Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Витара проблем

    Преди 30 мин смених САМО прегорелите бушони. Запалих колата да видя дали всичко е наред. Колата си запали без проблеми, но проблема с тоците остана. Докато си вървеше двигателя продължих да си чопля и уж върша някаква работа. Понеже съм автоматик оставих добре да загрее двигателя да видя дали ще има резултат - е нямаше. Обаче реших малко да форсирам двигателя. Задържах педала на газта докато двигателя вдигне 1500 оборота, пуснах педала. След което натиснах до 2000 оборота и без да искам съм натиснал клаксона и ... о чудо имам клаксон . Веднага включих радио, парно, фарове, мигачи и всичко що свети или се движи. Всичко работеше. Така оставих колата да поработи 5-6 мин. Пипнах кутиийата където са бушоните... нищо. Не беше топла , съвсем нормална кутийка с бушони Седях и се пулих и чудих каква ще е връзката с форсирането на двигателя и тоците в купето ?!



    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    Първо да отговоря на колегата "Анархист"
    Силовите кабели на стартера и на алтернатора обикновенно отиват в клемата (+) на акумулатора, а от там друг кабел/кабели (друга контактна площ) отива към консуматорите в колата. За това се тръгва от там...и по жицата



    Така стопените бушони са предпоставка за проблем и вероятно си ги взел сложени на картонче, запечатани с прозрачно покритие. Стока тип "китай". Ако искаш свали си някои от по-големите бушони (вероятностно те са по-оргинални) и ги сравни с нов от партидата на "втечнените" със същия ампераж. Ще видиш на "ментака", че крачетата са по-тънки (като ламаринки) за това не контактуват добре и се нагряват, цветната отливка седи по-мека и като недообработена, с по-малко обем и релеф....абе трудно ми е да е опиша, но като сложиш няколко един до друг, ще усетиш разликата в качеството...за да го търсиш по магазините
    Дядо Владо за съжаление нямам оригинални. Старите бушони си бяха със съшия размер на крачетата както и тези, които купувам
    Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

    0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
    /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

    Коментар


    • #32
      До: Витара проблем

      Мисля че имаш лоша връзка (клема,карбовка),която при загряване става проводима и всичко се оправя.Проблема не е решен Топенето на няколко бушона не значи лош(вид) бушон ,защото не се топи 1, а доста.А че ментета има -така е .Там където е дерта трябва да грее.Пипай наред и търси дебел кабел.Повечето японци имат предпазители на всички +ове.
      Ако е необходимо иди на сервиз.Оправи си дерта ,за да не се запалиш
      Успех колега!
      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

      Коментар


      • #33
        До: Витара проблем

        Днес сменях бушони. Бяха по големи. Разтопени и изгорял един.
        Какво установих.
        Окиси на едно място, влага на друго.
        Преди време при окис пак беше се разтопил бушон.

        Ако е на късо - изгаря бушона.
        Ако е недобра връзката - стопяване на бушон.

        п.п. от наблюдение и проблеми от два автомобила - в практиката.
        Възможно и да греша.
        "Наше село е на баир. От връо се види доло, от доло връо се не види."

        Коментар


        • #34
          До: Витара проблем

          Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
          Мисля че имаш лоша връзка (клема,карбовка),която при загряване става проводима и всичко се оправя.Проблема не е решен Топенето на няколко бушона не значи лош(вид) бушон ,защото не се топи 1, а доста.А че ментета има -така е .Там където е дерта трябва да грее.Пипай наред и търси дебел кабел.Повечето японци имат предпазители на всички +ове.
          Ако е необходимо иди на сервиз.Оправи си дерта ,за да не се запалиш
          Успех колега!
          Явно или ще пипам сам или ще отида при Алекс Моторс /по за препоръчване/ да видим какво може да се направи по въпроса. Ако реша да пипам сам, което смятам да направя /мерака за научаване на нещо ново е голям/ ще продължавам да се консултирам с вас
          Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

          0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
          /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

          Коментар


          • #35
            До: Витара проблем

            И аз съм имал тоя проблем с бушоните, тези прозрачните са пълни боклуци!
            Пробвах от стария ми автомобил който беше с едни бушончета с плътна пласмаса , смених ги защото съм Плюшкин и преди да отиде за скраб ги свалих и вече слава Богу близо две години самика си върви и нямам проблеми! Явно метала от който са направени крачетата не контактува добре или не издържа на консумацията за която /уж е предвиден/ пише 25 А не издържа и грее но не изгаря самия бушон ! до този извод дойдох след- като толкова време не загряватНе се натрапвам с мнение а от личен опит , споделям мнение
            [SIGPIC][/SIGPIC]
            SJ 413

            Коментар


            • #36
              До: Витара проблем

              дядо владо отговарям ти
              след като колата запали алтернатора дава ток на клемата и на акумулатора , но не можеш да спреш тока да си върви и от клемата към купето
              за пример(позволявам си го само на уазката ) палиш колата и махаш клемите от акумулатора и всичко продължава да работи следователно проблема не е в акумулатора

              Коментар


              • #37
                До: Витара проблем

                Понеже помагаме виртуално го карам по учебник и от най-лесното Случвало ми се е казуси писани тук по две страници да ги реша за 15мин. случвало се е и да не се справя ...нататък на ЛС
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #38
                  До: Витара проблем

                  Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнение
                  И аз съм имал тоя проблем с бушоните, тези прозрачните са пълни боклуци!
                  Пробвах от стария ми автомобил който беше с едни бушончета с плътна пласмаса , смених ги защото съм Плюшкин и преди да отиде за скраб ги свалих и вече слава Богу близо две години самика си върви и нямам проблеми! Явно метала от който са направени крачетата не контактува добре или не издържа на консумацията за която /уж е предвиден/ пише 25 А не издържа и грее но не изгаря самия бушон ! до този извод дойдох след- като толкова време не загряватНе се натрапвам с мнение а от личен опит , споделям мнение
                  Прав си! Метала на тези бушони е доста слабичък. Може ли да ме насочиш/насочите/ към място където бих могъл да потърся добри бушони и да не се занимавам повече с тях. Тук във Варна има едно място където има много магазини (намира се на ЖП гарата), но там бушоните са тези от които се оплаквам. Днес се оказа, че явно наистина не правят добър контакт, защото 15А бушон, който го смених вчера е започнал да се разтапя (пластмасовата обвивка)
                  Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                  0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                  /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                  Коментар


                  • #39
                    До: Витара проблем

                    Щом веднъж се е топило по-добре смени цялото тяло с предпазителите . Виж по моргите от там можеш да си набавиш и предпазители .
                    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                    Коментар


                    • #40
                      До: Витара проблем

                      Колеги искам да ви питам следното: радиото и фаровете на витарата заедно ли са вързани? Днес баща ми като е карал колата и когато подал сигнал с фаровете да друг шофиор да мине, радиото угаснало и после пак се включило Да не би инсталацията ми да е вече прекалено стара и затова бушоните да издават багажа?
                      Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                      0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                      /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                      Коментар


                      • #41
                        До: Витара проблем

                        Най-добре е да се прегледат всички връзки най-вече цоклите на предпазителите , щом са се топили разни работи е нормално да става така .
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • #42
                          До: Витара проблем

                          Здравейте отново. Не ми се искаше да подновявам темата, но се случи пак: нямам ток към: фарове, радио,клаксон, аларма/а поне тя ми трябва защото съм с централно заключване/. Кабелите, които са в двигателното отделение над левия калник бяха мокри поради дъжда, който днес не спря цял ден. Оказва се, че водата стичаща се от предния прозорец не може да се оттече свободно и минава през кабелчетата в двигателния отсег. От време на време идва ток и всичко си тръгва нормално.Така се получи след обяд някъде към 16:40, когато я запалих за да се прибера в нас. Пак нямаше ток, но докато чаках да се затопли двигателя натиснах клаксона и ... о чудо, той проговори. включих фарове - работят, радио - работи. Всичко си беше наред, все едно нищо не беше се случило. Дали проблема е че са мокри кабелите или е нещо друго?
                          Не искам да го казвам, но вземам лека полека да се отчайвам от избора, който направих. Може съседа ми да ме е излъгал, че всичко и е наред и да ми я е пробутал ...
                          Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                          0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                          /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                          Коментар


                          • #43
                            До: Витара проблем

                            Отиди и излей адна кофа вода в телевизора , докато работи и после ми кажи , че не е отчайващо .
                            Просто закарй колата , на някой , който наистина разбира какво прави и ще забравиш за проблемите .Тази работа не е за всеки , тук може да ти помогнем , да откриеш проблема , но ще е мъчително и едва ли ще я ремонтираш качествено , освен ако не искаш за в бъдеще с това да си вадиш хляба .


                            Поздрави .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • #44
                              До: Витара проблем

                              Колега отиди на сервиза които се намира под фабрика ,,Христо Ботев,, или по точно от махлата към колхозен пазар като минеш фабриката в дясно и докато свърши пътя там щте ти свършат работа и ще си доволен. Проблема ти е за сервиз. Успех
                              Suzuki VITARA 2.0TDI

                              Коментар


                              • #45
                                До: Витара проблем

                                Благодаря за изчерпателния отговор. Надявам се, че не са някои кожудери, които взимат ей така парите на бедните хора!
                                Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                                0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                                /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X