Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прогорих три гарнитури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Прогорих три гарнитури

    Сменяйте майсторите!!!!!

    Коментар


    • #32
      От: До: Прогорих три гарнитури

      първо трябва да направиш една много важна операция един по сериозен тест ако си го разработил след ремонта вземи го поизнасили това сузуки и то ще си покаже дали ще правиш ремонт или не защото сега го пазиш в един момент ще ти трябва и догава ще те предаде

      Коментар


      • #33
        От: До: Прогорих три гарнитури

        Колега,при сваляне на глава се прави следното;1.Проверява се блока(челно) дали не е крив,2.Дефектация на главата(проверка за пукнатини,ако трябва с нагряване,според симптомите на автомобила-твърди маркучи,масло в антифриза.....)3.Шлаифане глава,блок според случая(на главата има репери които указват до къде е допустимо да се шлаифа)4.Гарнитурата за главата е добре да е оригинална в комплект с нови болтове(всяка добра гарнитура има инструкция за монтаж и затягащи моменти)5.ПОЧИСТВАНЕ и внимателен преглед на резбите във блока,една останала капка антифриз при затягане пука блока!6.Затягане според указанията на производителя(нютонметри,градуси-дозатягане на топло........)Изгарянето на гарнитурата е следствие некачествен материал,крива глава,крив блок или не добре настроена шлаиф машина!Познавах един(майстор)който шлайфаше главата до половината,сваля и шлайфа другата половина!!!!!!!?????? Успех с ремонта!!!!
        Никто в человеческом обществе не относится к диким животным природы так бережно, как охотники

        Коментар


        • #34
          От: До: Прогорих три гарнитури

          Колега проблема с болтовете го решавам като сложа по една шаиба на всеки болт.След шлайфа на главата нормално е да се получи болтовете да опрат в дъното и колкото и да натягаш с динамометриния ключ да няма ефект.
          0878 943913

          Коментар


          • #35
            От: Прогорих три гарнитури

            Колега ganani, какво стана с двигателчето? Има ли развитие??
            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
            0888 315 794
            LZ1UPI
            A1 (Rh+)

            Коментар


            • #36
              От: Прогорих три гарнитури

              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
              Колега ganani, какво стана с двигателчето? Има ли развитие??
              В момента двигателчето ми е в прекрасно състояние,всички тези процедури които са описани ги преминах и резултатът е на лице.
              1.Шлаиф на глава
              2.Шлаиф на блок
              3.Нови болтове
              4.Оригинална гарнитура
              [CENTER][B]Да ме опази [COLOR=Red]Г[COLOR=Black]оспод [/COLOR][/COLOR]от[COLOR=Red] П[COLOR=Black]риятелите[/COLOR] [/COLOR] ми, а от [COLOR=Red]В[/COLOR]раго[/B][B]вете си сам ще се пазя.[/B][/CENTER]

              Коментар


              • #37
                От: Прогорих три гарнитури

                За пореден път се оказва, че това му е майката на двигателчето. При мен вместо шлайфане на старата глава сложих нова - китайска.
                Между другото, не съм сигурен, ама след толкова шлайфове на главата, не е ли редно да караш с по-високо октаново число? Нека тия дето разбират повече от двигатели да си кажат мнението!
                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                0888 315 794
                LZ1UPI
                A1 (Rh+)

                Коментар


                • #38
                  От: Прогорих три гарнитури

                  трябва да вземе втори че даже и трети ремонт гарнитура за да запази камерата

                  Коментар


                  • #39
                    От: Прогорих три гарнитури

                    Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                    З
                    Между другото, не съм сигурен, ама след толкова шлайфове на главата, не е ли редно да караш с по-високо октаново число? Нека тия дето разбират повече от двигатели да си кажат мнението!
                    Най-вероятно е на газ

                    Коментар


                    • #40
                      От: Прогорих три гарнитури

                      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                      Най-вероятно е на газ
                      Имах Опел Вектра карбуратор с 14.5 компресия на всички цилиндри (най-вероятно шлайфана глава-така е купих).Вървеше отлично на газ и с бензин 98.С 95 като изключа от контакт,не можеше да загасне.
                      Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X