Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара проблем

    Колеги моля за съдействие. Вчера бяха забравени фаровете на Витарата в следствие на което акумулатора беше напълно изхабен. Заредих го 24 часа, днес го сложих, запалих колата и на пръв поглед всичко си беше наред. Сега и проблема: той се състои в това, че никъде няма ток. Имам предвид фарове, радио, клаксон, алармата (с централно заключване съм), в купето лампиона не работи както и лампичките, намиращи се до огледалото за задно виждане. Стоповете също не работят!
    Бушоните в купето под таблото са сменени преди 4 месеца и не мисля, че ще е от тях проблема. Само предполагам, че може да са другите бушони в двигателния отсег. Ако някой знае нещо по зададения проблем моля да сподели!

    Поздрави
    Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

    0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
    /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

  • #2
    До: Витара проблем

    Окислени клеми на акумулатора, прекъснат основен + или - (или лошо закачен )...най-лошото умрял акумулатор (не държи ток) т.е. зареждаш и след час, два, три, няма никой това се проверява или с товарна вилка ( в сервиз, понеже рядко се купува "направи си сам") или проверка гъстотата на електролита на всяка клетка тази "стъкленица" (ареометър) я има китайска почти във всяка лъскава бензиностанция.
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      До: Витара проблем

      Бушоните при двигателя са най лесни за проверка а и са само 4 - 5. Главния от тях обаче трудно ще изгори, той е 50 -60 А. Всъщност би изгорял ако при поставяне на акумулатора объркаш + и - клеми. Най вероятно обаче акумулатора ти е мъртвец.
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #4
        До: Витара проблем

        Неможи да е мъртав акумулатора защото пали, по вероятно да има окисляване по буксите.

        Коментар


        • #5
          До: Витара проблем

          колегата пише че е эапалил .това няма как да стане с изтощен акумолатор
          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

          Коментар


          • #6
            До: Витара проблем

            Общо за акумулаторите (отговор към горните два поста) Може да запали веднага след зареждането и след час, два да е умрял в някоя клетка върви саморазряд и т.н....ако сте от София може да дойдете и да ви го покажа направо, понеже на "Джип4о" в момента имама точно такъв акумулатор -махам зарядното, пали 2-3-4 пъти, в купето волтмера показва 12.5V и след час-два няма никой .
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              До: Витара проблем

              Утре на светло ще прегледам да видя дали ще открия нещо, а и може да се възползвам от идеята на дядо владо за ареометър-а , но това утре. Ако някой се сети за още нещо да сподели

              Поздрави
              Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

              0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
              /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

              Коментар


              • #8
                До: Витара проблем

                Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
                Утре на светло ще прегледам да видя дали ще открия нещо, а и може да се възползвам от идеята на дядо владо за ареометър-а , но това утре. Ако някой се сети за още нещо да сподели

                Поздрави

                чакай малко..... три пъти чета какво си писал и уж разбрах, но я обясни пак?

                когато си го сложил заредения акумулатор, стратера въртял бодро, колата пали, но нямаше никъде другаде ток, така ли? - ако да, значи не е акумулатора!

                или като си го сложил е запалила и всичко е било наред, а сега няма тоци.... при този вариант, може да е акумулатора
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #9
                  До: Витара проблем

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  чакай малко..... три пъти чета какво си писал и уж разбрах, но я обясни пак?

                  когато си го сложил заредения акумулатор, стратера въртял бодро, колата пали, но нямаше никъде другаде ток, така ли? - ако да, значи не е акумулатора!

                  или като си го сложил е запалила и всичко е било наред, а сега няма тоци.... при този вариант, може да е акумулатора
                  Колата пали. Преди 40 мин се въртях в квартала с нея уж да друсна кабели, акумулатор и прочие, но не даде резултат. Има ток, но въпросният в действителност се губи някъде
                  Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                  0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                  /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                  Коментар


                  • #10
                    До: Витара проблем

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Общо за акумулаторите (отговор към горните два поста) Може да запали веднага след зареждането и след час, два да е умрял в някоя клетка върви саморазряд и т.н.
                    Мерси деде, точно се канех да обяснявам теорията...пак.

                    Това имам в предвид под мъртвец.
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #11
                      До: Витара проблем

                      Колега виж някой съсед на близо да ти даде само за проба акомулатора си,и ще бъдеш 100% сигурен дали от там идва проблема.
                      [CENTER][B]Да ме опази [COLOR=Red]Г[COLOR=Black]оспод [/COLOR][/COLOR]от[COLOR=Red] П[COLOR=Black]риятелите[/COLOR] [/COLOR] ми, а от [COLOR=Red]В[/COLOR]раго[/B][B]вете си сам ще се пазя.[/B][/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Витара проблем

                        след като колата пали и най-вероятно проблема си остава докато е запалена интересно ми е какво общо ще има акумулатора

                        Коментар


                        • #13
                          До: Витара проблем

                          Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                          след като колата пали .........какво общо ще има акумулатора
                          Клемите , амЪ и всичките жички и кабелища към тях и окисните слоеве.......ако разбира се е жив акумулатора
                          Масова практика е да се чисти извода на акумулатора и да се слага кламата по-усърдните чистят и клемата отвътре ....но рядко някой да развие и зачисти ВСИЧКИ жици които влизат в тази клема, еле пЪ дЪ я смени.....а проблема е там , ако са остарели тип пресова сглобка , тогава си е купон......за сервизаджията електричар
                          П.П. срешнах и твърдението да се топи клемата в чаша вода Това маха "снежинките" сулфати, но не чисти и след Х време имаш същия проблем.
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #14
                            До: Витара проблем

                            Добре ... а няма ли някаква вероятност този проблем да е свързан с бушон/и ?!
                            Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                            0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                            /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                            Коментар


                            • #15
                              До: Витара проблем

                              "Митко" е писал за предпазител 50-60А, дано даде повече инфо. Обичам да се боря с "тоците" , но "витара"-та не я познавам и си го карам на обща теория и опит....Може твоята и да има някъде "главен" бушон но като правило не се прави. Положителния (+)са се прекарва до таблото и се разпределя до много бушони....другото е "ключ маса" също рядкост при леки коли, за това заложих на лош контакт в клемите или умрял акумулатор.
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X