Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблеми,проблеми SJ 410 santana

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

    ами в събота ще ви кажа кое е било разбито,забелязал съм че на десен завой трака повече ..та тъй или иначе ще се сменят лагери,май ще се окаже че ще са на всичките колела
    куче или вълк?
    в клетка ,или свободен?
    въпрос на личен избор.
    Вихрен Илиев
    0888249888
    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #32
      До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

      Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
      забелязал съм че на десен завой трака повече
      Заначи,е задно ляво
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #33
        До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

        утре е денят на истината-предстои смяна на -лагери на шенкелната ос,и на всичките главини..засега
        куче или вълк?
        в клетка ,или свободен?
        въпрос на личен избор.
        Вихрен Илиев
        0888249888
        blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
        Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

        Коментар


        • #34
          До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

          такааа,проблемите-почти решени..
          проблемът с оборотите се оказа банален..болтчето за регулиране на въздуха в карбуратора беше прецакано-явно така е дошло от италия,след смяната му с ново и регулирането му,всичко е наред..
          предните лагери искаха малко притягане-свършено
          сега остава да реша проблема с чукането,което идва от дифа-при натискане на съединителя в движение,при отпускане на педала на газта при движение...
          не чука постоянно,няма голям луфт но ме дразни
          куче или вълк?
          в клетка ,или свободен?
          въпрос на личен избор.
          Вихрен Илиев
          0888249888
          blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
          Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #35
            До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

            [QUOTE=navar;757888]такааа,проблемите-почти решени..
            проблемът с оборотите се оказа банален..болтчето за регулиране на въздуха в карбуратора беше прецакано-явно така е дошло от италия,след смяната му с ново и регулирането му,всичко е наред..








            за кое болтче говориш , малко повече инфо.

            Коментар


            • #36
              До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

              а не могжеш ли е дигна и да чуеш къде трака?щото луфт има и на чисто нов лагер. при свален заден кардан на предно само какво става?има ли го силното чукане?
              да нямаш някой разбита селенова втулка ресор амортисор квото има тва самурайче.
              поздрави

              Коментар


              • #37
                До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                ами на задния диф има лек луфт,и май оттам се чува тракането...ще го вдигна на подемника и ще пиша..

                болтчето за регулиране на въздуха е номер 14
                Прикачени файлове
                куче или вълк?
                в клетка ,или свободен?
                въпрос на личен избор.
                Вихрен Илиев
                0888249888
                blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • #38
                  До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                  Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                  болтчето за регулиране на въздуха е номер 14
                  От този болт се регулира качеството на горивната смес тоест регулира горивото. Въздуха се регулира от дроселовата клапа.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #39
                    До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                    ами според монтьора ми с този болт се регулира въздуха влизащ в карбуратора-при завиване се увеличава въздуха,при отвиване -се намаля, с оня болт с пружинката-горивото влизащо в карбуратора-при завиване се увеличава горивото,при отвиване се намаля,а с дроселовата клапа се регулира количеството горивна смес попадаща в колекторите и оттам в цилиндрите
                    куче или вълк?
                    в клетка ,или свободен?
                    въпрос на личен избор.
                    Вихрен Илиев
                    0888249888
                    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #40
                      До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                      Благодаря и на двама ви , ще го разгледам и пробвам .

                      Коментар


                      • #41
                        До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                        Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                        ами според монтьора ми с този болт се регулира въздуха влизащ в карбуратора-при завиване се увеличава въздуха,при отвиване -се намаля, с оня болт с пружинката-горивото влизащо в карбуратора-при завиване се увеличава горивото,при отвиване се намаля,а с дроселовата клапа се регулира количеството горивна смес попадаща в колекторите и оттам в цилиндрите
                        Ами кажи му на твоя майстор да си скъса майсторското свидетелство (ако има такова).

                        "Колкото по-големи са оборотите на двигателя и колкото повече е отворена дроселовата клапа,толкова повече въздух се устремява към цилиндрите"
                        "Регулиращата игла регулира количеството гориво на системата за празен ход"

                        Това са изватки от "Учебник за шофьора-1970г" които явно твоя "майстор" никога не е виждал или чел. Това са елементарни неща ,моля не излагайте нацията ни с тъпи изказвания на "майстори"
                        Последно редактирано от banjo; 03-06-09, 20:31.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • #42
                          До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                          Реголировката на едно самурайско карбураторче може да е много лесна но като се бара какъвто и да е карбуратор се сваля почиства подмяна на гарнитури квото има и тогава се реголира.ако е крив капака ако има една скапана гарниура и най големия майстор не могже го реголира.само че в БГ нещата са по друга технология
                          няма ремонтни комплекти нямаме навика да ходим при специализирани майстори а всичко се пипа и прай
                          незнам що ли пиша тези глупости не че тук са много кадърни.
                          каква е марката на този карбуратор от лубопитство и кой модел?
                          поздрави

                          Коментар


                          • #43
                            До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                            Първоначално публикуван от mater Преглед на мнение
                            Ами кажи му на твоя майстор да си скъса майсторското свидетелство (ако има такова).

                            "Колкото по-големи са оборотите на двигателя и колкото повече е отворена дроселовата клапа,толкова повече въздух се устремява към цилиндрите"
                            "Регулиращата игла регулира количеството гориво на системата за празен ход"

                            Това са изватки от "Учебник за шофьора-1970г" които явно твоя "майстор" никога не е виждал или чел. Това са елементарни неща ,моля не излагайте нацията ни с тъпи изказвания на "майстори"
                            глей ся,аз не съм майстор но е факт че карбуратора има два регулиращи винта...и при елементарните ми познания ми е ясно че като се мърда който и да е от двата,оборотите се променят...
                            извадката от учебника е правилна,само не разбрах-колкото по високи са оборотите-как стават по високи оборотите??като натиснем педала на газта,който по спомени е вързан и управлява именно дроселовата клапа...защото е ясно че въздуха е повече,ама за обороти трябва и гориво...ама за да се вдигнат оборотите все си мисля че или въздуха трябва да е по малко-както при дръпнат смукач,или да се вдигне количеството на горивна смес..ако вдигнем само количеството на въздуха-оборотите падат..или бъркам нещо

                            ей тук има малко снимки и обяснение,дано се вижда..въпреки че карбуратора не е на самурай,принципа е ясен...

                            http://scooterclub-bg.com/forum/index.php?topic=8672.0
                            куче или вълк?
                            в клетка ,или свободен?
                            въпрос на личен избор.
                            Вихрен Илиев
                            0888249888
                            blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                            Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                            Коментар


                            • #44
                              До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                              Ако ще е на теория -да е на теория.
                              Ще засегна само двете системи на карб. -за празен ход и за режим под товар.
                              Системата за празен ход се регулира едновременно и с болта за положение на дросела и с винта за подаване на СМЕС за празен ход.Тя от своя страна се подава от малка дупчица до ръба на дросела.Някои карб. имат и втора дупчица малко по-нагоре и за преходните режими.Някои карбуратори имат и още едно винтче-за качеството на сместа и там регулировката става малко по трудно.При останалите се разчита на жигльорите за въздух и гориво за празен ход.При включване на смукач се цели обогатяване не сместа,а не само вдигане на обороти.Това се постига като първо дросела се отваря малко повече и второ ,друга дроселова клапа притваря входа на карб.Така се получава по-голямо подналягане в дифузьора ,от там протичане на повече гориво при по-малко количество въздух и така...
                              Системата за работа под товар(главна та горивна с-ма) е главния разпръсквач в допълнителния малък дифузьор в центъра на гърлото на карб.Там качеството на сместа се влияе от диаметрите на главните въздушен и горивен жигльор.Но косвено може да бъде повлияно и от нивото на бензина в поплавковата камера.
                              Ако теоретически ,предположим, че с-мата за празен ход не работи-запушване,изгорял ел.магнитен клапан и т.н. и не се усетим за това и започнем да въртим винта за положението на дросела,може да се стигне до положене в което да сработи главната горивна с-ма,т.е. от малкия дифузьор.Така мотора би работил някак си но при напълно разстроени режими на карбуратора.
                              Сигурно звучи малко объркано,но дано е полезно.Ако има неточности казвайте
                              И пак си задавам въпроса,как така колата не е искала да работи и на газ?Би трябвало да се е стигнало до полжението което споменавам накрая.

                              Коментар


                              • #45
                                До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                                нямам никаква идея,просто монтьора пробва да върти споменатия винт,след което псува,после го разви напълно,измъкна един стар карбуратор,свали неговия винт,зави го ня мястото на моя,запалих,той въртя( това става при работа на бензин) после загасих,пробвах да запаля без да подавам газ-стана,после обърнах на газ,той врътна още малко някой винт и нещата си дойдоха на място..
                                нямам никаква идея защо,как,и поради каква причина...важното е че стана..кат го питах за какво е тоя винт -той каза за въздуха,какво е имал предвид-нямам идея
                                куче или вълк?
                                в клетка ,или свободен?
                                въпрос на личен избор.
                                Вихрен Илиев
                                0888249888
                                blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                                Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X