Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Витара проблем

    когато колата запали и започне сама да се "храни" какво общо ще има акумулатора
    се да произведе ток колкото да светне 1 крушка

    Коментар


    • #17
      До: Витара проблем

      Нямам си и на представа. Когато правих кръгчето около квартала ми пробвах с радиото да видя дали има ток, но нямаше. Баща ми вика че сигурно е от бушоните... обясних му че не може целия наръч от бушони да изгърми по едно и също време, като се има предвид че не е имало такова огромно напрежение по веригата. Просто съм в шах, как няма ток никъде. Искам като резервен вариант да попитам къде се намира или какво представлява главния бушон ( предполагам, че е в кутийката с другите бушони в двигателното или не е ?! )
      Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

      0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
      /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

      Коментар


      • #18
        До: Витара проблем

        има варянт да има нещо като бушон за бушоните попринцип главните бушони са в добре запечатана пластмасова кутиика отпред при двигателя, около акумулатора

        Коментар


        • #19
          До: Витара проблем

          Да на мойта Витара отпред до акумулатора има три големи предпазителя не помня дали бяха под някакъв капак , но са едни доста по-големи от стандартните потърси ги .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #20
            До: Витара проблем

            Аз тези в кутийката ги знам. Мислех, че има някакъв друг, но явно съм се излъгал ... Е утре ще пада размишления и търсене на проблема.
            Утре ще пиша какво съм открил и какво - не
            Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

            0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
            /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

            Коментар


            • #21
              До: Витара проблем

              По пътя на логиката, нали по време на въртене на стартера при запалване, консумацията на ток от фарове, радио и плафони се спира.? Не знак как е организирано това при витарата. Според мен там трябва да се търси проблема, - контактен ключ, релета, управлвние на запалването.

              Успех
              Т5
              Crossrunner

              Коментар


              • #22
                До: Витара проблем

                Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
                Аз тези в кутийката ги знам. Мислех, че има някакъв друг, но явно съм се излъгал ... Е утре ще пада размишления и търсене на проблема.
                Утре ще пиша какво съм открил и какво - не
                Сваляй си сервизен каталог и тръгвай да проследиш връзките по ел.схемата.Всичко друго е гадаене и предположения.Трябва да откриеш общата точка от която се захранват всички уреди които в момента не работят.

                Коментар


                • #23
                  До: Витара проблем

                  Работата мирише на контактен ключ,а като дадеш на контакт светват ли лампите по таблото?
                  Камен Механджиев

                  Коментар


                  • #24
                    До: Витара проблем

                    скоро имах подобен проблем , беше се окислила букса на плюсовия кабел захранваща купето .
                    Bertone freeclimber 1.8 115hp

                    Коментар


                    • #25
                      До: Витара проблем

                      Драги колеги. Това което открих преди малко ми се вижда доста странно и за мен страшно /понеже много се опасявам от такива неща: пожар в колата/. Проблема идва от бушоните в купето. Имам разстопени 4 или 5 бушона един от които е 25А. Защо при положение че буните са сменяни преди 4-5 месеца сега са стопени ? Не би трябвало да има такова огромно напрежение минаващо през по-горе споменатите. Да не би това напрежение да идва от забравени фарове или друг уред, който черпи много електричество при загасен двигател?? Изпращам ви снимки да се любувате
                      П.П. Изненадващо от цялата неработеща електрика в колата прозорците - работят (понеже съм с ел. стъкла)
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от Nik16; 16-02-09, 10:50.
                      Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                      0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                      /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                      Коментар


                      • #26
                        До: Витара проблем

                        Значи бушоните обикновенно не се топят от високо напрежение, а от голям ток
                        При по-голям ток те просто прекъсват.За това и се слагат. Когато се топи пласмасата,тока е много близко по стойност до максималния, но не е достатъчен да се стопи жичката, и е протичал продължително време. А може и да е хлабава връзката (умекнали пружинки) на местата дето се зашващат.
                        Аз имах подобен на твоя проблем и се оказа,че някой незнаен "специалист" е изнаждал кабелите с някакво тиксо на хартиена основа което беше подгизнало от влага.
                        Разгледай внимателно да нямаш някъде по веригата преправяни кабелни връзки и да има нещо подобно.
                        А да си слагал по-мошни от нормалните лампи на места?
                        Виж по схемата за какво са тези предпазители дето са стопени.
                        Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                        Коментар


                        • #27
                          До: Витара проблем

                          Най-вероятно лош контакт в гнездата. Иначе просто биха прекъснали.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Витара проблем

                            Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                            когато колата запали и започне сама да се "храни" какво общо ще има акумулатора
                            се да произведе ток колкото да светне 1 крушка
                            Първо да отговоря на колегата "Анархист"
                            Силовите кабели на стартера и на алтернатора обикновенно отиват в клемата (+) на акумулатора, а от там друг кабел/кабели (друга контактна площ) отива към консуматорите в колата. За това се тръгва от там...и по жицата

                            Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
                            Проблема идва от бушоните в купето. Имам разстопени 4 или 5 бушона един от които е 25А. Защо при положение че буните са сменяни преди 4-5 месеца сега са стопени ?
                            Така стопените бушони са предпоставка за проблем и вероятно си ги взел сложени на картонче, запечатани с прозрачно покритие. Стока тип "китай". Ако искаш свали си някои от по-големите бушони (вероятностно те са по-оргинални) и ги сравни с нов от партидата на "втечнените" със същия ампераж. Ще видиш на "ментака", че крачетата са по-тънки (като ламаринки) за това не контактуват добре и се нагряват, цветната отливка седи по-мека и като недообработена, с по-малко обем и релеф....абе трудно ми е да е опиша, но като сложиш няколко един до друг, ще усетиш разликата в качеството...за да го търсиш по магазините
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #29
                              До: Витара проблем

                              Качеството на бушоните определено има значение,но твоя проблем мисля че е в слаба връзка,не е контактувал добре единия бушон и е нагрявал доста и околните,вероятно този същия бушон -най нагорелия ти е за фаровете.........
                              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Витара проблем

                                Аз не виждам да има бушони 25А.

                                Такъв проблем по описания начин в първия ти пост тук по темата.
                                Оказа се че пали, но няма тоци и фарове! Бушона бе разтопен - същия ако се не лъжа.

                                Оказа се кабелната обувка при "+" клемата на акумулатора.
                                Дебелия е за стартера, тънкия за купето.
                                Тънкия видимо и на ръка изглежда здрав, но на зрение и мирис - проблем.
                                Жиците който влизат в к. обувка - 88% скъсани а останалите не контактни.
                                Поправяне на връзката и бушона.

                                Симптоми - при каране имаше силна миризма на прегоряла жица.

                                От тогава няма симптоми на проблемите.

                                Успех.

                                п.п. Графитна грес само използвайте за клемите на акумулатора - винаги отличен контакт и никога окиси!
                                Последно редактирано от Efri; 16-02-09, 11:56. Причина: допълнение
                                "Наше село е на баир. От връо се види доло, от доло връо се не види."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X