До: въпрос за вибрации в самурай от 60 до 80км не от джанти
По отношение вибрациите причинени от карданите: като хванеш лоста на раздатката така вибрира, че ако се позва за вибратор направо множествен оргазъм - с извинение
При мен се беше измъкнало! карето на малкият вал м/у раздатката и скоростната кутия, докато търсех причината. Малко преди измъкването имаше подозрително тракане.
Имай предвид, че SJ410 е с доста по-тънки кардани оригинално(от SJ413). Много често предният кардан е усукан! При усукан кардан(нарушена успоредност или перпендикулярност на вилиците) се получава неравномерно предаване на въртенето и съответно тласъци напред-назад. Ако е преден кардан ще го усещаш само при включено 4х4, ако е заден - винаги. Има определена скорост, при която явлението става резонансно и тогава се усеща най-много.
По отношение вибрациите причинени от карданите: като хванеш лоста на раздатката така вибрира, че ако се позва за вибратор направо множествен оргазъм - с извинение

При мен се беше измъкнало! карето на малкият вал м/у раздатката и скоростната кутия, докато търсех причината. Малко преди измъкването имаше подозрително тракане.
Имай предвид, че SJ410 е с доста по-тънки кардани оригинално(от SJ413). Много често предният кардан е усукан! При усукан кардан(нарушена успоредност или перпендикулярност на вилиците) се получава неравномерно предаване на въртенето и съответно тласъци напред-назад. Ако е преден кардан ще го усещаш само при включено 4х4, ако е заден - винаги. Има определена скорост, при която явлението става резонансно и тогава се усеща най-много.
Коментар