Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на ламбда сонда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Регулиране на ламбда сонда

    Относно парното: може да си прав, но ме съмнява, защото предполагам в купето не прави никъде мокра вадичка. Но все пак от едно поглеждане глава не боли. Мисля си, че семерингите може да имат пръст в тази работа. Ако при високи обороти се раздуват е възможно някъде да цъфне някой отвор (не ги знам в какво състояние са). Ако мислиш че дръпва въздух при изстиране на двигателя => капачката на радиатора не уплътнява добре. Ако има теч, то той ще се забелязва (по мое мнение) при работещ двигател, когато налягането е по-голямо.

    За момента само за това се сещам. Ще се почеша още малко може да измисля още нещо

    Поздрави
    Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

    0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
    /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

    Коментар


    • #47
      До: Регулиране на ламбда сонда

      Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
      Относно парното: може да си прав, но ме съмнява, защото предполагам в купето не прави никъде мокра вадичка. Но все пак от едно поглеждане глава не боли. Мисля си, че семерингите може да имат пръст в тази работа. Ако при високи обороти се раздуват е възможно някъде да цъфне някой отвор (не ги знам в какво състояние са). Ако мислиш че дръпва въздух при изстиране на двигателя => капачката на радиатора не уплътнява добре. Ако има теч, то той ще се забелязва (по мое мнение) при работещ двигател, когато налягането е по-голямо.

      За момента само за това се сещам. Ще се почеша още малко може да измисля още нещо

      Поздрави
      Това за семерингите не го разбрах - кои точно имаш предвид?
      Капачката си е добре, въпроса беше дали не дърпа въздух от друго място и понеже парното е единственото, което не съм гледал...
      Излезе друга спешна задачка обаче, така че баленото ще почака малко.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #48
        До: Регулиране на ламбда сонда

        Въпроса е приключен. Крив блок, беше заменен с друг, защото се откри и допълнителен дефект - пукнатина на лагера на коляновия вал между 1ви и 2ри цилиндър. Интересното е, че няколко от сузукитата, които се продават на части имат същия проблем.

        Иначе се е случило следното - пробита тръбичка на радиатора - калпава добавка - тотално запушване на радиатора - прецакване.

        Радиатора го разглобихме и почистихме, но ще се ослушам няколко дена преди да споделя подробности

        И нещо интересно - при запушени до 2/3 от тръбичките на радиатора, мотора НЕ прегрява.
        Това съм го забелязвал преди и на Самурайките, имахме няколко служебни.Едната се задръсти нацяло (водичка вместо антифриз, не питайте защо) и по този повод направихме профилактика на всичките, картинката не беше от красивите.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X