Това може и да се получи и със стъпенките но няма да е надрано
Ако са направени като за степенки - сигурно. Ако са достатъчно здрави - ще е по-трудно.
Американците (за разлика от това, което виждам по джипките тук) гиправят двойни - едната тръба е отдолу под праговете, а другата (която може да служи и за степенка) е леко издадена настрани и е вдигната на докъм 30 градуса.
Праговете могат да се защитят и без да се сваля височината.
Ами тя не се сваля в сравнение със стандартното изпълнение (имам предвид с фабричните степенки).
Тези плъзгачи (щото баш така им викат) са не по-ниско от нивото на рамата и при всички положения - по-високо от стандартните степенки.
Вярно е, че без тях ще може да се спести още някое сантиметърче, ама не съм убеден че си струва риска да се намачкаш по камънаците.
Досега съм пребил от бой по камъните моите степенки, което е говори в полза на махането им, но пък имам поне 1 случай, в който мисля, че те (по-точно дясната) ми спасиха прага.
Първоначално публикуван от buldog
Красиви стъпенки, и като натисна някоя няма да мога да си отворя вратата А праговете се защитават като не ходиш в гората
Ами ако си ги направил само красиви - и това може да стане.
Но, ако са като хората, ще трябва бая да се напънеш за да го направиш.
М/у другото, ако ти потрябва да вдигнеш джипката отстрани с хай-лифта какво правиш? Направо за праговете ли ?!?
Не можах да намеря снимките от монтажа обаче на външен вид изглежда така. Това е много здрава защита А височината се сваля с 4-5мм а не с 4-5см. За тия сантиметри хората преработват цялото окачване и защо - за да ги загубят пак заради някакви степенки.
За тия сантиметри хората преработват цялото окачване и защо - за да ги загубят пак заради някакви степенки.
Ами мисля, че точно в това бъркаш, че ги разглеждаш като степенки. А те не се слагат с тази цел. Мисля, че снимката на Паджерото по-горе беше достатъчно показателна защо тия, които карат по камънаците, масово ги слагат. Освен за защита, те се правят достатъчно здрави за да се използват и за вдигане на джипа с хай-лифт.
А аз не смятам, че ако си сменя фабричните степенки с такива железа, ще загубя нещо съществено във височина. Все пак тази защита е не по-ниско от рамата.
А замисляли ли сте се че ако ги нямаше тия красоти дето намалят височината под прага с 4-5см и викат "ела удари мъ" може и изобщо да не закачате каманите. При мен липсват и праговете не опират.
За това ви показах начин за защита на праговете за сметка само на няколко мм от височината.
питайте бр. Флекс как се "защитават" праговете на ТЛК55
махаш оригиналните /прагове/ и слагаш ДЕБЕЛ профил квадрат или правоъгълник...
Височината остава същата, а може да вдигаш и направо с крика
по същия начин мисля, че трябва да се постъпва и с броните /като се махне оригиналната/, а не да се трупат разни тръболяци в смешни кострукции отгоре върху пластмасовите брони
А замисляли ли сте се че ако ги нямаше тия красоти дето намалят височината под прага с 4-5см и викат "ела удари мъ" може и изобщо да не закачате каманите. При мен липсват и праговете не опират.
За това ви показах начин за защита на праговете за сметка само на няколко мм от височината.
да и не. бутнах един зид, каменен и чух адският звук на триене на метал... мислех си че ми отиде цялата страна. нямах нерви да го гледам на място и откарах. няма да обяснявам при какви обстоятелства това се случи...
прибирам се и отивам да видя очаквайки най лошото: смазани врати, прагове и прочие.. но гледам и не виждам подобно. чудя се нали как.. каквото станало е че стъпалата дето искачат няколко сантиметра извън са бутнали каманите в страни така че те не са стигнали dо тялото.
А замисляли ли сте се че ако ги нямаше тия красоти дето намалят височината под прага с 4-5см и викат "ела удари мъ" може и изобщо да не закачате каманите. При мен липсват и праговете не опират.
Това е абсолютно вярно. Само че 20 пъти ще закачи леко, когато е могло да не закачи, ама на 21-я колелото ти ще мине през един голям камък и като слезе долу, въпросният ще се окаже точно под прага ти.
Например ей така: https://htftp.offroad-bulgaria.com/V...FJRubicon2.jpg
Коментар