Да напомня, накратко от предната тема : при нормално каране, автомобила е прегрян(хвърлил антифриз), долята му е охладителна течност, след което е каран около 10-12 км......
Днес, късният следобед, успях да разгледам Витарата. На първо четене, маслото по щеката е добре - нивото не е мръднало(ни повече, ни по-малко), чисто и с нормален вискозитет и цвят. По капачката на капака на главата, няма отлагания и гняс. Погледнах антифриза в радиатора, но не видях нищо, както и в компенсационното казанче. Махнах термостата,(пак няма течност) долях вода на радиатора до горе, и взех да оглеждам за теч, но такъв нямаше, след което си викам: "ще пална за 20-30 секунди, да завърти водата, и после ще пусна от пробката на радиатора, да видя дали ще има оцветяване". Но, в момента в който запали(веднага запали,но работи на 3 цилиндъра), започна да пръска вода около изходящите колектори, а малко по късно и през ауспуха. Загасих, и източих водата от системата, като освен че антифриза беше по-блед(не розов,но най-вероятно от разреждането с вода), друго фрапиращо оцветяване не открих....
Демонтирах радиатора и високо муфата с перката, разхлабих динамото и махна ремъка, разхлабих хидравличната помпа и махнах ремъка. Развих свещите, включих на 5-та и наместих белега на шайбата на КВ на 6°(после ще видя белега на зъбното колело на ГРВ, дали си е на белега). Взе да става тъмно, и оставих за сутринта останалата част от задачите. Напръсках изх. колектори(дано по лесно се развият).
Проблем за сега ще видя, с демонтирането на входящите колектори, и инжекциона,.делкото! Кажете, кое след кое, и как се сваля??? Някаква схема, или някой да опише!?? Ще поровя в ръководствата за ремонт, но не съм добре с езиците, пък има и технически термини! Моля за помощ, поне до вечерта(преди да се върна в града) да мога да демонтирам главата, и да я взема за преглед!
Днес, късният следобед, успях да разгледам Витарата. На първо четене, маслото по щеката е добре - нивото не е мръднало(ни повече, ни по-малко), чисто и с нормален вискозитет и цвят. По капачката на капака на главата, няма отлагания и гняс. Погледнах антифриза в радиатора, но не видях нищо, както и в компенсационното казанче. Махнах термостата,(пак няма течност) долях вода на радиатора до горе, и взех да оглеждам за теч, но такъв нямаше, след което си викам: "ще пална за 20-30 секунди, да завърти водата, и после ще пусна от пробката на радиатора, да видя дали ще има оцветяване". Но, в момента в който запали(веднага запали,но работи на 3 цилиндъра), започна да пръска вода около изходящите колектори, а малко по късно и през ауспуха. Загасих, и източих водата от системата, като освен че антифриза беше по-блед(не розов,но най-вероятно от разреждането с вода), друго фрапиращо оцветяване не открих....
Демонтирах радиатора и високо муфата с перката, разхлабих динамото и махна ремъка, разхлабих хидравличната помпа и махнах ремъка. Развих свещите, включих на 5-та и наместих белега на шайбата на КВ на 6°(после ще видя белега на зъбното колело на ГРВ, дали си е на белега). Взе да става тъмно, и оставих за сутринта останалата част от задачите. Напръсках изх. колектори(дано по лесно се развият).
Проблем за сега ще видя, с демонтирането на входящите колектори, и инжекциона,.делкото! Кажете, кое след кое, и как се сваля??? Някаква схема, или някой да опише!?? Ще поровя в ръководствата за ремонт, но не съм добре с езиците, пък има и технически термини! Моля за помощ, поне до вечерта(преди да се върна в града) да мога да демонтирам главата, и да я взема за преглед!
Коментар