Въпрос на време беше да започна подобен проект. Избрах SUZUKI главно заради това че, станахме дилъри на CALMINI а всички от този подфорум знаете какво произвеждат те
. А се спрях на Х90 заради по-атрактивния му външен вид, на практика са абсолютно еднакви коли с VITARA, SIDEKICK и TRACKER разликата е само в купето.
Идеята е да подготвим един автомобил пригоден за тежък offroad и участие в състезания. Предвидени са доста модификации и доработки като, монтаж на ново окачване 3" CALMINI, блокажи и в двата моста, лебедка с вътрешен монтаж, компресор с ресивър, вътрешна предпазна клетка и много други които ще представя тук и ще обсъждаме нуждата им.
Ето го и обекта над който ще се издевателствам

Вече е на операционната, чака само упойка


Волана също ще си дойде на мястото.

За тези които не знаят, хангара в който в момента се помещаваме е строен по време на втората световна война и често ни идват на проверка дали сме добри стопани

Проверката мина, всичко е ОК и се заехме да разоборудваме всичко излишно от Х90ката



Снимал съм всички детайли по окачването за да можете да видите разликите с новото.








Всичко е долу, започваме подготовка за обръщане на волана, доста гадна работа е това много непредвидени неща изкачат и много бавят работата.
А тези екстри вече чакат да заемат местата си:
Супер усилен съединител


Спорен филтър CALMINI

Изпускателна система CALMINI

По спецификация и дават да вдига мощността с 15-18%

А този пъзел трябва да се нареди под купето

От тук няма да ползвам само боди лифта, той е удобен за леки доработки при които не е предвидено изрязване на калници за да съберем по-големи гуми


Идеята е да подготвим един автомобил пригоден за тежък offroad и участие в състезания. Предвидени са доста модификации и доработки като, монтаж на ново окачване 3" CALMINI, блокажи и в двата моста, лебедка с вътрешен монтаж, компресор с ресивър, вътрешна предпазна клетка и много други които ще представя тук и ще обсъждаме нуждата им.
Ето го и обекта над който ще се издевателствам

Вече е на операционната, чака само упойка
Волана също ще си дойде на мястото.
За тези които не знаят, хангара в който в момента се помещаваме е строен по време на втората световна война и често ни идват на проверка дали сме добри стопани

Проверката мина, всичко е ОК и се заехме да разоборудваме всичко излишно от Х90ката
Снимал съм всички детайли по окачването за да можете да видите разликите с новото.
Всичко е долу, започваме подготовка за обръщане на волана, доста гадна работа е това много непредвидени неща изкачат и много бавят работата.
А тези екстри вече чакат да заемат местата си:
Супер усилен съединител
Спорен филтър CALMINI
Изпускателна система CALMINI
По спецификация и дават да вдига мощността с 15-18%

А този пъзел трябва да се нареди под купето

От тук няма да ползвам само боди лифта, той е удобен за леки доработки при които не е предвидено изрязване на калници за да съберем по-големи гуми
Коментар