Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с глава на Сузуки витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с глава на Сузуки витара

    Мечтаех за витара сънувах витара и накрая си купих.
    Е карам я вече половин година и като цяло съм доволен,това е автомобила който ми е трябвал.Събота и неделя на лов, в понеделник я измивам и хайде по работа натам насам.НО винаги ще има лъжичка катран в кацата със меда.ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВАТА да я вземат мътните.
    Като начало взе да губи по малко течност а теч няма.После по малко масло в охладителната система.Натам ясно ,гарнитура в торбата и при майстор.Сменя той гарнитурата и между другото ми споделя.Абе аз не видях от къде е издухала но при 3ти болтовете бяха хлабави.Подкарвам си аз колата 1000-1500км и пак отначало.Друг майстор и той същото,при 3ти хлабаво.Пак гарнитура пак шлайф и пак същото.Сега съм купил гарнитура от Миркат и болтове от там и не смея да започна. Помощ!
    Румен Николов

    0888 358 572

  • #2
    занеси главата някъде, където да я проверят дали не е спукана (сори ама и това е възможно). Освен това щом не ти надува маркучите на охладителната система(поне не си споменал) най-вероятната причина за проблема е пробив м/у маслена магистрала за високо налягане и магистрала на охладителната система. Но пък така по трудно ще губи вода а по скоро само ще я меши с масло.
    Проблема на предишния ремонт може и да е в майстора(ако е някой случаен) т.к. на някои двигатели преди да се навият болтовете за главата трябва да им се провери дължината и ако е по голяма от зададена от производителя, то се заменят с нови. (на Мазда всичко това е на табелко на капака на клапаните)
    Освен това При някои двигатели при този ремонт има стъпка изчакване нз. колко минути без да се пипа нищо, отвиване на болтовете на определен ъгъл, дозатягане след опр брой километри..- Нямам никаква представа как е при теб, но има някои "майстори" дето казват- я че ги затегнем с 11 кила и нема да имаш проблеми ( щото на времето затягали така главите на ГАЗ-ките в ДАП-а)- е такъв майстор не ти трябва
    Потърси сервиз в който държат на качеството. Някой от колегите се занимават с такава дейност, аз реклама не мога да правя, не мога и да ти препоръчам, защото не ми се е налагало до сега. Но все ще се намери някой да те насочи.
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

    Коментар


    • #3
      Благодаря за отговора. В интерес на истината надува ми маркучите.Ще изчакам още мнения/то пък и какво ли друго ще правя/
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #4
        Сузукито определно няма кой знае какви отлабвания и затягания.... в повечето случаи дори и некадъррните майстори ги оцелват!
        Въпроса е при смешването пича шлайфал ли е блок и глава на машина или ги е натрил с камък! Важно е несамо как, но и къде са шлайфани(вече и това е менте)!
        Важно е също как се е получило прегряването... то нестава от самосебе си!
        Ако искаш пиши на ЛС подробности и ще ти кажа какво да правиш за да нете прецакат пак!
        Лек ден и късмет
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #5
          главата първия път я шлайфаха някъде в княжево. втория път не знам но блок не е шлайфан
          Румен Николов

          0888 358 572

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от sineto
            главата първия път я шлайфаха някъде в княжево. втория път не знам но блок не е шлайфан
            Как може да даваш да ти шлайфат главата в княжево бе????
            Старците дето работят там вече недовиждат а и машините са им набори. Те са толкова напред с матряла че даже не ползват измервателни уреди. Като шлайфат блок пускат буталото и ако влиза блока е готов . За съжаление обаче буталата имат не само размери а и класове. Но на кой му пука
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #7
              А някои предположи ли че може блока да е спукан

              Коментар


              • #8
                спукан блок означава слукана риза, а от спукана риза неможе да меша вода и масло! Може да духа само вода и да прави налягане!
                Глава може да се намери 16винтилова и то с пълен инжекцион ако не е такава и да се постигне не само повече пъргавина ми и икономичност!
                лек ден
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #9
                  Витарата с ризи ли е

                  Коментар


                  • #10
                    нахокахте ме добре давайте сега предложения .Витарата е с ризи 16v инжекцион. В княжево я е носил майстора не аз .Изказа се предположение че ризата на 3 ти цилиндър е потънала надолу защото по свеща нА 3 ти имаше нещо подобно на ръжда. възможно ли е
                    В магазина на Миркат продавача ме осветли че щом е шлайфана 2 пъти главата най вероятно не става и няма да помогне и оригинална гарнитура и нови болтове
                    Румен Николов

                    0888 358 572

                    Коментар


                    • #11
                      Сега главата свалена ли е ?
                      Мотора пълна инжекция ли е или моно? Ако си от София можем да се разберем да мина да я вида и да ти кажа какво да правиш ... та дори и да оправим нещата!
                      4ао
                      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                      Коментар


                      • #12
                        мотора е пълен инжекцион .Главата все още е на него .не е разглобяван Елиминирах само газовата уредба но теча не беше там
                        Румен Николов

                        0888 358 572

                        Коментар


                        • #13
                          газова уредба ето каде е проблема с прегряването
                          Сега немеша нали? Само с налягане е все още?
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #14
                            А продавача в миркат каза ли ти че трябва да му дадеш 8000лв за нов мотор
                            Това че си шлаифал главата е добре за мощноста.От там и разхода пада малко. Малко съкращаваш живота на мотора ама боли та Това разбирасе условно щото не знам колко си шлаифал. За пример 2мм (МИЛИМЕТРА) от 170 стана 250коня. Колата стана втора в републиканския рали шампионат. При тебе сигурно са десети. Няма лошо.
                            Изказах предположение за блока щото понякого като долееш студена вода в топъл мотор се пука блока. Това става ако водата от разшерителния съд отива направо в блока. Не знам как е при тебе. Утре ще ти кажа как се казва лекарството. Струва към 70лв. Нищо не пречи да пробваш.
                            Друг вариант е да е повредена дефтунката на трета риза отдоло.
                            Колата има ли проблем с паленето.

                            Коментар


                            • #15
                              слаифовете са лошо нещо особено когато са правени при некадърни хора, който даже незнаят да ти кажат и колко са пуснали шлаифове за да ги компенсираш с гарнитура ако са много В случая 2 мм са толкова фатални колкото да го прави ремонта ежеседмично...
                              И това има оправия... А односно миркат ако неси платил гарнитурата просто нея вземай... така или иначе стандартна гарнитура е глупаво да слагаш... а предполагам, че цената ще и е около 140 лева, което значи всичките ти части по ремонта та даже и парите за майстора...
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X