До: Витара проблем
Преди 30 мин смених САМО прегорелите бушони. Запалих колата да видя дали всичко е наред. Колата си запали без проблеми, но проблема с тоците остана. Докато си вървеше двигателя продължих да си чопля и уж върша някаква работа. Понеже съм автоматик оставих добре да загрее двигателя да видя дали ще има резултат - е нямаше. Обаче реших малко да форсирам двигателя. Задържах педала на газта докато двигателя вдигне 1500 оборота, пуснах педала. След което натиснах до 2000 оборота и без да искам съм натиснал клаксона и ... о чудо имам клаксон
. Веднага включих радио, парно, фарове, мигачи и всичко що свети или се движи. Всичко работеше. Така оставих колата да поработи 5-6 мин. Пипнах кутиийата където са бушоните... нищо. Не беше топла , съвсем нормална кутийка с бушони
Седях и се пулих и чудих каква ще е връзката с форсирането на двигателя и тоците в купето ?!
Дядо Владо за съжаление нямам оригинални. Старите бушони си бяха със съшия размер на крачетата както и тези, които купувам
Преди 30 мин смених САМО прегорелите бушони. Запалих колата да видя дали всичко е наред. Колата си запали без проблеми, но проблема с тоците остана. Докато си вървеше двигателя продължих да си чопля и уж върша някаква работа. Понеже съм автоматик оставих добре да загрее двигателя да видя дали ще има резултат - е нямаше. Обаче реших малко да форсирам двигателя. Задържах педала на газта докато двигателя вдигне 1500 оборота, пуснах педала. След което натиснах до 2000 оборота и без да искам съм натиснал клаксона и ... о чудо имам клаксон
. Веднага включих радио, парно, фарове, мигачи и всичко що свети или се движи. Всичко работеше. Така оставих колата да поработи 5-6 мин. Пипнах кутиийата където са бушоните... нищо. Не беше топла , съвсем нормална кутийка с бушони
Първоначално публикуван от дядо владо
Преглед на мнение

случвало се е и да не се справя 

Коментар