Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моноинжекция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Моноинжекция

    Абсолютно същото като и при теб.
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #17
      До: Моноинжекция

      Ще трябва разглобяване на инжекцията и да видя този електромагнитен клапан, какво е дереджето, може ли да се ремонтира или ще се взима друг, но явно ще изчакам Баба ти Марта да си обере крушите, заедно със снега

      Коментар


      • #18
        До: Моноинжекция

        Здравей колега! И аз имам едно чукане и когато включа фарове или друг по-силен консуматор на ток се усилва звука. При мен проблема е прост: перката към радиатора опира в пластмасовия кожух на радиатора. Преди да разглобяваш каквото и да било, провери дали и при теб не е така !
        Поздрави и успех
        Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

        0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
        /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

        Коментар


        • #19
          До: Моноинжекция

          Както писах по-горе, преслушах я със стетоскоп, защото на ухо периметъра на източника на чукането е по широк. Тези дни ще прегледам документацията и при първи наченки на затопляне ще я разглобя.

          Коментар


          • #20
            До: Моноинжекция

            Сега прочетох темата и мога само да споделя , че и аз имам същия модел Витара (респективно-проблем). При запавне на " студено", след първоначалните високи обороти , започва това " ЧУКАНЕ" около моноинжекцията. И с фарове , и без тях - все си чука , докато не загрее малко двигателя (около 40 градуса спред мен ). След това всичко е ОК.
            Мислех , че е норално ?!!!......
            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              До: Моноинжекция

              Аз реших проблена по следният начин (Витарският G16A е монтиран на Самурай)
              След като тотално омотах двете ел. инсталации, особено и тоя комп. за моноинжекцията. Свалих целия инжекцион, сложих всукателен колектор от Самурай 413. Една планка на колектора и най-простия карбуратор от ЛАДА разпробит за газово. НО...върви само на ГАС (Пропан-Бутан), но за сметка на това е идеален, прост, и лесен за обслужване и реглаж.
              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
              http://www.cardomain.com/ride/2562837

              Коментар


              • #22
                До: Моноинжекция

                Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                Аз реших проблена по следният начин (Витарският G16A е монтиран на Самурай)
                След като тотално омотах двете ел. инсталации, особено и тоя комп. за моноинжекцията. Свалих целия инжекцион, сложих всукателен колектор от Самурай 413. Една планка на колектора и най-простия карбуратор от ЛАДА разпробит за газово. НО...върви само на ГАС (Пропан-Бутан), но за сметка на това е идеален, прост, и лесен за обслужване и реглаж.
                А евентуално ако колегата иска да кара на бензин какво да прави?
                Иначе твоята идея е доста добра, но до края на лятото. После започват мъките с паленето при ниските температури
                Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                Коментар


                • #23
                  До: Моноинжекция

                  Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
                  А евентуално ако колегата иска да кара на бензин какво да прави?
                  Иначе твоята идея е доста добра, но до края на лятото. После започват мъките с паленето при ниските температури
                  Карбуратора на ЛАДАта е измислен основно да върви с бензин. Като екстра има ръчен смукач.
                  Никой не карам да прави като мен, просто споделям как избегнах куп проблеми.
                  Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                  http://www.cardomain.com/ride/2562837

                  Коментар


                  • #24
                    До: Моноинжекция

                    Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                    Карбуратора на ЛАДАта е измислен основно да върви с бензин. Като екстра има ръчен смукач.
                    Никой не карам да прави като мен, просто споделям как избегнах куп проблеми.
                    Колега само да попитам ти на тоя карбуратор като си на газ какво друго освен дроселовата клапа му използваш?Смукача подава допълнително гориво и завишава оборотите а при теб какво прави смукача?По същата логика що не си разкачи всички кабели на моноинжекциона и пак си го ползвай на газ?
                    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                    Sofrace Offroad Team

                    Коментар


                    • #25
                      До: Моноинжекция

                      Ха така!Сега и аз да попитам.Като се слага газ на моноинжекциона.Кои кабели разкачате?Според мен би трябвало да се прекъсне бензиновата помпа и разпръсквача.
                      И нещо друго.Момента на запалване коригира ли се и от компютъра?Делкото си има центробежен и вакумен регулатор.Но до колкото виждам от схемите, има една жица която съединява бобината и компа,но не ми става ясна функцията и'. Дали не следи просто оборотите?!
                      И ако запалването наистина не се влияе от компютъра,добра идея ли е да се прекъсне и захранването на компа по време на работа на газ?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Моноинжекция

                        На карбуратора освен дроселовата клапа, ползвам и клапата на смукача, която с лостова система отваря малко и дроселовата клапа. Уточнявам че испарителя ми е вакумен (LANDI). А за запалването трябва вакуум за да да пусне испарителя. За това паля винаги на смукач, дори и топъл ДВГ.
                        Все пак не забравяйте, че само двигателя е от ВИТАРА но е монтиран на САМУРАЙ и умишлено съм махнал моноинжекцията заради разправиите с окабеляването. Гледах да е максималко опростено = безотказно.
                        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                        http://www.cardomain.com/ride/2562837

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X