Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблеми,проблеми SJ 410 santana

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

    Мисля че въздуха е много , защото аз съм само на бензин и ги прави тези номера.
    Да не би да има някъкви други жигльори за въздух за които не знаем- да продухаме и тях или пък за бензин .

    Коментар


    • #17
      До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

      ясно че въздуха е много,и ако няма причина или просто въздушния филтър пуска много въздух,ще намаля отвора на тръбата откъдето дърпа въздух...по принцип този проблем го прави инжекциона с обикновена газова но..знам ли
      куче или вълк?
      в клетка ,или свободен?
      въпрос на личен избор.
      Вихрен Илиев
      0888249888
      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #18
        До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

        Проблема ти е,че го прави и на бензин.Това с намаляване на диаметъра не ми харесва!Насочи си вниманието да разбереш не смуче ли въздух някъде след клапата.Имаше някакакъв метод с пръскане с дезодорант около карбуратора и снадките по колектора.Ако вдига обороти значи смуче въздух.Не съм го пробвал до сега ,но опитай.Между другото тези карбуратори дроселни ли са или шибърни?

        Коментар


        • #19
          До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

          пръсках с дезодорант-не вдига оборотите..кво ще рече дроселни или шибърни
          куче или вълк?
          в клетка ,или свободен?
          въпрос на личен избор.
          Вихрен Илиев
          0888249888
          blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
          Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #20
            До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
            Проблема ти е,че го прави и на бензин.Това с намаляване на диаметъра не ми харесва!Насочи си вниманието да разбереш не смуче ли въздух някъде след клапата.Имаше някакакъв метод с пръскане с дезодорант около карбуратора и снадките по колектора.Ако вдига обороти значи смуче въздух.Не съм го пробвал до сега ,но опитай.Между другото тези карбуратори дроселни ли са или шибърни?
            Ако смучи въздух след клапата се получава едно вдигане и сваляне на оборотите (). Метода за проверка е следния: Със спринцовка с бензин се заливат последователно фланците ,осите на клапите ,щуцерите и т.н. при работещ двигател. Където има пропуски на въздух от горивото се повлиява.
            Аз разбрах че проблема е, че изобщо не работи на празен ход а това е от системата на празен ход
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #21
              До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

              Добре,но с-мата за празен ход влияе на работата на бензин,а човека се оплаква че и на газ е същото!?А там влияе единствено полжението на клапата,без ел.клапаните и винтчетата и жигльорите за качеството на сместа.
              Дросел е когато имаме клапа на ос и тя се врти окло тази ос(Лада),а шибър е когато имаме само праволинейно - спускане и издигане на клапата(много от мотоциклетните кабуратори с хоризонтален поток).

              Коментар


              • #22
                До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                хмм,ами мисля че е дроселна клапата но не съм сигурен...
                работи на много ниски обороти на празен ход,и при опит за потегляне глъхне и гасне,трябва да напомпя газта и като вдигне оборотите поема..при леко дръпнат смукач всичко е ок
                куче или вълк?
                в клетка ,или свободен?
                въпрос на личен избор.
                Вихрен Илиев
                0888249888
                blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • #23
                  До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                  Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                  Добре,но с-мата за празен ход влияе на работата на бензин,а човека се оплаква че и на газ е същото!?А там влияе единствено полжението на клапата,без ел.клапаните и винтчетата и жигльорите за качеството на сместа.
                  Дросел е когато имаме клапа на ос и тя се врти окло тази ос(Лада),а шибър е когато имаме само праволинейно - спускане и издигане на клапата(много от мотоциклетните кабуратори с хоризонтален поток).
                  Само че в последното си мнение navar се оплаква вече от съвсем друго,"глъхне му мотора при ускоряване" а това си е вече проблем в ускорителната помпа. Аз си мисля че тази тема за карбураторите се разводни много. Първоначално бе едно а сега друго. Абе много болести има този карбуратор. Това пък дето го прави на ГАЗ същото сигурно не е вярно ама така се представя. Я по-добре да го закара на някой майстор и не го пипа повече понеже май в "майстора" е причината .
                  РЕГУЛИРОВКА МУ Е МАЙКАТА. Нищо чудно Платното на ускорителната помпа да е прецакана или щом се кара на ГАЗ от сухата поплавъкова камера да има пробит поплавък или запушени жигльори и т.н.
                  Хайде наслука и правилна диагностика
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #24
                    До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                    Да,причината може и да е комплексна.Така без да се пипне и види ,много е трудно.Но от друга страна това е толкова елементарна система,и запалителната и горивната,че не може да не може да се оправи

                    Коментар


                    • #25
                      До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                      хахаха, нищо не пипам сам..колата има газ от два месеца,преди това е карана само на бензин...
                      явно трябва да търся майстор на карбуратори..
                      а тази ускорителна помпа подлежи ли на ремонт или се сменя..и къде се намира?
                      ако мога да я купя нова и да я сменя-най добре..
                      само за справка-няма проблеми с палене и на газ и на бензин,работи на ниски обороти около 500-600..монтьора ми регулира оборотите вдигна ги на -около 1000 на място работи,при потегляне мотора глъхне,и ако не напомпя газта гасне..уж като сваляха карбуратора за монтирането на газ го прегледаха и уж всичко беше наред
                      куче или вълк?
                      в клетка ,или свободен?
                      въпрос на личен избор.
                      Вихрен Илиев
                      0888249888
                      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #26
                        До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                        Може би наистина е по-добре да не пипаш ако не си сигурен какво правиш за да не се задълбаят проблемите.
                        Ускорителната помпа е неразделна част от карбуратора(когато има такава)Сменят се само части от нея.Трябва да намериш начин при спрял двигател да погледнеш в гърлото на карбуратора и да дръпнеш жилото на газта.Ако помпата работи,трябва да се види тънка струйка бензин насочена навътре.Но пак повтарям,тя не влияе при работа на газ.
                        А я го погледнете този красавц
                        Това е карбуратор SU специално подготвен за SJ410.
                        Далеч съм от мисълта да препоръчвам на някой да го купува,по простата причина че струва 160лири
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #27
                          До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                          Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                          хахаха, нищо не пипам сам..колата има газ от два месеца,преди това е карана само на бензин...
                          явно трябва да търся майстор на карбуратори..
                          а тази ускорителна помпа подлежи ли на ремонт или се сменя..и къде се намира?
                          ако мога да я купя нова и да я сменя-най добре..
                          само за справка-няма проблеми с палене и на газ и на бензин,работи на ниски обороти около 500-600..монтьора ми регулира оборотите вдигна ги на -около 1000 на място работи,при потегляне мотора глъхне,и ако не напомпя газта гасне..уж като сваляха карбуратора за монтирането на газ го прегледаха и уж всичко беше наред
                          Горивната система наистина е елементарна и всичко може да се оправи.
                          1. Ускорителната помпа е една мембрана която се намира под поплавъковата камера и е свързана с лостова система за дроселовата клапа. Има игла межу изхода и мембраната.
                          Ако усторителната помпа не работи ,неможеш да обогатиш горивната смес за да ускори плавно и да не получи "хлътване-забиване". Може иглата да не ти затваря,запушен изходящ отвор,мембраната да е спукана,откачена лостова система и т.н.. Като дръпнеш смукача се оправя защото обогатяваш от системата на смукача.
                          2. Оборотите на празен ход трябва да са 750 об./мин. там системата за празен ход работи най оптимално -нито по-малко ,нито повече.
                          3.Глъхненето на ГАЗ може да е от неправилно монтиран смесител.
                          4.Мембрана за ускорителна помпа съм слагал от ЛАДА с малка модификация
                          5.Ако майстора ти неможе да се справи ,смени го.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #28
                            До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                            Това е карбуратор SU специално подготвен за SJ410.
                            Далеч съм от мисълта да препоръчвам на някой да го купува,по простата причина че струва 160лири
                            Ама е готин
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #29
                              До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                              значи ако разбрах правилно-ускорителната помпа влияе само на бензин...за всеки случай ще я проверим в събота,ако е там проблема-ок,ако не продължаваме да търсим..
                              так аили иначе ще ги разхвърлям заради лагери на предния мост,но ме съмнява че имам някакъв разбит лагер на задния диф...някой сменял ли е такова нещо
                              куче или вълк?
                              в клетка ,или свободен?
                              въпрос на личен избор.
                              Вихрен Илиев
                              0888249888
                              blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                              Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                              Коментар


                              • #30
                                До: проблеми,проблеми SJ 410 santana

                                Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                                значи ако разбрах правилно-ускорителната помпа влияе само на бензин...за всеки случай ще я проверим в събота,ако е там проблема-ок,ако не продължаваме да търсим..
                                так аили иначе ще ги разхвърлям заради лагери на предния мост,но ме съмнява че имам някакъв разбит лагер на задния диф...някой сменял ли е такова нещо
                                Ама аз на задния диференциал до сега не съм чувал да има разбит лагер в историята на Самураите,да не е на задна полуоска?.
                                Първо направи опит в движение, с около 30-40км/ч по прав път залюлей Самурая ляво-дясно с волана и се услушай в кое колело е по-голям шума
                                Второ ,вдигни задното колело и провери дали имаш луфт в лагера (максимално допустимото е 0,7мм)(хубаво е да свалишбарабана при проверката)
                                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                                Дий Снайдер

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X