До: Регулиране на ламбда сонда
Относно парното: може да си прав, но ме съмнява, защото предполагам в купето не прави никъде мокра вадичка. Но все пак от едно поглеждане глава не боли. Мисля си, че семерингите може да имат пръст в тази работа. Ако при високи обороти се раздуват е възможно някъде да цъфне някой отвор (не ги знам в какво състояние са). Ако мислиш че дръпва въздух при изстиране на двигателя => капачката на радиатора не уплътнява добре. Ако има теч, то той ще се забелязва (по мое мнение) при работещ двигател, когато налягането е по-голямо.
За момента само за това се сещам. Ще се почеша още малко може да измисля още нещо
Поздрави
Относно парното: може да си прав, но ме съмнява, защото предполагам в купето не прави никъде мокра вадичка. Но все пак от едно поглеждане глава не боли. Мисля си, че семерингите може да имат пръст в тази работа. Ако при високи обороти се раздуват е възможно някъде да цъфне някой отвор (не ги знам в какво състояние са). Ако мислиш че дръпва въздух при изстиране на двигателя => капачката на радиатора не уплътнява добре. Ако има теч, то той ще се забелязва (по мое мнение) при работещ двигател, когато налягането е по-голямо.
За момента само за това се сещам. Ще се почеша още малко може да измисля още нещо
Поздрави
Коментар