Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки витара за града, риба и пикници?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сузуки витара за града, риба и пикници?

    Здравейте офроудъри ! От скоро и аз съм много запален по темата и естествено стигнах до форума . Та след като изчетох почти всички теми тук реших да ви попитам какво мислите за Сузуки витара ? Смятам да го ползвам за из града, 1-2 пъти месечно извънградско по 200-300 км и за риба и на пикници - т.е. лек офроуд . За сега съм се спрял на него понеже цените варират от 4000 до към 6-7 000 лева а аз имам горе долу това като възможности и също така останах с впечатление че поддръжката му е сравнително евтина . Не търся особено голям конфорт понеже в момента карам опел кадет и нямам претенции за по добра возия ... Какво мислите по въпроса ?
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

  • #2
    Че трябва да прочетеш темата "автомобили 4x4-систематизирано -suzuki vitara" и после пак питай . Иначе витарката не е лоша
    Румен Николов

    0888 358 572

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от sineto
      Че трябва да прочетеш темата "автомобили 4x4-систематизирано -suzuki vitara" и после пак питай . Иначе витарката не е лоша
      Да ти кажа точно такъв отговор очаквах въпреки че както казах съм изчел почти всичко . Верно искате по конкретни въпроси обаче не може всички да сме специалисти .... ако бяхме нямаше да питаме .
      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

      Коментар


      • #4
        Витарата става и за относително тежък ОффРоуд дори без подобрения.
        Ако я вземеш обърни внимание на налягането в гумите. В книшката пише 1.6. За тва ги плюят че друсат. Е няма да вози като лимузина но е по добре.

        Коментар


        • #5
          РЕ:

          А какво ще кажеш за поддръжката и - части, масла, ремъци ... по принцип много приятели ми казват да не взимам изобщо японска кола ако искам евтина поддръжка но пък и за тези пари май няма друг варият ако искам джип де ...
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • #6
            Виж аз имам витара -дълга база и за това което пишеш вероятно е по добре да си вземеш и ти такава,имаш малко повече място да накачулиш багаж,въдици,пушки,или там каквото те влече.Гледай ако можеш да е след 94година там са избегнати някакви дребни недоразумения по мотора и да бъде пълен инжекцион,че е малко по мускулест Със моята ходя на лов и досега само веднъж не пожела да качи едно стръмно и кално дере и по добре, защото след 200метра пътя тотално се скапваше. И УАЗ ката се отказа.На магистралата я карам със 140 ,държи се добре но мисля че 120 е оптимална скорост.А ремонтите никак не са евтини не се заблуждавай .Но пък ако си късметлия и не се вкарваш в излишни приключения ще ти служи добре.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #7
              За тия пари тва е твоита кола. Макар че в мобиле.бг в момента има едно Чероки 4.0 95г с всички екстри 5500лв. Чупена му е раздатката ама такава се намира лесно и евтино. Обявено е като ГранЧероки.
              За Витарата части се намират и не са скъпи. А и по моргите има щото е масова.
              Само да не се объркаш да я караш 4х4 на асвалт щото ремонта е над 1000лв.

              Коментар


              • #8
                РЕ:

                Ето я красавицата : http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?t...788&f1=details

                а може ли да и се сложи климатик и колко ще струва евентуално
                Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                Коментар


                • #9
                  Аз бих бил по внимателен. Тази кола изглежда е пребоядисана. Лошо няма ама дали не е поготвена само за продажба а.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #10
                    Е аз като писах тежък ОффРоуд имах в предвид кабриото ама не е фатално. Така повече ще я блъскаш отдоло.
                    За климатика ако няма аз не бих слагал. Голяма играчка е.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от sineto
                      Аз бих бил по внимателен. Тази кола изглежда е пребоядисана. Лошо няма ама дали не е поготвена само за продажба а.
                      Да я пробва като диня.

                      Коментар


                      • #12
                        РЕ:

                        Аз по принцип не бързам и за това най вероятно няма да е точно тази но все пак тя е най добрата за момента в мобилето иначе като купувам какво да гледам ? Кои са скъпите части на тези автомобили ? Окачване ? Двигател ? Къде се налагат чести ремонти и доло горе колко излиза поддръжката годишно за тези джипове ?
                        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от kinex
                          Първоначално публикуван от sineto
                          Аз бих бил по внимателен. Тази кола изглежда е пребоядисана. Лошо няма ама дали не е поготвена само за продажба а.
                          Да я пробва като диня.
                          Окей
                          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                          Коментар


                          • #14
                            Огледай добре секторната кутия, НЕ трябва да има никакъв теч от нея и хебела трябва да бъде сух.Нещата не се оправят само със смяна на семеринг.При стара кола всички части са потенциално уязвими. Оказва се че и главата е слабо място.Огледай за наличие на масло в радиатора,както и за пяна във маслото,признак че нещо не е наред с главата.Другото слабо място са ламарините-ръждясва.Ако има начин покарай я със включено 4x4,не трябва да има никакъв по различен звук,ако нещо мели и тропа, там раздатка там карета,абе лоша работа.
                            Румен Николов

                            0888 358 572

                            Коментар


                            • #15
                              витарата е прекрасен автомобил, ако можеш си вземи след 1996-та не гният като тези от началото на 90-те... гледай за течове от долу и гледай да не е пребоядисвана от долу. Оригинално шасито и подът ги боядисват с цвета на колата... ако е с черно или сиво да знаеш, че е много раждясала и са я пръснали колкото да я продадат. Обикновенно търговците пръскат със спей "черен мат" по шасито, носачите и задния диф. за да ският ръждите.
                              задължително я покарай и се ослушвай за шум от диференциалите и раздатката. И не вярвай на майстори, които не се занимават специално с джипове... повечето НИЩО не разбират от тези коли.
                              А за скъпите части... само ще ти кажа че ги правят скъпи търговците. При правилна експоатация тези коли издържат с пъти в повече от немските с евтините части, да не говорим за френските...
                              LZ1RED

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X