Здравейте колеги. Искам да попитам дали ламбда сондата може да се регулира, защото при смяната на двигателя от предния собственик са завили до край сондата. Питам това, защото днес стана инцидент по пътя. Според стрелката (която се намираше все още в бялата зона, но на път към червената) двигателя не беше баш прегрял, но след като спрях и изключих двигателя, ми се изсипа антифриза през свободното маркуче на казанчето. На връщане към Варна пак същата история, но спрях по-рано, за да предотвратя отново изтичане (вече нямах антифриз в наличност). Отворих пак капака и забелязах, че мястото където се събират 4те колекторни тръби беше нажежено до червено (точно на това място е и ламбда сондата). Предполагаме с баща ми че сондата е поставена неправилно в следствие на което не отчита правилно.
Благодаря
П.П. Това прегряване се дължи на това, че задната дясна спирачка се търка постоянно в барабана и оттам дойде проблема. (задните спирачки ги сменяхме преди 4 дена, но явно не сме доизкусурили едната, макар че не даваше дефекти при предното извънградско дълго каране)
Благодаря
П.П. Това прегряване се дължи на това, че задната дясна спирачка се търка постоянно в барабана и оттам дойде проблема. (задните спирачки ги сменяхме преди 4 дена, но явно не сме доизкусурили едната, макар че не даваше дефекти при предното извънградско дълго каране)
Коментар