а и не ми се проверява какво ще се случи с радиатора.Да не говорим за двигател с ламбда сонда?
Карал съм само на колектор (не по свое желание, пак същия CRX) около 70км, ако не се брои зверската шумотевица, със сигурност не върви по-зле нито на ниски, нито на високи обороти, ускорява си както трябва. Признавам си, не се сдържах и я ряснах няколко пъти за пробата
Звука над 5000 оборота е опияняващ... до към 5тата минута

Коментар