Здравейте колеги,моля ви за консултация и идея. Имах особенно чукане в двигателя наподобяваше на клапани и отидох на майстор от там започнаха моите неволи.Майстора ми каза че няма проблем и за половин час ще реголира клапаните но шумъ не изчезна след това разглоби целия двигател, започна се от основните лагери, биелните,сегменти до като накрая последното заключение беше кобилици и разпределителен вал, всичко това се подмени с ново и двигателя работеше вече като нов.Но неоспях да измина и 300 км продухах гарнитура каза ми че главата е крива шлайфа я смени гарнитурата,минах 200 км пак продуха гарнитура този път болтовете на главата се били охлабили,смени гарнитурата и на 100км ходих да пренатегне болтовете за сега се движа минах 250км но мее страх пак да нестане същата работа.За кривата глава съм съгласен но за охлабването на болтовете просто него разбирам даите някъква идея някъкво обяснение,-Знам че първото е да сменя МАЙСТОРА.Извинете ме става въпрос за SUZUKI sj 410.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Прогорих три гарнитури
Свий
X
-
Прогорих три гарнитури
[CENTER][B]Да ме опази [COLOR=Red]Г[COLOR=Black]оспод [/COLOR][/COLOR]от[COLOR=Red] П[COLOR=Black]риятелите[/COLOR] [/COLOR] ми, а от [COLOR=Red]В[/COLOR]раго[/B][B]вете си сам ще се пазя.[/B][/CENTER]Тагове: Няма
-
До: Прогорих три гарнитури
Първоначално публикуван от ganani Преглед на мнениеЗдравейте колеги,моля ви за консултация и идея. Имах особенно чукане в двигателя наподобяваше на клапани и отидох на майстор от там започнаха моите неволи.Майстора ми каза че няма проблем и за половин час ще реголира клапаните но шумъ не изчезна след това разглоби целия двигател, започна се от основните лагери, биелните,сегменти до като накрая последното заключение беше кобилици и разпределителен вал, всичко това се подмени с ново и двигателя работеше вече като нов.Но неоспях да измина и 300 км продухах гарнитура каза ми че главата е крива шлайфа я смени гарнитурата,минах 200 км пак продуха гарнитура този път болтовете на главата се били охлабили,смени гарнитурата и на 100км ходих да пренатегне болтовете за сега се движа минах 250км но мее страх пак да нестане същата работа.За кривата глава съм съгласен но за охлабването на болтовете просто него разбирам даите някъква идея някъкво обяснение,-Знам че първото е да сменя МАЙСТОРА.Извинете ме става въпрос за SUZUKI sj 410.
Успех.
-
До: Прогорих три гарнитури
Първоначално публикуван от ganani Преглед на мнениеЗнам, че първото е да сменя МАЙСТОРА.Ако не свършва добре, значи не е свършило!
0888 315 794
LZ1UPI
A1 (Rh+)
Коментар
-
До: Прогорих три гарнитури
Първоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнениеШлайфане на главата при добър майстор му е майката
точно така , бих те добавил и правилно стягане, но не на усет с траба а колкото е казно , защото гарнитурата играе роля като буфер пи студен и топъл двигател , с две думи , поема раширяването и свиването на двата метала, глава, блокsigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време
Коментар
-
До: Прогорих три гарнитури
Колеги благодаря за мненията и съветите,единствено блока нее шлайфан ще го имам на ум, но дано се не налага ,може ли някой да ми каже на колко кг се стягат болтовете защото майстора ги стегна на 9кг , гледаше по някъква схема редъ на стягане.[CENTER][B]Да ме опази [COLOR=Red]Г[COLOR=Black]оспод [/COLOR][/COLOR]от[COLOR=Red] П[COLOR=Black]риятелите[/COLOR] [/COLOR] ми, а от [COLOR=Red]В[/COLOR]раго[/B][B]вете си сам ще се пазя.[/B][/CENTER]
Коментар
-
До: Прогорих три гарнитури
Абе колега ganani, това с килограмите е за пазара Кирков и автомобилните инженери, трябва малко мисъл и усет да се прояви, и тези, тези за които твоя майстор говори 10-15 кг - така да измерваме силата на завиване несериозно е някак си.
Коментар
-
До: Прогорих три гарнитури
Първоначално публикуван от ganani Преглед на мнение,може ли някой да ми каже на колко кг се стягат болтовете защото майстора ги стегна на 9кг
Етап 2 - 40 Nm
Етап 3 - 60 Nm
Или казано на езика на твоя майстор: 2 кг, 4 кг, 6 кг!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
До: Прогорих три гарнитури
Първоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнениеАбе колега ganani, това с килограмите е за пазара Кирков и автомобилните инженери, трябва малко мисъл и усет да се прояви, и тези, тези за които твоя майстор говори 10-15 кг - така да измерваме силата на завиване несериозно е някак си.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Прогорих три гарнитури
Колега CarTest™ извинявам се че съм пропуснал да отбележа но стягането на болтовете майстора го прави с динамометричен ключ .[CENTER][B]Да ме опази [COLOR=Red]Г[COLOR=Black]оспод [/COLOR][/COLOR]от[COLOR=Red] П[COLOR=Black]риятелите[/COLOR] [/COLOR] ми, а от [COLOR=Red]В[/COLOR]раго[/B][B]вете си сам ще се пазя.[/B][/CENTER]
Коментар
-
До: Прогорих три гарнитури
При 4 пъти връщане при 1 майстор.. май ми мирише на смяна на майстора. Намери си човек, който чете и има някакви познания, а не я кара просто на чувство. Може "пучите въшки" да са старички, но са достатъчно сложни за разбиранията на на'ште монтьори. последвай съветите на колегите по-горе, провери си блокът, качествена гарнитура, може и главата да си изшлайфаш още един път, но стягането на болтовете 1000 кубиковите трябва да се направи по схема.Най обичам да ми обясняват как няма да стане!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар