Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с глава на Сузуки витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Шлаифовете наистина са много опасно нещо Дани. Ако не бяхме скъсали полуоска на последния старт щяхме да станем републикански шампиони в група N.

    Коментар


    • #17
      няма проблем с паленето и колата върви добре,даже ако не надничах в радиатора нямаше да видя маслото там, а сега се появи и пяна на горе по масломерната пръчка и по капачката на капака.долях 1.5л вода в радиатора а нивото на маслото не се е вдигнало което според мен означава .че тази вода е излязла през ауспуха
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от kinex
        Шлаифовете наистина са много опасно нещо Дани. Ако не бяхме скъсали полуоска на последния старт щяхме да станем републикански шампиони в група N.
        Ти да не се пускаш с Гранд-а а?
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #19
          Renault Clio 2.0 16v
          Аз не съм в екипажа.

          Коментар


          • #20
            .

            Чакай да те осветля и аз нещо:Значи тез японските коли са фабрично напилени,сиреч отвзели са им от допуските още от завода.Та ако шлаифнеш много главата може и да се наложи да сменяш мотора по някое време.Та моя съвет е:1.сваляне на глава,2.оглеждане на блок и глава(ако трябва и на ренген за пукнатини),3.ШЛАЙФ(челосване)и на двете,4.Ако НЯМА нищо спукано отиваш при ИЦО на Симеон и си правиш ОДЕБЕЛЕНА гарнитура(30лева)и май си готов
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #21
              Колега,90% от решаването на проблемите е свързано с тяхното дефиниране-правилната диагностика.Понеже сте далеко ВИ предлагам сам да направите диагностиката. Първо снемете паровъздушния клапан и оставете двигателя да работи докато влезе в топлинен режим 80-90 градуса.Допълнете разширителния съд до преливния ръб с вода и задръжте двигателя на 3000-3500 оборота.Ако спадне нивото-долеите пак и наблюдаваите гърловината,ако започне да изхвърля водата и прави газови мехури-имате три възможности:спукана глава,прегоряла гарнитура или спукана риза.Следващата задача е да локализирате мястото като развиете всички свещи и през отворите пускате последователно в цилиндрите въздух с около 5-6 ат.Преди да пусните въздуха поставете буталото в такта компресия и включете на 4 та скорост,опънете и ръчната. Ако нямате пропуск на газов обем във водната риза ,водата може да се губи от течове на съединения,водна помпа,тапи на водната риза на главата,от водното подгряване на всмукателния колектор,радиатор и тн. Маслото във водната риза вероятно е резултат от замърсяване при смяната на гарнитурата. В случаи на голямо количество масло във водната риза трябва да проверите ,автомобила има ли маслен радиатор във водната риза и съмнение за пробив. Понеже пиша бавно ако искате ми се обадете 0899920787-Борислав

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Борислав
                Колега,90% от решаването на проблемите е свързано с тяхното дефиниране-правилната диагностика.Понеже сте далеко ВИ предлагам сам да направите диагностиката. Първо снемете паровъздушния клапан и оставете двигателя да работи докато влезе в топлинен режим 80-90 градуса.Допълнете разширителния съд до преливния ръб с вода и задръжте двигателя на 3000-3500 оборота.Ако спадне нивото-долеите пак и наблюдаваите гърловината,ако започне да изхвърля водата и прави газови мехури-имате три възможности:спукана глава,прегоряла гарнитура или спукана риза.Следващата задача е да локализирате мястото като развиете всички свещи и през отворите пускате последователно в цилиндрите въздух с около 5-6 ат.Преди да пусните въздуха поставете буталото в такта компресия и включете на 4 та скорост,опънете и ръчната. Ако нямате пропуск на газов обем във водната риза ,водата може да се губи от течове на съединения,водна помпа,тапи на водната риза на главата,от водното подгряване на всмукателния колектор,радиатор и тн. Маслото във водната риза вероятно е резултат от замърсяване при смяната на гарнитурата. В случаи на голямо количество масло във водната риза трябва да проверите ,автомобила има ли маслен радиатор във водната риза и съмнение за пробив. Понеже пиша бавно ако искате ми се обадете 0899920787-Борислав
                офтопик:/

                не искам да звучи наставнически, но от този пост могат да се поучад тоста хора тук и то не само новодошлите пишещи на маймуница неясни бръщолевици без ясна цел и идея. Говоря за цялостната идея на форумът.

                уви няма раздел за онлайн диагностика...

                браво, много ми стана драго


                аз също имах проблеми с гарнитура на глава...

                дълого време смятах, че имам проглем с гарнитурата на изпускателният колектор. след смяната индикацията за проблем уви се запази, а именно: силен съскащ звук идващ от недостъпното при диското разтояние м/у купето и ДВГ. Леви даже беше убеден, че ми е крив колектора... собственоръчно го демонтирах замерих почистих и мнтирах обратно = 0. проблемът се запази. единствено Митко Фулдата изрази съмнение в теорията за колекторът и визира главата за по-вероятен виновник. така или иначе нямах възможност да направя нищо дълго време. все пак отиде на майстор, който се справи задоволително. резултат, задръстена дюза на 4-ти цилиндър=> реглаж на дюзите/тук добавям, че става дума за 200тди и спецялно за Йори, който се чудеше, да това е дизелов агрегат с ДИРЕКТНО впръскване и турбинчица/. Дупката в гарнитурата на главата беше около 1-3 мм. уви главата беше шлайфана вече и това и е като за последно , а незнам майсторът дали я е затегнал правилно, сиреч 40 нМ + 60 градуса + 60 пак. дам и не смених ботовете . проблемите уви няма да ги има до изведнъж
                при витарата обаче ако не е шлайфан и блока 100% зле, не че инак за другите е много по-добре, но хлабина някаде може да означава точно това. комбинирано с кофти болтове и хоп ето ти траен проблем. и като слушам, не е весело във Витарен ДВГ, бая пост-поразии може да има. ако аз имам пак подобен проблем, ще инвестирам в инструменти и вискотехнологична диагностика навместо в майстор. така де, смятам за 1 джипер /с поне малко свободно време, нали няма как инак да се ходи на походи/ уменията да си самоотремонтира машината са поне толкова важни колкото и Джак-а

                до скоро и прощавайте за отклонението

                Коментар


                • #23
                  насов мнението ми съвпада с твоето що се отнася до високотехнологичната диагностика но аз самия ако взема да го правя ще бъде чиста проба самодейност и то безсмислена. Та въпроса който започва да изкристализира е следния:къде може да бъде направена тази диагностика и кой може да направи ремонта? и в границите на разумното разбира се. знам че доста хора от този форум имат сервизи или пък са се сблъсквали с такива проблеми така че кажете ми къде сте ги решили
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #24
                    Лекарството се казва Holts - Wonder Weld
                    Продават го в Ауто Плюс по бензиностанциите и магазините за авто части. Води се автокозметика. Стува около 70лв. На него има инструкция за употреба която трябва педантично да се спази. След време трябва да си промиеш маслената и охладителната системи и да смениш маслото и антифриза. Вероятноста да се оправи спуканото е над 50%. При мен на Ауди V6 се получи. Успех.

                    Коментар


                    • #25
                      и това ще го пробам
                      Румен Николов

                      0888 358 572

                      Коментар


                      • #26
                        Сега се сетих. На опаковката пише че охладителната течност трябва да е вода. Което значи ВОДА а не антифриз. Много е важно. Ако си с антифриз източваш го и пълниш вода. После сипваш лекарството.

                        Коментар


                        • #27
                          Къде в София мога да сканирам главата и блока и къде да ги шлайфам . Досега от главата са свалени два пъти по две десети.Някой знае ли какъв е допуска за шлайф на витарата
                          Румен Николов

                          0888 358 572

                          Коментар


                          • #28
                            Нищо не са четири десети. Мога да се хвана на бас че ако е била 100 коня сега е наи малко 115.Няма нужда да компенсираш горивната камера с по дебела гарнитура. Тва не е дизел. Ама да знаеш че едно лаино колкото го човъркаш толкова повече мерише.

                            Коментар


                            • #29
                              Виж там,челосай и блока Гледай общото намаляване ДА НЕ НАДВИШАВА 4-5 десети!От там нагоре е вредно.Принципно може да си играеш и на 2мм,ама ще изпуши сравнително бързо и увеличаваш риска от събиране на клапани с бутала.Неприятно...Иначе до тогава ще е бегачка,ама...До колкото си спомням ренген има в БАН и в МЕИ-то.На ти един тел:0888675130 ВИКТОР.Този е светнат и може много,ама не му се занимава вече и е станал магазинер на Симеон.Кажи му,че СОТИР ти е дал номера пък ще видим.И аз ще му звънна утре...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                ОК ninja_1 свързах се с твоя човек .обеща да помогне.давай координати да почерпя.надявам се нещата да спрат до изтеглени и опиращи в дъното болтове, но наложили се разглобяваме мотора._
                                Румен Николов

                                0888 358 572

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X