Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на X90 за Off Road

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Подготовка на X90 за Off Road

    Не вярвам да е по-тежък от Витарата при порожение, че на Х-90 задните пружини са по-тънки от витаровите.
    Последно редактирано от kolonal-Васил Гергов; 03-02-09, 09:02.

    Коментар


    • #17
      До: Подготовка на X90 за Off Road

      Работата върви по-бавно отколкото ми се иска, но няма как да е по друг начин.

      Междувременно пристигнаха и тези части:

      Преден и заден диференциал ARB с 100% въздушен блокаж, 6 точкови колани.



      Спортни газови удължени макферсони с компенсатор и настройка на твърдостта.



      за задния мост реших да ползвам тези:



      Обръщането на волана се оказа гадна работа, все изкачат разни непредвидени неща и много бавят













      Двигателя е готов за връщане в коша като му сменихме всички консумативи



      Добавихме два датчика за температура и налягане на маслото



      А това е най важната част от подготовката, пиньон и корона с предавателно отношение 5.72:1



      разликата е очевадна, надявам се така да мога да въртя спокойно 32" 11.5" МТ Гудиар







      Упражнението вече е описвано много пъти и няма да се повтарям



      Задния мост почти си е на мястото като го монтирах със специални boll joint



      а именно ето това вместо тампон към моста се слага това чудо което не ограничава хода на моста а се нагажда по него










      Работата продължава....

      Коментар


      • #18
        До: Подготовка на X90 за Off Road

        Гледам тази, медната, тръбичка на дифа за включване на блокаж, не е ли малко дълга? Това да не стане предпоставка за вибрации и да допира до касетата?
        Последно редактирано от kolonal-Васил Гергов; 20-02-09, 08:51.
        sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

        Коментар


        • #19
          До: Подготовка на X90 за Off Road

          Първоначално публикуван от Юли Преглед на мнение
          Гледам тази, медната, тръбичка на дифа за включване на блокаж, не е ли малко дълга? Това да не стане предпоставка за вибрации и да допира до касетата?
          Всеки път като снимам как се монтира ARB някой задава този въпрос.
          Ами няма да опира, поне за сега над 10 диференциала сме монтирали и още няма гаф, но никога не е късно .
          Така се монтира по инструкцията от ARB

          Коментар


          • #20
            До: Подготовка на X90 за Off Road

            Кога го получи това калмини и вече се отказа от него . Нали каза, че искаш да видиш как е колицата с калмини окачване, защото продаваш такова. Сега гледам, че просто си се запалил да си направиш сузуки като за тебе . Не, че е лошо!
            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
            0888 315 794
            LZ1UPI
            A1 (Rh+)

            Коментар


            • #21
              До: Подготовка на X90 за Off Road

              Яворе, тези макферсони за отпред само по дълги ли са или имат и по голям ход? Ако може да кажеш и с какви стойности се различават от стандартните
              На снимките виждам, че си приготвил и ексцентрични болтове. Смяташ ли да ги монтираш? Нали носачите на калмини елиминират проблема с вертикалите
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                Кога го получи това калмини и вече се отказа от него . Нали каза, че искаш да видиш как е колицата с калмини окачване, защото продаваш такова. Сега гледам, че просто си се запалил да си направиш сузуки като за тебе . Не, че е лошо!
                Имам 3 Витари все на някоя ще монтирам 3" на CALMINI

                Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                Яворе, тези макферсони за отпред само по дълги ли са или имат и по голям ход? Ако може да кажеш и с какви стойности се различават от стандартните
                На снимките виждам, че си приготвил и ексцентрични болтове. Смяташ ли да ги монтираш? Нали носачите на калмини елиминират проблема с вертикалите
                В момента събирам от всички марки които произвеждат окачване за Витара за да сравнявам качество и най вече разлики. Накрая ще споделя какво ми е харесало и какво не.
                Последно редактирано от kolonal-Васил Гергов; 21-02-09, 08:45.

                Коментар


                • #23
                  До: Подготовка на X90 за Off Road

                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  В момента събирам от всички марки които произвеждат окачване за Витара за да сравнявам качество и най вече разлики. Накрая ще споделя какво ми е харесало и какво не.


                  А след като си представител на Калмини и ако си доволен от друга марка , би ли казал публично че не си доволен от тях .
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 21-02-09, 10:03. Причина: Корекция на цитат

                  Коментар


                  • #24
                    До: Подготовка на X90 за Off Road

                    Първоначално публикуван от mitaka359 Преглед на мнение
                    А след като си представител на Калмини и ако си доволен от друга марка , би ли казал публично че не си доволен от тях .
                    По прочети тук из форума моите публикации и сам ще си отговориш на въпроса.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Подготовка на X90 за Off Road

                      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                      Имам 3 Витари все на някоя ще монтирам 3" на CALMINI


                      В момента събирам от всички марки които произвеждат окачване за Витара за да сравнявам качество и най вече разлики. Накрая ще споделя какво ми е харесало и какво не.
                      Яворе нещо предвиждаш ли за предните полуоски/каретата по точно/?И още един въпрос.Удължените амортисьори за отпред на които може да се регулира твърдоста какво производство са и каква им е цената? Благодаря предварително за отговора.
                      [url]www.4x4varna.com[/url]

                      Коментар


                      • #26
                        До: Подготовка на X90 за Off Road

                        Всъщност,сега на какво положение е тази витарка?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Подготовка на X90 за Off Road

                          Първоначално публикуван от KRISTO-SVISHTOV Преглед на мнение
                          Всъщност,сега на какво положение е тази витарка?
                          Ами в ето такова



                          Запалихме двигателя след обръщането на волана, имахме малък проблем с чистачките, но всичко вече си е по местата.

                          След като престоя половин година без да си намери осиновител проекта е отново в действие. Предвидения тунинг описан по-горе ще бъде осъществен с малки промени.

                          Започваме с монтажа на ето този стоманен кожух на предния мост:

                          Коментар


                          • #28
                            До: Подготовка на X90 за Off Road

                            Този преден мост вече е с променено предавателно число, 100% блокаж, чугунен кожух на диференциала и стоманен кожух на моста, всичко това с нови лагери и семеринги



                            Забележете дясната полуоска каква е



                            Така изглежда на мястото си. Виждат се и разпънката между двата носача на която се закача и кормилния демфер



                            Задния мост и той със нови лагери, предаватени числа, 100% блокаж, усилени полуоски и защита


                            На тия Витари винаги съм се чудил защо така тъпо са захванати задните амортисьори, захващането им към моста е най-ниската точка от него, това е предпоставка амовете да останат на някой камък. Ще се променят!!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Подготовка на X90 за Off Road

                              Наистина захващането на амортисьорите е прекалено ниско/като на Форд Транзит/ и на единия ми стойката отдолу е изкривена!
                              0887/400121 Антон Донев

                              Коментар


                              • #30
                                До: Подготовка на X90 за Off Road

                                Явка, с тоя 100% блокаж на предния диференциал според мен или трябва да имаш най-внимателния пилот на витара, или трябва да сложиш подсилени полуоски, карета и т.н. Надявам се да изляза лош пророк, но според мен при включване на предния блокаж ще имате проблем със счупена предница. Мислили ли сте по въпроса??
                                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                                0888 315 794
                                LZ1UPI
                                A1 (Rh+)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X